Gå til innhold

Barnebursdags dillemma. trenger synspunkter

Anbefalte innlegg

Eldste jenten blir 4 år, de er 4 jenter inkudert henne som blir eller har blitt 4 dette året. Tenkte å innvitere de i bursdagen pluss noen av venners barn. Nå starter det to nye jenter på samme alder så selvfølgelig blir de innvitert også, det blir jo mye lettere for de å komme seg inn i denne "firkløveren" når de blir inkludert i bursdag med en gang. men så kommer vi til det store spørsmålet. Det er 1 gutt på deres alder, jeg trodde han var ett år mindre men fikk vite idag at han er like gammel. Bør jeg innvitere han også? Det skal sies at dette er en gutt min datter aldri har lekt med.

Jeg syntes jo så syns på han siden han er eneste gutt i den alderen å tenkte hvem blir han innvitert til da, men det er jo ikke mer enn ett par gutter på hele avdelingen så alle guttene innviterer kansje hverandre, ikke vet jeg. Så vet jeg at han leker mye med guttene på avdelingen vedsiden for der er det gutter på hannes alder.

men til poenget, hva mener dere jeg bør gjøre ?

Fortsetter under...

Ja det er det jeg også heller mot å gjøre, men jeg er litt redd for at han ikke skal syntes det er noe kjekt med så mange jenter, blir vel 8 jenter totalt. Siden han aldri er med de i bhg heller. Kansje jeg skal snakke med personale om hva de tror, de kjenner jo gutten mye bedre, om de tror han vil få det kjekt eller om han er slik som apsolutt ikke vil leke med jenter.

Annonse

Hvorfor ikke la det bli opp til gutten og hans foreldre om han vil dra i jentebursdag eller ikke? Jeg ville ikke tatt det opp med barnehagepersonellet, men invitert gutten ettersom alle på årskullet blir invitert og så får gutten selv og hans foreldre velge om de vil takke ja eller nei til invitasjonen. Da har han blitt invitert og han får velge. Jeg syns det er mer riktig enn, som utenforstående, å ta valget for ham.

20:53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...