Gå til innhold

?(¯`°?.¸IKM uke 36¸.?°´¯)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer så mye Iris. Dette er vanvittig artig altså.

jeg har også IKM på lørdag. men som flere, NADA med symptomber. Jeg tok en test i helgen....uten at jeg helt veit hvorfor. Den var selvfølgelig negativ. Men jeg klamrer meg til ett lite håp alikevel. Er så lei av å være prøver nå...12.pp!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer _iris_!!! Så morsomt :D:D Send litt hell og lykke vår vei også da ;)

Skrevet

Skal vi teste " i kor" på fredags morgen, folkens? :P Jeg har som sagt sannsynlig IKM i morgen, men synes ikke det er vits i å teste da fordi sexen liksom ikke har stemt med når jeg i såfall skulle hatt EL... Har hatt merkelig EL denne mnd (virker som jeg har hatt to med 1 ukes mellomrom??), så IKM kan godt være først om en uke også. MEN kjedelig om det skulle bli en syklus på over 40 dager da!!! :(

Uansett: Lykke til til oss, jenter.... Vi slenger oss på _iris_ om noen dager ;D

Skrevet

Ok, jeg er med å tester fredags morgen :D har senvakt på jobb så har på en måte tid til å teste på morran ;)

sååå vanskelig var jeg å overtale i forhold til min orginale plan å teste søndag :P

Skrevet

Haha, ja vi er vanskelige å overtale på det der gitt :D Har to tester liggende, og kjenner at de rooooper på mer hver morgen!! Håper bare de ikke roper for høyt før fredag... :P Er allerede på dag 33 i syklusen...

Skrevet

Haha! Det har jeg og. Fant ut det var like greit å kjøpe sånn pakke med to ;)

Skrevet

Gratulerer iris, så bra, lykke til videre :-D

Tok en test i dag jeg også oooooog negativ isj åsså.

Har ikm 10sept. men testen jeg tok skal slå ut på 20 i hcg og det kan være fra 10 dager etter EL. så føler jeg mista motet, og har begynt å forberede meg på tanta.

Lykke til resten av dere, krysser fingrene for dere alle sammen jenter

(,")",)",)

Skrevet

Ah, må kjøpe nye tester. Nå er det tomt i skapet gitt.

Skrevet

ikm i dag, ikke tegn til mensen...pleier å spotte en dag før, meeen, jeg stoler ikke helt på syklusen min, så kan fint hende at jeg ikke skal ha den før på torsdag...venter til helgen, har jeg ikke fått den da så kjøper jeg en test.

Skrevet

forresten så er jeg syk så det har liksom ødelagt alt av symptomer hehe... jeg hoster så jeg kaster opp (fordi jeg er syk) jeg har vondt i brystet, rundt puppene men også fordi jeg har lungebetennelse, jeg har ikke lyst på kaffe men sikkert fordi smaksansene mine er kjempe rare nå som jeg er syk hehehe.. så alle tegnene jeg hadde hatt til graviditet kan jo egentlig skyldes min lungebetennelse :P

crap... :P

Gjest Mothertotoo
Skrevet

Hiver meg inn her ;)

Tok en test idag..rfsu,men neida :S Venter mens på søndag.

Men har vært skikkelig kvalm de siste 4.dagene,metallsmak i munnen,ømme bryst,og hodepine. Inatt våknet jeg av kvalmen. Ble vel litt for ivrig.. ;)

Skrevet

Hei hei :)

Jeg har IKM lør/søn. Full av symptomer, men tok en test i dag og den ble negativ... Men det er nok litt tidlig, kanskje?

Er kvalm, oppblåst (helt ekstremt...), såre brystvorter, hodepine og jeg har også hatt brun utflod søndag+mandag.

Spennende! Jeg blir litt gal av å vente...

Skrevet

Glemte å skrive her :) tok test på søndag og to streker lyste opp mot meg :D hadde en mistanke da jeg hadde vært kvalm siden torsdagen :) lykke til jenter!

Tidligere nick: ..venter..

Skrevet

Gratulerer så mye 15.05.11!!! Blir så glad av å lese så gode nyheter. Det gjør at jeg holder på det lille håpet jeg har. hehe.

Nyt tiden!

Skrevet

Ja, det er litt mer spennende!! Gleder meg til å høre hvordan det står til med oss alle iløpet av og etter helgen! :)

Jeg måtte ta en test idag, bare sånn i tilfellet :P dumtdumtdumt, den var jo selvfølgelig negativ. Så da venter jeg til planen ;)

Fredag, og evt søndag! Hehe.

Skrevet

Ååå!! Jeg hadde bestemt meg for at denne gangen skulle jeg være sterk og ikke kjøpe test før eventuelt etter ikm.. Men klarte jeg det? Neida! Tester bestilt.. Er 9-10 dpo, og har ingen symptomer - bortsett fra litt ømme pupper (som jeg ellers har mellom el og mens) og innbiller meg at jeg i dag har litt murringer i magen.. Håpløs!

Skrevet

Så artig at flere skal teste fredag! :) Jeg skal også det, for hvis den er negativ skal jeg trøstedrikke vin i helga ;P Måtte jo svi av en idag tidlig også, men den var negativ uansett hvor hardt jeg stirret på den ;P

Gratulere så mye til dere som allerede har fått positiv test:D JIPPI!!!

Skrevet

Mortee: det var min plan og HAHA.

Har satt vin til kjøling og alt :P Sånn tilfelle jeg blir superskuffa :P

Testen ligger klar å skriiiiiker på meg. Har nesten lyst å teste med en el test sånn først :P hihi. Men jeg vet ikke hvor lett det er å teste med en el-test. Har ihvertfall hørt om flere som tester positivt på el-test når man er gravid (og selvfølgelig ikke har el :P )

Skrevet

Jeg kjenner jeg er SÅ klar for å være med i testegjengen fredag morgen, men vet ikke om jeg klarer å vente så lenge.... Har IKM lørdag, og tror jeg kommer til å ta en test i morgen tidlig. Er den negativ er jeg med igjen fredag morgen! Hadde egentlig ikke troen på at det klaffet denne måneden, men har noen tegn som jeg synes jeg kjenner igjen fra forrige graviditet. Blir superskuffet hvis jeg lurer meg selv... Men jeg synes det var en god ide å ha klart noe kaldt i kjøleskapet i tilfelle jeg må drukne sorgene:)

Gratulerer til alle dere som har fått positive tester, og så krysser jeg fingre og tær for oss som fremdeles venter i spenning!

Skrevet

Har så lyst til å teste sammen dere på fredag, men tror jeg tester allerede torsdag. Sannsynligheten for positiv test er vel liten. Saken er at samboeren min brått har fått time til en operasjon han har ventet på, allerede til torsdag. Sannsynligvis vil den bidra til at prøvingen blir lagt på hylla for en liten stund. Ønsker derfor å vite om jeg er gravid FØR han opereres. Om jeg skulle være gravid får han ihvertfall en bekymring mindre (i form av at vi ikke mister noen pp'er).

Skal vel ha maks flaks om jeg er gravid og at det vises så tidlig, men er vel lov å håpe? Sannsynligvis er testen negativ, og hvis jeg ikke klarer å holde meg til ikm, slenger jeg meg på dere på fredag:)

Ønsker alle lykke til:)

Skrevet

6 pp etter MA i Januar, å eeendelig ble det et lite blått kryss på testen! :-D

Har IKM i morgen, men testet positivt både i går, og i dag.

Heeerlig ..

Lykke til alle sammen <3

Skrevet

Gratulerer så mye!!! :) Lykke til med rugetid fremover!

Skrevet

*kremt* klarte ikke å vente til i morgen med testingen..... ;) men trur du jaggu ikke den var positiv!!! :D skal teste på nytt i morgen bare for å få se det igjen!! ;D

Skrevet

Gratulerer til alle med positive tester :)))

Selv er jeg på dag 35 i syklusen nå, og venter i spenning.. svidde av en billigstrips i dag, som var veldig klar og tydelig: negativ :/

Har hatt mensmurringer i en uke nå, og føler at nå får det jammen være enten eller snart ;-)

Tolvmodighetsprøve denne prøvingen..

Skrevet

Jeg er gravid, tok en test i dag 12 dpo og den viste klart og tydelig positiv :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...