Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Jepp! Prøvde det for et par år siden da jeg hadde ca 5 kg for mye Raste ned ca 8 kg på 4 uker med å bare spise nutrilett barer, knekkebrød (vanlige) og supper. Fungerte fint det! Men gikk jo rett opp igjen når jeg begynte å spise vanlig mat igjen :/
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #3 Skrevet 17. august 2011 Jeg har tidligere gått på grete roede og ble kvitt de 10kg jeg ville, men etter graviditeten sitter disse som støpt igjen. Trener og spiser sunt men føler jeg trenger en kickstart, så nå kombinerer jeg mitt sunne opplegg med maks to nutrilett måltid for dag. Kryss fingrene Gullet er jo allerede snart ni mnd, så føler at nå må det skje no!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #4 Skrevet 17. august 2011 Jeg har prøvd både nutrilett og noka etc. Nka smaker best og meter best, synes jeg. Kan være greit å erstatte noen måltider og spise sunt de andre. Grei som en start, men holder jo ikke i lengden.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2011 #5 Skrevet 17. august 2011 Nei bare som en hjelp til jeg klarer å få alle måltid inn på grete roede dietten min igjen
Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 17. august 2011 #6 Skrevet 17. august 2011 Jeg synes den har vært fantastisk! Mange sier de går opp i vekt når de begynner å spise vanlig mat igjen. Men da er det beste å spise litt vanlig mat i tilegg til Nutrilett.. Kiloene mine raaaste ned og har holdt meg "slank" siden.. (Helt til jeg ble gravid ) Og nå vurderer jeg å begynne igjen! Anbefales!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå