Tre rosa kalver Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 Er i uke 37 nå, og disse stikkingene holder på å gjøre meg gal! Ofte er det så vondt at jeg roper til. Kjennes ut som noen stikker meg med nåler og spiker der nede. Er dette et tegn på at det nærmer seg, eller kan det være jeg må holde ut i hele 6 uker til..? De siste to dagene har det vært voldsomt..samme med kynnere...de kommer oftere og oftere. Er 3.gangs, men har aldri opplevd dette før...På langt nær så ille ihvertfall!
Knotten & lille persille Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 Vet ikke hva det kommer av, men jeg har det på samme måte. 3. gangs og uke 37 her også. Hadde det med minste også, men da startet det på denne tiden. Nå har jeg hatt det i noen uker allerede. Jm mente det var hodet som lå langt nede og presset på nerver når hun beveger seg....jeg vet ikke. På kveldstid kan jeg ikke sitte lenger, må ligge eller sitte på siden. Forferdelig vondt til tider og sånn som man skvetter når det setter igang.
maimora Skrevet 16. august 2011 #3 Skrevet 16. august 2011 Ja jeg har det også sånn, fryktelig vondt og kommer så plutselig at jeg roper til når det kommer. Jeg var på ultralyd i går og hodet lå veldig langt nede, spurte om det var derfor jeg kjente det sånn og han sa det var mange som fikk det sånn etter hodet var festet, måtte le litt når HAN sa jeg vet hvor vondt det kan gjøre, ha ha
Mrs. Charming Skrevet 16. august 2011 #4 Skrevet 16. august 2011 Det er nok helt ufarlig og ganske normalt. Kommer an på hvordan babyen ligger. Jeg har masse stikkinger-Kjennes ut som om hun spiller harpe på nervene mine.
Gloria ** Skrevet 16. august 2011 #5 Skrevet 16. august 2011 Jeg har det helt likt, er også i uke 37 (term. 7. sept) og venter barn nr. to. Kjenner stikninger og har ropt ut noen ganger. I morgen er siste dag på jobb og gleder meg til å kunne 'bare være gravid'. Har MASSE kynnere og går i vinkel om kveldene, hehe. Har 1cm åpning så stikningene er nok en slags modning. Hodet er godt festet,og til tider føler jeg jeg sitter på en kokkosnøtt!!
Juliaug Skrevet 16. august 2011 #6 Skrevet 16. august 2011 Da jeg var hos jordmor i forrige uke sa hun at dette kom av at mormunnen gjorde seg klar/ble mer moden. Kanskje en liten trøst i hvert fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå