Gå til innhold

jeg har en del penger til overs nå. bruke de på billappen eller opppussing?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du bruk for lappen og råd til å holde bil eller har du/dere bil? Om du kan svare ja på de tre spørsmålene så ville jeg satset på lappen om det ikke er noe veldig viktig som må gjøres med huset

Her jeg bor er det veldig gode bussforbindelser, så jeg har ikke behov for lappen. Dersom du føler behov for lappen bør du prioritere den :) Hva er det som skal pusses opp da ?

hele huset skal pusses opp. jeg har behov for lappen for å komme meg til jobb og for å hente barna. mannen har bilen og lappen men vi har lyst på en bil til slik at begge barna skal få bra oppfølging med aktiviteter og det de måtte ønske..

Annonse

Haha, en del penger til overs.... Unnskyld, men 10.000 er da bare lommerusk, så vidt nok til å betale ny vaskemaskin hvis den skulle ryke... Spar heller litt. Får ikke billappen for 10.000 uansett.

10.000 kr til overs ja. står enda beløp på sparekonto om vaksemaskinen eller noe annet skal ryke. jeg har startet på billappen og har ikke mye igjen. så 10000 kr håper jeg holder en stund. vi betaler ned ekstra på alle lån hver måned. så når jeg sier 10.000 kr ekstra så er det ekstra...

Annonse

Jeg ville brukt de på lappen! Du vil komme laaangt på den med 10 000, hvis du har noen å øvelselskjøre med på fritiden også! Det er også mange trafikkskoler som har pakkepriser hvor du får nesten alt til en pris.. Samboern min valgte det nå å han vil få lappen til ca 18 000..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...