Gå til innhold

Juli-baby og mammaer-/pappaer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere.

Hvordan går det med den lille?

Vært på 6 ukers-kontroll enda, evt. nye mål?

Håper dagene er fine og at dere koser dere masse.

Kanskje tid for ett treff, i Oslo,snart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Fikk lillegutt 24. juli så har ikke vært på 6 ukerskontrollen enda, men vil gjerne være med på treff:) Dagene er fine synes jeg!

Camilla og Magnus

Skrevet

Hurra for deg.

Godt å høre at dagene er fine.

Håper flere svarer, så kan vi prøve å få til ett treff.

Bor dere i Oslo også?

Skrevet

Hei!

Ble juli-baby paa oss ogsaa, selv om han egentlig skulle komme midt i august. Kom 6 uker for tidlig. Men alt er bra og lillemann har gaatt opp 1,2kg allerede!

Vi er gjerne med paa treff i Oslo. Hyggelig aa ha noen aa trille med og gaa paa kafe med:)

Skrevet

Hei. Jeg blir også gjerne med på et treff i Oslo. Det hadde vært hyggelig :-)

Skrevet

Hvor i Oslo bor dere?

Idè til hvor vi kan møtes?

Er ikke helt inn i oversikten på hvor det er amme-/barnevennlig å møtes.

Jordbærpikene på Linderud senteret er ok, vet jeg.

Foreslår nå til uken, dvs. 22-28/8,

eller mot slutten av andre uken i sept.

Når passer, tid og dag?

Skrevet

Passer til uken for oss ja, uansett dag og gjerne i 11-12tida.

Storo-senteret har ogsaa en Jordbaerpikene-kafe som er barnevennlig. Og de har eget ammerom/stellerom. Vi bor rett i naerheten der. Men kan ta oss dit det maatte vaere:)

Skrevet

Vi bor på Sagene så for oss passer det også å møtes på jordbærpikene på Storo-senteret,men er fleksibel til å møtes andre steder også selvfølgelig:) Kommende uke (34)passer kun torsdag, men neste uke 35 har jeg ingen planer ennå.

Blir hyggelig!

Skrevet

Vi vil også gjerne være med på treff. Jeg fikk en gutt 30 juni, men hadde termin 18 juli og har vært på noen Juli treff når jeg var gravid.

Bare et forslag men kunne vi ikke ha møtes i sentrum sånn at det blir sånn ca like langt for alle og dra . For jeg feks bor på Holmlia og da er Storo for meg litt langt å dra til.

Skrevet

Hva med et treff paa torsdag til uka da, i byen?? kl 12? Hvor er det lurt aa motes tro??

Skrevet

Hadde glemt en avtale jeg hadde torsdag, så da kan jeg dessverre ikke før neste uke. Ellers blir jeg med om dere treffes flere ganger:)

Skrevet

Naa gikk tida litt fort her... Hva med torsdag til uka? Altsaa 1. sept. Setter opp et saakalt DIB-treff.

Skrevet

Hei dere,

Her har det gått mildt sagt i ett.

Nå til torsdag (25.08), på Jordbærpikene/Storo-senteret, feks. kl.11, passer for meg. Synes godt vi kan møtes da, dersom dere fremdeles er lysne og har mulighet, til det.

Kan også til uken (uke 35), Da ville tirs. (30.08) i sentrum, være perfekt for min del. Hvor i sentrum er det allright å møtes evt.?

Skrevet

Hei igjen.

Har satt opp et treff i sentrum til uken, 1.sept kl. 12.00. Staar under DIB-treff. Motes ved de store tavlene utenfor Jernbanetorget/Byporten. Er en paameldingstraad under DIB-treff og Oslo-sidene.

Jeg kan ogsaa i morgen paa Storo-senteret, hvis noen er med da?

Skrevet

Hei,

så flott at du (MammaGitte) har laget en tråd på DIB.

Vi kan dessverre ikke den 1.sept. men blir gledelig med en annen gang.

Når det gjelder i morgen, torsdag, så er det litt endringer i planene.

Men kan gjerne møtes ca. halv-to-to.

Alternativt, kan jeg på fredag, fra 10-tiden.

Om noen er med da.

Skrevet

Jeg kan evt paa fredag da.

Setter ikke opp noe dib-treff, men lager en link under treffsidene, i tilfelle noen der vil bli med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...