Gå til innhold

ang skattepenger.... noen som har fått beskjed om at de får de nå??

Anbefalte innlegg

Sikkert x ant som har spurt om det her, men jeg har ikke vært her på en stund.

Er det noen som har fått beskjed om at de får skattepenger nå i august? Altså en oppdatering på skatteetaten.no?? Jeg får bare opp at selvangivelsen er levert, ikke noe mer enn det... og jeg vil så gjerne ha de pengene nåååååååååååååååååå!!!

Fortsetter under...

Jeg fikk mail i går om at skatten var klar og en sms i morges om det samme. Ikke fått pengene på konto enda.

Jeg ventet dem ikke før i okotber, for i fødselsrus i fjor høst, så glemte jeg å sende inn kvm i boligen min...

Annonse

Jeg venter også.... Synes i det minste man burde fått beskjed om hva som var årsaken til at de brukte så mye tid på dette!

Jeg hadde ingen endringer, og har gjort alt riktig i forhold til ligningsverdi på boligen og sånt også.

Grunnen til at ikke alle får i juni er at de har endret arbeidsrutinene sine, og at det nå er 4 ordinære utsendelser av skatteoppgjøret fra i år av. Og ingen er garantert å få det før senest oktober oppgjøret.

Så det handler ikke lenger om man har endringer eller ikke, fra i år av så er det tilfeldig hvem som får når. Flesteparten får fremdeles oppgjøret sitt i juni.

Det er så frustrerende. venter på 15 000 å aner ikke når dei kommer!

ringte inn for noen uker siden, da syns han det var rart at jeg ikke hadde fått dei. men får bare vente da!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...