Gå til innhold

vond rygg og stikkinger

Anbefalte innlegg

Er 16+3 i dag. Så langt har svangerskapet vært en drøm. super form! Men i de siste dagene har jeg plagdes med vond rygg...i tillegg til det har jeg hatt skikkelig stikkinger i magen. Trodde virkelig det skulle gå den gale veien i dag.. men heldigvis ikke noe blod som jeg trodde. Noen som har opplevd lignende? veldig urolig jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143483529-vond-rygg-og-stikkinger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt vond rygg og stikkinger og strekkinger! Meeeen jr. har det tipp topp!:)

Den vonde ryggen kan tyde på bekkenproblemer visstnok! De stikkingene og strekkingene tror jeg er for at livmora vokser eller noe:)

Hvis du er redd for at noe er feil så kan du kanskje ringe jordmor eller noe:)?

Jeg har hatt vond rygg å stikk helt fra sånn 10 uker, og var på UL forrige uke og jr var frisk som en fisk og sprella med armer og bein:) Var hos jordmor i uke 12 og da var også alt bra:) Så det trenger ikke bety at noe er galt:) Jeg er sånn som bekymrer meg mye, og jeg har vært redd for at det skal være noe farlig, men så langt er alt fint:) Jormor sa at det var vanlig å kjenne sånn stikk og strekk og vond rygg fordi vi vokser:) Jeg tror også en del av det jeg har hatt har vært luftsmerter også! Det har liksom knipi i magen, noen ganger vondt! Men så når jeg har fått lettet på trykke ved å slippe en fis så har det blitt bra igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...