Gå til innhold

Noen med erfaringer om Maclaren XT trillen? Evnt noen som skal selge sin?? :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Bor i Oslo.

har xlr versjonen (de er vel veldig like bortsett fra at xlr er bredere. Er super fornøyd med den. Enkel å trille, fortsatt god plass i høyde og bredde til min sønn (Som nå er 2år og 4mnd)

Genialt med vinduet og den gjennomsiktige solskjermen og ikke minst muligheten til å åpne glidelåsen sånn at kalasjen dekker store del av åpningen. Vi har bruke trillen veldig mye i Sør-Europa og der har det kommet veldig godt med for å unngå sol i øynene når han sov i vogna på dagen. Og det er greit at trillen har egen reisebag.

Har hørt masse bra om xt, og jeg kan helt klart gå god for xlr:)

lykke til - ta en tur på babyshop på slependen og prøvetrill

Hei.

Jeg har faktisk begge:-) Xt er i fra 05, Er utrolig mye brukt, lånt den en del bort også. Selv om jeg mener den er utslitt, er den like god å trille. Den er bare utrolig skitten (vasket den, men ikke alt går bort) og fått en del skrammer, håndtakene går i oppløsning ( av mye solkrem etc?)

Alle liker den. Helt fantastisk god å trille. Hadde vel også brukt den nå til nr 3 hvis det ikke var for at bestefar kjøpte ny til snuppa når han var i London.

Kjøpte da en Techno XLR. Trillekomforten er akkurat den samme som XT.

Forskjellen er at XLR er 4 cm bredere i setet og kommer med potpose og setepute, og er 1000 kr dyrere her hjemme. Jeg fikk vogn, XLR sort og orginal transport bag til 2400 nok i London, her hjemme koster vognen 3990 og transport bagen ca 800. Så er mye å spare om du kan kjøpe den i London.

Den er verd hver krone i mine øyne!

Sjekk mothercare.com sine sider står en del om vognene der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...