Snuppi snella<3 Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 kor dårlig kan man være for å ringe legen?? er rett å slett utslitt, hjerte holder på å hoppe ut av kroppen. orker ingenting uten å bli helt peest. er 35 uker i morgen. ka ville dere gjort?? ringte føden i dag men traff på en idiot kjerring så tør nesten ikke ringe igjen.
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 Jag tror inte föden är rätta stället att ringa ang det. Tänker du på sjukskrivning så är nog läkaren den mer rätta. Föden är om du har akuta "problem" som de ska behandla. Vad med en extra kontroll hos jordmor för att kolla att ditt blodtryck är som det ska?
Snuppi snella<3 Skrevet 16. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2011 sykemeldt har eg vært siden uke 6 så det er ikke det. men mistenker og at eg lekker fostervann. kan ikke huske at eg hadde det sånn de to andre gangene
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 16. august 2011 #4 Skrevet 16. august 2011 stackars!!! är det länge sen du var på kontroll? jag har varit inne och testat misstanke om vattenlekkasje, kan ju hända din jm har sån strip test! god bedring!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå