Zara84 Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 Dere som har prøvd kjerringråd med håp om å få i gang fødsel... Hvor tidlig begynte dere med det? Noen som mener de har hatt effekt av noen?
Siripiri venter nr.3 Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 Jeg fødte 5 dager over termin med førstemann, og for å unngå overtid igjen prøvde jeg det som fantes av kjerringråd med nummer 2. Begynte rundt termin, tok bringebærblad kapsler fra rundt uke 38. Prøvde alt fra lakrisrot-te, akupunktur og ananaskjerne til fødepizza og alle tenkelige sex-stillinger. Ingenting funka! Jenta mi kom 10 dager over termin den første dagen jeg verken hadde hatt sex eller spist noe spesielt :-)
Zara84 Skrevet 16. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2011 Haha... Ja, er vel ofte slik. Redd for å gå over termin denne gangen og lurte på om uke 38 var for tidlig... Men som du sier tror jeg ingenting virker før barnet er klart uansett.
zombie2be Skrevet 16. august 2011 #4 Skrevet 16. august 2011 tror ikke på så mye sånt jeg, men d må da være noe i dette med mannens sæd tror jeg.. så kort fortalt: gubben er meget fornøyd om dagen.. men gidder ikke stresse, begynte på bringebærbladkapsler i uke 36-men jordmor anbefalte ikke dem pga blødningsfare som var påvist i en studie for 5-6år siden. kutta ut det, og kynnerne har likevel fortsatt å komme:) de fleste kommer når de er klare:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå