Tups Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 Hei! Jeg satt og laget meg en profil her og tenkte jeg skulle presentere meg. Tenkte å skrive at jeg sluttet på pillen 6. august, og at vi skulle prøve på nr. 3. At vi har to gutter fra før, som er 3 og 5 år. Jeg har en sånn tyngdefølelse i underlivet og er litt rar og småkvalm (noe jeg kan være ellers også i perioder med stress osv), og jeg lurer på når jeg kan forvente å få mensen. Kjøpte en topack test i går, og tok en pga denne "rare" følelsen. Den var, som forventet, negativ. Mens jeg tenkte på å skrive innlegget her, klarte jeg ikke la være å ta den andre testen. Måtte jo på do uansett, liksom. Forventet at den skulle vise kun en strek og kontrollstreken. Men så dukker det opp en tynn, tynn, svak strek i kryss! Hva i alle dager?! Nå holder jeg på å gå fra konseptene her, er det mulig at den kan være positiv allerede nå?! Det er vel mest sannsynlig en feil på testen? Eller? Jeg tenkte det var innbildning, men jeg _ser_ jo faktisk streken.... Det er en vanlig clearblue test. Ringte mannen, som klarte å roe meg ned et par hakk - ville jo kjøre ut og kjøpe flere tester, men det er det jo lite vits i... Førstemann ble vi gravide med uten at jeg fikk igjen mensen etter pilleslutt. Og andremann kom etter at vi glemte prevensjon en gang.. Så det har gått fort tidligere, men trodde jeg skulle måtte vente en stund nå. Er samtidig redd for å bli skuffa. Kan det være?!
Tups Skrevet 17. august 2011 Forfatter #2 Skrevet 17. august 2011 CB digital ropte omtrent mot meg i morges: IKKE GRAVID Men er like kvalm og har tyngdefølelse i livmora. Får vel bare vente noen dager til og se det an...
Baby<3 Skrevet 17. august 2011 #3 Skrevet 17. august 2011 hvis sluttet på pilla 6 august så kan du jo ha blitt gravid etter det og da er det jo litt tidlig at teste slår ut enda, men det kan jo skje at du får en svaaak strek, det fikk jeg veldig tidlig sist og samme dag fikk jeg IKKE GRAVID på cb digital, men det var for tidlig for den digitale, jeg var jo gravid (SA) ta en test igjen om noen dager for hvis den streken var noe så blir den sterkere etter 2 dager om alt er som det skal =) Lykke til =)
**Cayenne** Skrevet 17. august 2011 #4 Skrevet 17. august 2011 Spennende - hvor gammel er du? Her er det verre å få nr tre enn de to andre som kom etter 1 pp, men er 39, da... Håper spiren sitter hos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå