Gå til innhold

Torsdag 25 Augusti kl 18:00 på Peoples ved Sentrum Scene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min mann må være hjemme og passe barn, og jeg vet faktisk ikke om det er like fristende og møte PAR som å møte andre jenter. Mulig jeg er litt vanskelig nå altså...

Men slenger meg gjerne med en annen gang hvis det blir mamma-treff! Var med på bim-treff forrige runde som gravis, og det var kjempekoselig! Vi møttes gjennom hele permisjon også!

Annonse

Heisann :) Jeg kommer,å tar kansje med meg samboer:) Om ikke di andre kan komme i morgen,så kan jo vi møtes fordet?!Så kan di andre komme når di vil,eller hva syns du?! :)Hver gang jeg tenker å stille opp, så blir det avlyst:-/ ........Skal man bli kjent med noen må man jo starte en plass snart,å nå er det ikke så lenge igjen til termin-tia mi;)

Jag kan komma så vi kan absolut ses men jag tar ikke med mig min mann før han får vara hjemme med vår sønn :) Jag bokar inget bord eftersom jag ikke vet hur många vi blir! Får sikkert plass :) SES IMORGEN DA!

Jeg og venninna mi var på sentrum scene i går,hun ble matforgifta av noe dårlig kjøtt de.!Nå er det 2 gangen det skjer på samme plassen bare i år!!Ville bare si det til deg,så du vet det.Det er ikke bra å bli matforgifta når man er gravid!Kunne vi heller møttes på santinos idag kl 18? :) Gleder meg til å møte deg/dere :)

Annonse

Det var ju trist og høre :( Vi spiser der ofta aldrig skett oss! Men absolutt kan vi byte sted før mig .. Men kan vi ikke møtes utanfør peoples om det er noen mer som har tenkt att komma som inte hinner læsa att vi byter sted ? Så kan vi bara gå noen annan stans! Det spiller ingen rolle før mig er ÅPEN FØR FØRSLAG :)

Det var ju trist og høre :( Vi spiser der ofta aldrig skett oss! Men absolutt kan vi byte sted før mig .. Men kan vi ikke møtes utanfør peoples om det er noen mer som har tenkt att komma som inte hinner læsa att vi byter sted ? Så kan vi bara gå noen annan stans! Det spiller ingen rolle før mig er ÅPEN FØR FØRSLAG :)

Råkade trykke på anonym knappen :( SORRY

Okej så konstigt! Jag stod utanfør dørren til peoples og såg ingen som var dær! Så konstigt!

Vi drar på ferie på måndag så jag kan ikke bli med da. Jag væntar tils noen lægger ut en treff og ser om det finnes intresse.

Jag orker ikke dra hele veien ner til byen og sen måtte dra hjem igjen. Blir lettere om vi blir ett par stycken og boker bord før då finner man varandra lettere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...