Gå til innhold

Har kjæresten din noen stygge

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe.. han hadde noen klær jeg ikke likte. men siden jeg står for klær innkjøp så velger jeg ut det jeg vet han liker men som jeg også liker. hadde mannen handlet klær så hadde han gjort det hvert 5 år.. og da hadde jeg blitt mer ivrig etter å kaste klær

Jeg handler inn de klærne han skal ha og er han ute og handler engang i blandt uten meg og han kommer hjem med noe mindre pent forteller jeg det heller at det ikke var så veldig fint.

hm får litt dårlig samvittighet når jeg tenker over det siden han aldri sier til meg at jeg har kjøpt meg noe mindre pent :-/

Nei, men eksen hadde. Jeg gikk ikke rundt grøten, men sa det som det var. At jeg ikke likte de og de klærne. Han hadde aldri brydd seg om hva han gikk kledd i og satte pris på at jeg sa ifra. Når det kom til nye klær så brukte vi å handle det sammen. Da fikk han noe som var komfortabelt å gå i å jeg valgte det jeg syns så bra ut og som passet han.

Annonse

Nei. Men han har en boxer som jeg ikke kan fordra. Gule striper. Men den er blitt en slags intern spøk. Og han viser seg jo ikke offentlig i den så da får den leve. Men pleier å true med at jeg skal sørge for at den blir spist av en av hundene.

hehe,må le litt av at det er så mange menn som ikke kjøper sine egne klær :)

Mannen min og jeg har heldigvis ganske lik smak,så de fleste av klærne hans er ganske kule...han har en ganske røff stil,går som regel i t.shirt og olabukse..passer best til muskler og tattoos:)har han et viktig møte en dag blir det skjorte..

da vi møttes hadde han noen sånne polo skjorter,sånne med krage..*grøss* Fikk sagt klart i fra hva jeg synes om de,og de havnet på fattighuset:)

Min mann har en utmerket smak og kjøper stadig inn stilige klær, ikke bare til seg selv men til meg også.

Hvor mange av dere har en mann som går rundt med klesstørrelsene deres på en lapp i lommeboka, inklusive bh-størrelse?

Det har jeg!!

Annonse

Ååå ja herregud han har noen gensere som er helt grusomme, nekter han å bruke de ute blant folk, så de har blitt nedgradert til mekkeklær.

Det verste av alt er at han har fått de av svigermor som kjøper de i syden, både til ham og til svigerfar. Sånne forferdelige fake-diesel klær med spraglete mønster i farger som hvit/oransje eller svart/oransje... *GRØSS*

Ellers har han veldig fine klær, som mesteparten er kjøpt av meg. Han hater å handle klær å liker godt at jeg melder meg frivillig til shopping :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...