Gå til innhold

*** JUBELTRÅD! *** Holdes oppe på forsiden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

9+0 i dag!! Hurra! Nå nærmer jeg meg fort første delmål på 10+2 da jeg mistet i våres. Det skal bli godt å komme seg forbi den milepælen :)

Er skikkelig kveldskvalm, trøtt og ømme pupper, så det skorter ikke på symptomene om dagen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7+2 (min termin), eller 6+5 (UL termin), og fikk se et hjerte som banka i dag! Kjempeglad!!!! Og kvalm...;)

Skrevet

Føler for å juble litt idag... :) vi fikk se den lille på ultralyd på fredag...med bankende hjerte og armer og bein som sprelte i vei...ble satt frem fra 10+1 til 11+2...noe som betyr at d e bare 3 dager til 2 trimester..... Juble juble! Idag fortalte vi d til storebror også...og han ble sååååå gla... :) en deili helg! :)

Skrevet

Jubler for at det hjertet i følge kalenderen skal ha begynt å slå nå :-))) Fantastisk!

Skrevet

Yeah jeg er nå 9+3 uker på vei :) JUHU!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Beklager meg, men fikk så lyst til å skrive her.. Hører absolutt ikke hjemme her, men håper jeg blir tilgitt. Jubler for at min baby kommer om 82 dager, at det er en jente og for at jeg idag helt tydelig kjente en liten fot som sparket meg! :)

Synes det var i går at jeg var i 1tri, og bekymret meg for hvordan dette skulle gå.. Så slapp av, tida går kjempefort! :)

Lykke til! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Mitt jubel i dag, ifølge boken "et barn blir til"så begynner hjerte å slå dag 24 etter befruktningen, og det er idag! :D

Men her er det nok store forskjeller.

Men det er jo litt jubel fordet :D

Skrevet

...og jeg jubler for at jeg hørte hjeteslag i dag da jeg var hos legen :-)))) Var bare 2-3 stk, men det er da liv og h*n ligger på riktig plass! HURRA!!!

Skrevet

JUBLER over å være gravid og ha mitt fjerde barn på vei :) -også gråter jeg noen henrykte tårer over deres jubelinnlegg. Glad, kvalm og tårer med en liten på vei, det er noe å juble over :))))))))

Skrevet

Jubler over at 1/4 av svangerskapet er unnagjort, kvalmen er vekke og energien er på vei tilbake!

Og så har jeg fornyet garderoben, blant annet med to kjempefine mammabukser som sitter som støpt, så føler meg stilig igjen og ikke småfeit lenger!

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

dytt:)

Skrevet

Jubler for to lyyyyserosa streker på graviditetstesten, og mensen er 4 dager på overtid..

Kanskje jeg kan juble på ordentlig snart???? :)

Skrevet

Jubler for alle de hyggelige tilbakemeldingene vi fikk etter å ha fortalt familien om graviditeten;)

Skrevet

Jubler for at vi så et lite dunkende hjerte på UL, lille julaften. Er 6+2 nå og skal på nå UL 3 januar :)

Skrevet

Jubler for at jeg er 4 +0 i dag. Det er en uke siden første positive test, 3 dager siden IKM og graviditeten begynner å gå opp for oss nå.

:)

Skrevet

Jubler for at jeg ble gravid på 1. forsøk etter SA, og at jeg er ca. 6 uker nå :)

Skrevet

vert på UL i dag og jeg er sååååååååååååå lykkelig, ca 11 uker, så et lite nurk på 4,5 cm i bevegelse med armer og bein:) pappa var med stolt som en hane:)

Skrevet

Jubler for at jeg har nådd 2. trimester:D Lykke til alle sammen!!!

Skrevet

i dag har jeg sett reka og <3 ;) <3 <3 7+1 <3 <3

Skrevet

Jubler for at jeg såg et hjerte slå på tidlig UL! :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...