C.L.H85 Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 Har bestilt en time for å sjekke om vesla har noen låsninger, da hun sover veldig lite på dagen og det er et helvete å få lagt henne for natta. Hva gjør en manuellterapeut? Vil vesla få vondt under behandlingen? Kan hun få feber og bli urolig på kvelden av terapien? Sikkert dumme spm. Men vil bare forberede meg litt;)
Baby Bliss Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 Jeg hadde gutten min til en manuellterapaut som var veldig flink med barn! Gutten hadde en låsning i nakken pga lang fødsel og vi ble henvist gjennom helsesøster. Manuellterapauten bare "masserte" ham litt i nakken og gjorde ulike bevegelser med ham for å se hvordan det stod til med denne låsningen. Han begynte å gråte etterhvert, men det var pga han måtte ligge litt på magen (som han ikke likte pga nakkeproblemet). Verre var det ikke! Dette var jo faktisk en ganske hard treningsøkt for minien, så resten av dagen var han kjempetrøtt... Men ikke noe feber eller noe slikt! Før hadde vi også problemer med dagsovingen, og kveldene var det å puppe i søvn, men etter bare 1 behandling hos manuellterapaut ble det mye bedre... Etterhvert som han ble sterkere i nakken som et resultat av trening her hjemme med oss, ble det faktisk bare bedre og bedre!! Så lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå