Gå til innhold

Noen som har barneklær til jente å selge? str 122 og 128 :)

Anbefalte innlegg

Hei :) Jeg går på høyskole, og har igjen 2 år.Er alene med min datter på 5 år. Vi har ikke all verdens å rutte med, men det går rundt :) Men klær er dyrt, og jeg prioriterer henne fremfor meg selv. Nå går det mot vinter, og da trenger man jo litt tykkere klær og div. Vi har vinterdress, men skulle gjerne hatt en i reserve, da jeg vet av erfaring at den ikke alltid tørker 100% over natten når jeg vasker den. Tykke gensere er også en mangelvare. Bukser har vi en god del av :)

Noen som har noe dem skal selge? Jeg betaler gjerne for klærne og porto :)

Fortsetter under...

Har masse fint til jente og selge,reflex regnsett som er helt og uten hull og slitasje str 122 eller 128 er det. Kan godt lage en pakke til deg og sende, men har ikke lyst og gi det vekk gratis.

send meg en mail på [email protected] om du er intressert!

Klær er egentlig forferdelig billig, men har man veldig lite penger hjelper jo ikke det. Nå er det snart loppemarkedsesong. Der får du alt du trenger veldig billig om du er flink til å lete. Jeg synes selv det er vanskelig å se potensialet i klær der, men bare jeg år det hjem og gir det en vask og en runde med strykejernet ser jeg at det er fine kær nesten gratis.

Jenta mi går i barnehage enda, 5 år, (stor for alderen, derfor bruker hun 122 og 128) så jeg trenger ikke fancy klær, men greit om dem er hele og ikke hullete ja :) Tusen takk for svar :) Jeg har gått på loppemarked, da jeg synes det er dumt å kjøpe alt nytt så lenge det slites så veldig fort. Hun går i naturbarnehage og er derfor ute stort sett året rundt. Jeg sender deg over her en mail :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...