Nummer2.2014 Skrevet 17. august 2011 #1 Skrevet 17. august 2011 De to-tre siste dagene har jeg(spes om natten når jeg ligger) fått så utrolig vondt øverst i høyre hofte bak og så blir jeg helt nummen ned i beinet. Er dette sånn bekkenløsning føles? Skal til akupunktur,hjelper det isåfall? Hadde satt superpris på svar for dette går utover nattesøvnen
MammaSprett Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Det kan høres sånn ut - men helt sikkert kan jeg jo ikke si det... Hold deg i allefall i bevegelse. Det hjelper ikke å "sette seg til". Men du skal slevfølgelig ta det med ro da. Støvsuging og vasking av gulv forverrer bekkenløsning, siden du da vrir kroppen på en måte som ikke er gunstig. Så prøv å la mannen tad e oppgavene! Noen er mer og andre mindre plaget med bekkenløsning. Jeg for min del hadde en del vondt med 1. mann - men passet på å trene opp musklaturen min til jeg fikk nr. 2. Det hjelp MASSE for min del :-D Om du skal få noe hjelp av betydning så bør du oppsøke osteopat eller kiropraktor. Jeg for min del har best erfaring med osteopaten :-) Det er grusomt å ha vondt for å snu seg på natta! Det kan hjelpe deg om du ligger på et laken som er litt glatt - sånn at du sklir mer når du flytter deg. Lytt til kroppen din og smertene - men vær i bevegelse! Med det mener jeg ikke at du skal legge ut på lange gåturer osv - men det å la kroppen være litt i gang. Det kan også føles verre om du sitter eller står for lenge - i det hele tatt så bør du finne en mellomting med alt fremover :-) Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå