Gå til innhold

Hvor lange er barna deres og hvilken str bruker de og hvilke kjøper dere til høst/vinter/vår?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jenta er 15 mnd, 75 cm og jeg kjøper kun 86. Det har jeg gjort siden ettårsdagen. Men så var det også jeg som kjøpte klær i str 68 når hun var drøye tre mnd gammel så de skulle passe lenge. En kjole jeg kjøpte da passer fremdeles:-) Liker når klærne kan brukes lenge! Og hater for små klær! I mine øyne er 80 også for lite for henne... Enda hun er slank som en pinne og kort som nevnt.

Sliter med det samme. Jenta mi er 7 mnd og allerede over 70 cm så jeg kjøper kun 74 til henne nå. Er veldig spent på om hun kommer til å fortsette å vokse så fort eller om det kommer til å stagnere litt. Sliter med at hun er litt for tynn da, så vi må nesten ha sparkebukser fordi vanlige bukser detter faktisk av:p

Sønnen min ble nettopp 2, er ca 95 cm, bruker str. 98 i bukser og gensere. Men ser at bodyene begynner å bli litt knappe, og enkelte busker kan jeg gå opp til 104 snart.

Annonse

Har en på snart 4.. Veier rundt 17 kg, usikker på høyden.. bruker 104-110.. regner med at det går fint med den str i vinter også.. Vokser heldigvis ikke like fort som før :P

Minste er 2 år, veier 10 kg og har heller ikke høyden i hue på henne heller.. Men bruker 86-92.. Kjøper som regel 92 nå, men hun er veldig kort i beina, så det er alltid veldig variert og vanskelig mtp bukser f.eks.

Men blir vel 92 i vinterklær hvertfall. Kjøpte regntøy jeg mente skulle passe, men det vasser hun i .. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...