Gå til innhold

Sover barnet på eget rom eller med dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammelt er barnet?

Når flytta dere over dere som har de på eget rom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi har en på 4 mnd nå som har hatt eget rom i 2 mnd.

Det har gått kjempefint :) og vi sover bedre hele gjengen. Nå var vi så heldig at gutten vår sov heler netter fra litt før vi prøvde eget rom, men hadde uansett tenkt å prøve fra 3 mnd.

Lykke til :)

Skrevet

Vesla på 8 mnd. sover på eget rom. Flyttet henne for litt over 1 mnd. siden. Er våken og for litt drikke 1 gang om natten.

Skrevet

jeg har flyttet lillegutt inn på soverom med storesøster idag, så det blir spennende å se hvordan nettene blir nå fremover...

han er 6 mnd og ammes mye i løpet av natten.... jeg er så døsig og glemmer å legge han tilbake i sin seng, så til nå har det bare gått i surr alt sammen på natten. Han falt ut av sengen vår her en natt.... helt forferdelig! og siden han er så aktiv og beveger så mye på seg, er dette det beste.

Flyttet storesøster inn på sitt soverom da hun var 5,5 mnd, det gikk veldig fint. Ammet henne og da, men ble mindre og mindre. Hun ville ikke ha mer pupp da hun var 10 mnd ca. Håper det går samme vei med lillegutt nå.

Og har en god stol ved siden av sengen hvor jeg kan halvsove når jeg ammer.... Vet jeg går inn i en mer slitsom periode nå...

har lest at det er den beste tiden å flytte over på eget soverom i denne alderen (5-6 mnd)

Skrevet

Vesla ligger fortsatt inne hos oss.. MEn driv å gjør istand rommet hennes nå for tiden, så flytter henne inn iløpet av ei uke el to. Hun er nå 4 mnd.. Hun sover 10-12 timer hver natt uten å våkne for mat.. Så håper og tror at det skal gå bra å ha henne på egent rom..er nok meg det blir verst med. :)

Skrevet

Lillerusken paa 9 mnd har sovet inne paa eget rom fra hun var 4 mnd gammel.

Skrevet

Vi flyttet gutten til sprinkelseng på eget rom ved ca 4 mnd. Hadde tenkt å vente lenger, men mannen foreslo å prøve en kveld, of DU så godt vi sov allemann. Har hatt perioder med nattamming etterpå, men det er fort gjort enten i stua eller på en stol ved siden av senga hans. Bruker babycallmen hører uansett om han gråter mye.

Skrevet

Vesla på 11 mnd sover på eget rom første halvdel av natta, men havner som regel oppi senga vår iløpet av nattas mulm og mørke. Bare koooselig det, de blir fort nok store slamper som IKKE vil ha noe mammakos lenger, så her nytes det så lenge det varer;)

Skrevet

Lillebror er 5½ måned og sover fremdeles på vårt rom. Han får en flaske melk i 5-6 tiden før han sover litt til og så lenge han fremdeles trenger den er det mest praktisk å ha ham på vårt rom.

Eldstemann sluttet med mat om natten da han var 5 mnd så da ble han flyttet på eget rom.

Skrevet

Min lille på ni måneder sover fortsatt sammen med oss. Nå er det pappaen som har hovedansvar om natta, for jeg jobber og har sluttet å amme på nattestid. Vi synes det er greit sånn, og kommer nok til å sove sammen fram til ca. 1 år.

Skrevet

Mini er 4 mnd og sover foreløpig på rom med meg. Mannen min har flyttet ut; for at vi ikke skal vekke ham og for at han ikke skal vekke oss. Litt kjipt, men det har nå fungert. Vurderer å prøve eget rom om ikke så veldig lenge. Mini sover litt urolig på morgenkvisten, og innbiller meg at jeg hadde sovet bedre om han var litt lengre unna. Meeen, så syns jeg det er kos å ha han ved siden av meg også (egen seng riktignok), pluss at det er veldig praktisk de gangene han spiser på natten/morgenen).

Skrevet

eget rom etter en mnd. men dør oppe og veldig nær fordi. men greit å venne de til det tildlig. gjorde det med føste mann også:)

sikkert mange som synest jeg er gal her nå hehe

Skrevet

jeg synes ikke du er gal fjotteline, vi har hatt vår sønn på eget rom fra første dag!vi har foreløpig krybbe med hjul på så kan flytte han inn til oss når det trengs, men for vår del har det vært en perfekt løsning. Lillemann som nå er snart 11 uker lager så mye lyd at jeg ble liggende våken så jeg bestemte meg for det allerede på sykehuset! vi har dørene åpne og hører han godt uansett, så jeg føler meg helt trygg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...