Anna Nym :o) Skrevet 8. september 2011 #76 Skrevet 8. september 2011 Testa i dag. To dagen for IKM paa lordag. En svak strek Haape, haape.... Maa teste paa nytt i morgen tidlig. Spennende! Etter en SA i uke 11 i mai, syns jeg at jeg har holdt paa det dette i en evighet....
***Curious*** Skrevet 8. september 2011 #77 Skrevet 8. september 2011 Åhh... her blir damene gravide i fleng!! Mange som lyktes på IKM uke 35-tråden også Synes dette er veldig motiverende... viser at det faktisk er mulig ;P I fohold til testing i morgen må jeg inrømme at jeg "sprakk" på tirsdag, og fikk en veeeeldig negativ test, så tror derfor jeg venter litt til før jeg tester igjen... kanskje.... hvis jeg greier å la være... vi får se Samboer bare ler av meg. JAja... vi er i allefall flere gærne damer her inne To streker eller kryss eller smil eller GRAVID i vinduet snart nå!!! Ikke sant?? Har forresten mitt første gravid-symptom i kveld: skikkelig kvalm! Det kan IKKE skyldes at vi var på tivoli i kveld, og at samboer også er kvalm.... nei, det er nok et symptom! ABSOLUTT!
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 8. september 2011 #78 Skrevet 8. september 2011 WOW, her er den ene etter den andre gravide. SÅ KJEKT! I kveld har jeg vært på det kveldsåpne apoteket i byen og rasket med meg to tester. Har IKM på lørdag..men er en av de som skal teste i morgen. Føler jeg har mens symptomer. Sur og muggen. Og så popper det frem kviser ....dårlig tegn? Anyway, jeg klamrer meg til ett ørlite håp.
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 9. september 2011 Forfatter #80 Skrevet 9. september 2011 Oj, her var det mange gravide! Jeg har litt dårlig samvittighet etter å ha starte denne tråden (med gammelt nick), uten å ha fulgt den opp. Har hatt det sinnsykt travelt på jobb + vært i utlandet, så det får være mine unnskyldninger. Idag er jeg på CD 32, og har vært oppblåst i magen en ukes tid. Hadde også skikkelige murringer idag, men usikker på når jeg hadde EL. Livmortappen er ganske hard og lukket (tror jeg) og jeg har hvit og litt slimete utflod. Testet negativt tirsdag og onsdag (med ettermiddagsurin) og tenkte å teste igjen i morgen tidlig pga at jeg skal i bryllup og vil vite om jeg kan drikke vin eller ikke. Maysan: Trist med blendahvit test Men TR har jo fremdeles ikke kommet da It aint over before the fat lady sings!
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 9. september 2011 #81 Skrevet 9. september 2011 Du sier noe der verpesyk.no! En ting jeg lurer på, er at jeg leser stadig at flere snakker om den derre livmortappen. Hvordan finner jeg den? Og hvordan skal den være når man har blitt gravid?....flaut å vite så lite...haha
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 9. september 2011 Forfatter #82 Skrevet 9. september 2011 Jeg fant nettopp ut at jeg hadde undersøkt feil "tapp" i flere måneder jeg, så feil kan man ta. Men nå tror jeg at jeg har funnet frem til den riktige. Pernille.info har god informasjon om dette: http://pernille.info/livmortapp.htm Jeg er også sur og muggen. Tror tanta nærmer seg..
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 10. september 2011 #84 Skrevet 10. september 2011 hmmmm IKM i dag.... og normalt sett ville tr vært her nå. Pleier å spotte en dag eller to i forvegen og...men har ikke gjort det. Hmmm. Tipper TR kommer utover dagen, alle tegn for det er der. KVISER
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 10. september 2011 #85 Skrevet 10. september 2011 Og der kom tanta på besøk gitt...flott....
***Curious*** Skrevet 10. september 2011 #86 Skrevet 10. september 2011 Her og..... etter 37 dager Jaja... på'n igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå