Gå til innhold

Rier og blodig slim...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skjer det visst noe her.,.. Kanskje... Har hatt litt skikkelige tak i magen i natt, og på do i sted kom det endel slim med blod og gusj. Varierende styrke og mellomrom på riene, men alt fra 8- 15 min mellom. Men de kjennes nå... Spennende:) Sitter og spiser knekkebrød og lader opp her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du våken enda? :)

Jeg har akkurat det samme.. hatt noen skikkelige tak, men var gjennom dette her i hele går også, så tørr ikke håpe på noe enda :)

Sitter å puster og peser i stuen...

Skrevet

Våken nå, etter et par timer søvn. Har hatt skikkelige iløpet av de timene også, men det er en stund imellom. Det er nå enda rød utflod på dobesøkene, så det må jo være igang... Men hvem vet hvor lang tid det tar. Har dendt gubben på jobb nå, og krysser fingrene for at det er så mye vind at de ikke kan dra ut med arbeidsbåten. Da kan han bruke opptil to timer på å komme seg hjem...

Du er nok på god vei om du er på pesestadiet ;)

Skrevet

åh, syns du er litt tøff når du sender mannen på jobb! Jeg er så redd for å måtte føde alene, hehe!

Jeg blør så mye jeg :( Men ifølge føden så er det normalt det også.. Har vært inne på kontroll fler ganger pga lett blødende livmorhals.

Skrevet

Huffda, kjedelig med slikt da. Jeg er av den typen som omtrent ikke har utflod under sv skapet engang. Så der er jeg heldig.

Huff ja, hadde ikke lyst at de skulle ut med båten idag, best at de holder seg på arb plassen. Han jobber med en del gamle menn som ikke akkurat blir værende på plass fordi at jeg kanskje skal føde... ;) Og så er det jo dumt å bruke opp fridager før det virkelig trengs. Men så blåser det heldigvis såpass at de sikkert ikke kommer seg ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...