Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har prøvd kjerringråd med håp om å få i gang fødsel... Hvor tidlig begynte dere med det? Noen som mener de har hatt effekt av noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fødte 5 dager over termin med førstemann, og for å unngå overtid igjen prøvde jeg det som fantes av kjerringråd med nummer 2. Begynte rundt termin, tok bringebærblad kapsler fra rundt uke 38. Prøvde alt fra lakrisrot-te, akupunktur og ananaskjerne til fødepizza og alle tenkelige sex-stillinger. Ingenting funka! Jenta mi kom 10 dager over termin den første dagen jeg verken hadde hatt sex eller spist noe spesielt :-)

Skrevet

Haha... Ja, er vel ofte slik. Redd for å gå over termin denne gangen og lurte på om uke 38 var for tidlig... Men som du sier tror jeg ingenting virker før barnet er klart uansett. :)

Skrevet

tror ikke på så mye sånt jeg, men d må da være noe i dette med mannens sæd tror jeg.. så kort fortalt: gubben er meget fornøyd om dagen..

men gidder ikke stresse, begynte på bringebærbladkapsler i uke 36-men jordmor anbefalte ikke dem pga blødningsfare som var påvist i en studie for 5-6år siden. kutta ut det, og kynnerne har likevel fortsatt å komme:)

de fleste kommer når de er klare:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...