Weronika har 2 små gull Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 Har vært hos lege å tatt masse blodprøver...men må si jeg er bekymret når hvilepulsen ligger på 114 når jeg nettopp har stått opp om morgenen... Har vært svimmel å holdt på å besvime opp til flere ganger i d siste... Noen andre som har opplevd noe lignende? Er 32+5 i dag
♥snart2barnsmor♥ Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 Har hvilepuls på omtrent det samme jeg også, men sliter ikke med svimmelhet sånn som deg. Har termin på søndag.
cessa81 Skrevet 16. august 2011 #3 Skrevet 16. august 2011 Samme her, men har kunn 4 i jernlager, så er nok den grunnen på meg. Svimmel,slapp,tungpustet her.
september troll på vei;) Skrevet 16. august 2011 #4 Skrevet 16. august 2011 Da jeg var rundt uke 32 og de ukene etter det hadde jeg P på 120 mens jeg satt stille på jobb. Blei veldig kortpusta av det, og følte meg litt sliten liksom. Våknet om morran med P rett under 100. Nå er den mye roligere. Uke 36 nå, og i skrivende stund 80;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå