Gjest <308+11<3 Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 Endelig kom jenta vår 13 august Helt nydelig Da hun først bestemte seg for å komme kom hun i full fart. Tok kun en time fra første ri til hun var ute. Intens fødsel, men helt klart verdt det. Var fort på beina igjen, så nå bare koser vi oss. Vil takke for følge her inne:) har ikke skrevet mye, men vært en ivrig leser Lykke til alle som venter, det er helt fantastisk!
gledebarnet2 Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 Åh, gratulerer:) sikkert deilig at det er overstått...har termin i dag..håper på at det skjer noe snart:) Kos dere masse:)
Undretrollet Skrevet 16. august 2011 #3 Skrevet 16. august 2011 Gratulerer så mye Fort og greit kan man vel kalle det ja Har termin idag her også, så jeg satser hardt på snarlig fødsel..
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 16. august 2011 #4 Skrevet 16. august 2011 En timme?? herregud, blir stressad jag när jag läser sånt här. vart var du när det startade då? :0) Super grattis!
Mulline Skrevet 17. august 2011 #6 Skrevet 17. august 2011 En prinsesse på rekordtid.... Gratulerer så masse!
Gjest <308+11<3 Skrevet 17. august 2011 #7 Skrevet 17. august 2011 Takk for gratulasjoner Ja det gikk utrolig fort, heldigvis var jeg på sykehuset da det startet. vannet gikk et par timer før, og siden vi har en og en halv time til sykehus fikk vi beskjed om å komme med en gang. noe jeg virkelig er glad for Masse lykke til dere med termin i disse dager, og selvfølgelig dere andre også nå skal jeg nyte dagene med prinsessa og en super stolt storebror:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå