Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 Har de siste 2 dagene hatt stikk fra livmoren og nedover i skjeden, vansklig å forklare egentlig. Men noen som aner hva dette kan komme av? Har kansje også gått litt hyppigere på do, så tanken har slått meg om det kan være uvi? men har ellers ingen symptom.
Mamma i lykkerus Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 Stikker på samme måte hos meg og, tror det bare er modning.
=Septbaby=Maispire<3 Skrevet 16. august 2011 #3 Skrevet 16. august 2011 Det stikker hos meg også, og av og til skvetter jeg nesten litt til fordi det rett og slett gjør litt vondt. Tenker også at det er modning. Fikk også vite at hodet er festet på forrige kontroll, så vet ikke om det også kan spille inn? Er hodet festet hos deg?
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 16. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2011 Godt å høre at andre me har det slik, da er det nok normalt:) Satser på det er modning, er jo fødeklar om 2,5 uker:) Spennende.
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 16. august 2011 #5 Skrevet 16. august 2011 Hei, jeg har også det slik til tider - til tross for at hodet ikke var festet på forrige kontroll. Det ligger langt nede i bekkenet da - så tror det rett og slett kan være press på nervene "down under" Er uansett helt normalt og ufarlig Men kan være skikkelig ubehagelig når det står på som verst!
Cado1 Skrevet 16. august 2011 #6 Skrevet 16. august 2011 Har det samme jeg også! Jeg var hos fastlegen min her om dagen, jeg tok det opp med henne og hun sa det var helt normalt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå