Gå til innhold

Kjøper du deg nye vintersko og vinterjakker hver høst? Hvor mange har du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vell har ikke kjøpt meg vinter klær eller sko på flere år. i år må jeg kjøpe alt nytt. ble ødelagt i kjeller av mugg. så må ha nytt. har da en vinterjakke, en kåpe, et par med hverdagssko, og et par med pensko til ute bruk om vinter`n

HAHAHA! Kjøper hvert år du liksom, morsomt^^ Nei det er lenge sia jeg har kjøpt meg nye vintersko og jakke. Men ser det er på tide å få seg noen nye vintersko, det parret jeg har er vel en 4-5 år gammelt og veldig godt brukt.

Nei det er nok kun jentungen som får nye klær hvert år her i huset, mor og far får nok fortsatt gå i gamle filler^^

Jeg har en vinterjakke og et par vintersko til hverdags. Men siden jeg jobber på anlegg så har jeg jo to sett vinterklær til arbeid da.. hvis det telles..

Nei, men har tilsammen en del par sko og en del jakker fordi de er til forskjellig formål. Jeg er ute året rundt og sykler til og fra jobb hele året. Det gir litt andre behov en mange vil jeg tro.

Annonse

Nope, bruker det jeg har til det er slitt og må byttes ut. Har noen jakker nå, men jeg har fått et par og så måtte jeg ha ny når jeg var gravid i fjor vinter. Til vanlig har jeg en boblejakke og en ullkåpe, et par skikkelige vintersko og et par høyhælte støvletter. Når jeg tenker meg om har jeg faktisk ikke kjøpt noen av dem selv, kun gaver og arvet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...