Gå til innhold

Flere som gleder seg fremover? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg så innmari til nurket kommer, til å få kroppen tilbake, til å kunne trene, til høsten, til å handle nye høstklær så jeg kan føle meg fin!

Føler det er så utrolig lenge siden jeg har følt meg fin! Nå i sommer har jeg liksom bare tatt på meg en lett sommerkjole eller jeans shorts og t-skjorte, eller tights. Det som føles mest behagelig, igrunn. Jeg har liksom ikke følt meg noe fin i det hele tatt, har følt meg som ei dundre som går med de samme klærne omtrent hver eneste dag. Det har ikke føltes noe godt å reise på shopping, jeg har gått forbi de fleste butikker og tenkt at "det er ikke noe som passer meg allikevel". I tillegg syns jeg det har vært for varmt til å ligge på stranda, så kroppen min er omtrent kritt hvit. Flere som har tenkt det slik? Blir det ikke deilig å få høsten, innekos med bebis, og en real høst shopping.. Gud som jeg gleder meg! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du, det er som jeg skulle skrevet dette innlegget selv! Jeg tenker hele tiden på å få dette barnet ut. Jeg er inderlig glad i henne, men jeg klarer ikke å like magen. Gleder meg så ekstremt til jeg kan ta på meg hva jeg vil av klær og kan hoppe og sprette rundt som jeg pleier :-) Og ikke minst, når jeg er tilbake på trening. Herreguuuuud, så deilig det skal bli!!

Og gjett om jeg SKAL ha mye nytt i høst :-) Har jo nesten ikke shoppet i det siste, og det jeg har shoppet har vært svarte tights fra mammaavdelingen på hm, og større t-skjorter. Thats it!

Skrevet

Å ja, gjett om jeg gleder meg!! har 5 uke igjen nå, og føler meg ganske stor.. opp 20 kg hittil. Føler jeg bor i svarte tightser og mamma skjorter. Orker ikke kjøpe noe klær nå, nei, men gjett om det skal shoppes når jeg beg å få kroppen tilbake! dette svangerskapet har ikke vært like enkelt som forrige. Mye kynnere og tidlig fødsel sist (6 uker før termin) så har fått beskjed om å ta det med ro. Kan ikke gå tur heller.. og jeg som elsker å trene.. gleder meg sååå sykt mye til å ta med lille nurket på trilletur og gjøre aktiviteter jeg ellers ikke kan gjøre! :))

Skrevet

som jeg skulle sagt det selv!!

oppdaget at jeg hadde hull i rompen paa favoritt mamma buksen min i gaar, saa naa kan jeg ikke gaa i den heller lenger.. men nekter aa kjope noe nytt naa som det bare er 4 1/2 uke igjen til termin!! gleder meg til aa kunne shoppe "vanlige" kler igjen, selv om jeg husker fra forrige gang at det er en del som ikke er saa praktisk naar man ammer.. men saa lenge man kan dra det opp eller ned kan man ha det paa seg :)

flytter til Texas om tre og en halv mnd, saa er spent paa hvordan det blir med nytt hus og ny plass oppi alt det nye med babyen og en snart 3 aaring :) gleder meg men gruer meg ogsaa til alt stresset som flytting medforer.. blir sikkert bra naar vi har kommet oss i hus!

Skrevet

Godt å høre at vi er fler i samme bås! Men det er enda godt vi har mye å se fremover til :) Går selv bare i mammatights fra hm og har et par olabukser fra mammaavdelingen der også, men det er det. Har ikke hatt lyst til å shoppe noe som helst! Det skal bli godt å kunne unne seg en helt ny høstgarderobe, får bare håpe kiloene forsvinner når knøttet er ute:) Hehe

Skrevet

Skal du flytte til Texas alexmommytobe? Så spennende og utrolig tøft gjort med en 3 åring og en liten baby:)

Skrevet

ja mannen min er i det amerikanske luftforsvaret og fra slutten av november har han faatt ny post i Texas (bor for tiden i England) saa ikke saa mye valg med hensyn til naar vi maa flytte eller hvor... maa bare folge med saa godt jeg kan :)

Skrevet

Jeg er såå enig med dere :) Skal bli godt og ha på seg dongribukse og andre bukser som ikke har passet på laaaanng tid :P Og som dere sier så føler jeg også at jeg går i de samme klærne hele tiden og har ingenting og pynte meg med :P Liker magen kjempe godt, men gleder meg til og få gutten min i armene, og starte det nye livet med kjæresten min og vår prins :) Og ikke minst føle meg litt mer tiltrekkende en hva jeg gjør nå :)Kommer til og bli en fantastisk høst :) gleder meg ;) Holder på og vaske vindu og henger opp høstgardiner nå :) Har igjen 4 uker nå :) håper han kommer om litt over en uke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...