Gå til innhold

Hvor lenge kan jeg gå med rier uten fremgang???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har rier/kynnere, de kommer med 10-15 min mellomrom og varer ca 30-40 sekunder. Sånn har det vært siden kl 08 i morges. Håper jo at dette er begynnelsen, har hatt en del maserier di siste dagene men det har kun vært på kvelden når jeg slapper av, og de har gitt seg etter 3-5 stk... Nå har det jo holdt på i hele dag, så håååååper det betyr at det er i gang.

Noen er som har gått så lenge uten noe spesiell fremgang? Hvor lang tid tok det før riene tok seg opp i styrke og smerte?

Mine er ikke veldig smertefulle, litt vondt i magen og press i korsryggen mens det holder på. Ellers har jeg noen vondter i selve underlivet/skjeden, men ikke veldig store. Mer ubehag, kanskje....

Burde jo vite dette da jeg har født før, men har glemt åssen det hele startet sist... :P

Anyone??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg har hatt smerter/sammentrekninger/rier siden 4 i natt, men nå har det roet seg helt.. Er helt øm nederst i magen og har vondt liksom, men ikke slik som det har vært. Jeg og håper virkelig dette er noe begynnelse. Tenkte jeg skulle ringe på føden nå, pga jeg blør endel.. bekymrer meg litt for det..

Har du snakket med føden?

Skrevet

"Godt" å lese at det ikke bare er her det ser ut til at ting tar tid :P

Jeg har ikke snakket med føden, tenkte å ringe i kveld hvis det fortsatt holder på. Spørre om jeg kan komme inn på en sjekk for å se om det er noe fremgang :-)

Utrolig kjedelig å bare gå å vente og vente!

Iom at du blør, så må det jo være igang?? Noe skjer i allefall :-) Her er det ellers ingen tegn.... Ikke no slimpropp, blod, slim eller andre ting :P Har fortsatt 8 dager igjen til termin, så er forberedt på at det kan gi seg igjen....

Skrevet

Jeg har hatt maserier og vondt i magen siden i går når jeg stod opp nå. Fikk en pause i dag formiddag, men ellers har det stått på hele tiden. Men det utvikler seg ikke videre til skikkelig vonde rier. Det går lissom ikke noe fremover. 10 dager til termin, så e veldig innstilt på at det gjerne bare kommer til å gå over, men det e jo veldig irriterende å gå å ha så mye vondt og ikke få sove om en ikke kommer noen vei da! Har time hos jordmor på tirsdag og skal be henne sjekke om det e begynt å åpne seg noe da om det ikke har skjedd noe mer innen den tid...

Lykke til videre!

Skrevet

jeg var innlagt på sykehuset 3 ganger jeg. første gang hadde jeg regelmesige rier og 1 cm. 3 timer etter stoppet det å jeg ble sent hjem. så kom jeg hjem å det startet igjen så varte det å rakk i noen dag reiste inn igjen hadde da 2 cm åpning å fortsatt regelmesige rier så ble inlagt. de prøvde å hjelpe til på modningen med stripping, men riene stoppet å det var inngen effekt. fik da beskjed om å bare holde meg hjemme uansett hvor vonde riene var.. så hadde rier i 3 uker før littla kom ut :S så det kan ta lang tid eller du kan være heldig at det går fort =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...