Undretrollet Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 I dag har jeg vært og fått akupunktur, har kontroll i morgen og de setter nåler da også. Noen som har erfaring med dette? Gjerne positiv:) Har tremin i dag..
Mrs. Charming Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 Jeg har ikke født enda, men etter første akupunkturtime hadde jeg masse smårier i 7 timer. Etter andre akupunkturtime hadde fikk jeg umiddelbart masse murringer i ca 20 minutter i etterkant. Går på overtid, men at det har en effekt det kjenner jeg.
Leer Skrevet 16. august 2011 #3 Skrevet 16. august 2011 Jeg hadde min første time i går, har termin 26.aug, og skal ha fire timer til før terminen min. Har ikke merket noe spesielt etter timen i går, men er spent på fortsettelsen. I går hadde jeg 1 cm åpning og myk livmorhals.
Undretrollet Skrevet 16. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2011 Har også hatt "rier" om jeg kan kalle det i dag etter timen, man det er laaangt mellom de, så tror det bare er det jeg kanskje har hatt de siste dagene. De setter på meg i morgen også... Leer; hvordan har du fått akupunktur før termin? Her begynner de på termindatoen...
jontob Skrevet 16. august 2011 #5 Skrevet 16. august 2011 Jeg vet om ei som startet før termin, og henne fødte til termin med førstemann, andre mann gjorde henne det ikke og da gikk henne mange dager over termin. :-D Jeg trur sånne ting virker på noen og noen ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå