Mamma´n til lillemor Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 Vi har begynt prøvinga på nr to nå, og jeg er så utålmodig. Vi hadde noen pp i vinter, men utsatte det litt fordi jeg begynte i ny jobb. Og nå vil jeg ikke vente lengre og vil bli gravid med en gang. Vi hadde så flaks med jenta vår og ble gravide på første forsøk og jeg vil ha flaks igjen. Er helt besatt...... Jeg vet jo at jeg ikke bør stresse med dette, men klarer ikke å la være. La merke til at den "nye leken" her i huset er at jeg bærer lillejenta som en baby og hun koser seg med å leke "bitte-lille-baby". Oi, det var jo ikke hun som skulle bli liten igjen, bare ha en liten i magen...
Magetroll ønskes Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Da er vi 2! Vet akkurat hvordan det er, man bestemmer seg for å prøve og skal helst bli gravid i det øyeblikket man kutter ut prev Vi har lyst å prøve på nr 3 nå, men jeg venter nå på avklaring om jeg "får lov" til å gravid en gang til pga fare for livmor ruptur. (Jeg har 2 ks) Når vi fikk nr 1 prøvde vi i 5 mnd, mens 2-mann kom helt utav det blå ;-) Masse lykke til med prøvingen!
Trilletrill Skrevet 17. august 2011 #3 Skrevet 17. august 2011 Vet du akkurat det er så slitsomt i lengden. Jeg også begynner å bli utålmodig. Poenget er at jeg vil det nå i slutten av 20 årene og ikke i mitden av 30 årene. Har også lyst på 3 barn så da må vi få det til nå....huff. Skikkelig slitsomt dette.
Mamma´n til lillemor Skrevet 17. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2011 Skjønt med noen som forstår. Jeg prater sikkert høl i huet på mannen min med mine syklus-kalendre og sånt. Men han er jo søt da. Jeg satt og regnet og skrev på papir-kalender og så fant han en app for meg på Ipad`n :-) Det er hans løsning på alt, en app. De nærmeste vet at vi planlegger en til, men prøver å holde meg i skinnet og ikke prate bare om dette. Men det er seriøst nesten det eneste jeg tenker på og bryr meg om for tida, ja bortsett fra den skjønne 2-åringen vår, da.
Magetroll ønskes Skrevet 17. august 2011 #5 Skrevet 17. august 2011 Hehe App'er er fine å ha! Fornuftig mann! Jeg har så lyst å si det til mamma, svigermor, søsken osv, men jeg er litt redd for at de kommer til å "mase" på oss om det har skjedd noe NÅ DA?? Disse bestemødrene er noe babysyke hihi. Vi har til sammen 5 søsken og ingen av de har barn enda, så da går bestemødrene bare og tripper og håper på at noen skal kunngjøre en graviditet. Selv om vi ikke har begynt å prøve enda så er det kun dette som svirrer rundt i hodet mitt også for tiden, men det er vel ganske normalt Lykke til med øvingen og prøvingen!
Mamma´n til lillemor Skrevet 17. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2011 Takk :-) Jeg har lekket ut til begge bestemødre jeg, da. Ikke så flink til å holde kjeft. Men heldigvis maser ingen av dem. Det er ikke mange barnebarna de har de heller, i min familie er jeg den eneste med barn. Men de er tålmodige.
Magetroll ønskes Skrevet 18. august 2011 #7 Skrevet 18. august 2011 Bra de er tålmodige da! Regner med at jeg kommer til å røpe meg, for det er totalt uutholdelig å gå rundt med hemmeligheten. Kan ikke skjønne hvordan jeg klarte det med de 2 andre barna ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå