Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #1 Del Skrevet 16. august 2011 Jeg har nettopp startet i ny jobb og er 6 måneder gravid. Problemet mitt er at jeg sliter med angst og depresjoner, har gjort det helt siden tenårene. Før jeg ble gravid så gikk jeg på medisiner som hjalp veldig, men sluttet så klart da jeg ble gravid. Tiden hittil har vært veldig turbulent og jeg har bla. blitt forlatt av faren til babyen i magen min. I det siste så har angsten og depresjonen blitt veldig sterk.. Har hatt to angstanfall på en uke, men heldigvis så har jeg vært hjemme. Er livredd for at dette skal skje mens jeg er ute, men spesielt redd for at dette skal skje på jobb (jeg har ingen kontroll på det og det kommer helt plutselig). Jeg går til en psykiater bla. for en utredning. Jeg har time hos han en gang i uka og tenker nå og ta opp en evt. sykemelding med han ved neste time senere denne uka. Dette fordi jeg føler at jeg er på et bristepunkt.. Vet ikke hvor mye mer jeg klarer for å være ærlig. Er ganske sikker på at sykemelding ikke vil bli noe problem da det har gått riktig ille de gangene jeg har gått på en smell tidligere. Men jeg er så nervøs og redd for hva arbeidsgiver kommer til å si..Har kun vært ansatt en måned. Om det hadde vært noe fysisk så hadde det vært så mye enklere. Da hadde jeg bare sagt det som det var. Men jeg vil virkelig ikke legge fram om mine psykiske problemer. Men jeg må jo si NOE..Gi en eller annen forklaring. Noen med råd?? Og vær så snill å spar dere for spydige kommentarer, bedre at dere lar være å svare da Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143484026-hva-skal-jeg-si-til-arbeidsgiver/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. august 2011 #2 Del Skrevet 16. august 2011 regner med at sjefen din visste om graviditeten og risikoen for at du kunne bli sykemeldt, gjør det som er viktigst for deg og babyen, ! god bedring ! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143484026-hva-skal-jeg-si-til-arbeidsgiver/#findComment-143484039 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå