ØnskerBaby2012 Skrevet 28. august 2011 #26 Skrevet 28. august 2011 Sniker meg inn her:) Fikk positive tester 26. og 27, så har vel ikm rundt 10.september? Er i min 10 pp og syntest de vanlige testene er vanskelige å tyde, så kjøpte derfor digitale denne gangen...Veldig glad for det!! Blir spennende dager fremover:D
Mamma til gullgutt Skrevet 28. august 2011 #27 Skrevet 28. august 2011 Åååå - jeg vil så gjerne at det skal klaffe denne måneden! Nå har plutselig 3 av venninnene mine bitt gravide, uten å prøve - og her sitter jeg og vil så gjerne! Men, vet jeg ikke skal klage, har ikke vært prøver lenge, og har jo også en vidunderlig gutt på 3. Håper så inderlig det klaffer denne pp!! Tror kanskje ikke vi timet det godt nok denne månenden (brukte ikke el-test), og med litt ekstra press på jobb ble det litt "halvhjertet" innsats. Men - håpet er jo der!!! Lykke til, alle sammen!
Baby<3 Skrevet 29. august 2011 #28 Skrevet 29. august 2011 huff, dette ble/blir en lang vente tid for meg, endelig var jeg ferdig med el og begynte å telle dpo, da jeg hadde tatt digitale el tester. så fordi jeg hadde to liggene tok jeg to til 4 og 5 dpo og de ble jo da positive, sååå tror jeg hadde en "Ny" el da og måtte begynne å telle dpo på nytt buhu...det er jo så kjedelig å vente fra el til ikm
ØnskerBaby2012 Skrevet 29. august 2011 #29 Skrevet 29. august 2011 Helt enig! Det tar en evighet:( Og en går jo bare rundt og sjekker kroppen for alle tenkelige symptomer allerede fra 1 dpo! Tror kanskje samboeren syntest jeg har vært en smule smårar i helgen, da jeg har sittet å sett på babyutstyr og mammaklær hele tiden.. :)
Fruen87 Skrevet 29. august 2011 #30 Skrevet 29. august 2011 fikk MAX idag på CBFM, mandag morgen! min mann er reist vekk til torsdag, så håper siste innspurten sent søndag kveld er nok:P
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 29. august 2011 #31 Skrevet 29. august 2011 har lagt inn en del aksjer ihelgen...for å si det sånn Så nå er det bare å vente. Hadde SKIKKELIG smerter i høyre side i går, pleier ikke å ha så vonde EL smerter, så veit ikke om det var det. jeg pleier derimot å ha sterke menssmerter. Men det er det ikke. Noen som har erfaring med å ha skikkelig vondt under EL?
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 29. august 2011 #32 Skrevet 29. august 2011 Jeg har også hatt vonde el smerter, og kun på ene siden hehe. så virker som ett egg har løsna iværtfall, men om det fester seg er en annen sak. Ikke så vondt at jeg måtte krøke meg sammen, men nok til at jeg f... hva er dette da. Har hatt litt murringer i de siste to dagene også, ikke vondt men sånn mensen murringer. Så håper dette er festesmerter hoho XXXX Så strøk alt av treninger etter el, så egget kanskje har større sjangs for å feste seg når man ligger i ro.... Så nå kan nedtelling til g-testinga kan begynne jeeei
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 29. august 2011 #33 Skrevet 29. august 2011 Jeg hadde til tider så vondt i går at jeg måtte stoppe opp å krype meg sammen litt. Har ikke hatt sånn før....så nå må det I ALLEFALL ha løsnet noen egg. haha Liker ikke å måtte vente til 10. sept nå...men jeg skal vel klare det denne måneden også...hehe
Mortee Skrevet 29. august 2011 #34 Skrevet 29. august 2011 Lenge til 10. sept, ja.... Så imens har den store symptom-jakten begynt atter en gang Og det er ikke måte på hva man kjenner når man kjenner etter..... hehe Har hatt sånn stølhetsfølelse nederst i magen noen dager. Og idag har jeg hatt mensmurringer, luft i magen og vondt i hodet. Og sulten har kommet som kastet på meg. Plutselig har det rumlet som om det skulle være 3. verdenskrig inni der Selvsagt kan alt dette ha en helt annen forklaring enn at jeg er gravid, MEN håper på det til det motsatte er bevist ;D OG la oss ikke glemme den giga-kvisa som har poppet opp på haka..... hehe Tror det må være tvillinger dette i såfall med alle de symptomene ;P
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 30. august 2011 #35 Skrevet 30. august 2011 Snakker du tvilling kviser elr hehe så bra, dette blir enda en spennende test uke iiiiiiik og jakten etter symptomer
Mortee Skrevet 30. august 2011 #36 Skrevet 30. august 2011 Den kunne glatt ha gått for å være tvillingen min iallefall... hehehehe
Maya86 Skrevet 1. september 2011 #37 Skrevet 1. september 2011 Spennende, nå nærme vi oss testing! Jeg har visst ikm onsdagen, hadde EL 22 august. Livmortappen har forsvunnet høyt opp og finner på en måte ikke åpningen, veldig snodig. Men har egentlig ikke noe håp, men tenkte å teste i morgen tidlig for da er jeg 11 dpo. Nå er henvisning fra lege og gynkolog bestilt. Så får se hva de kan gjøre. Noen som har erfaring med gynokolog i Kristiansand? Elvebredden? Gir de hormonstimuli det?
_iris_ Skrevet 2. september 2011 #38 Skrevet 2. september 2011 Er 9 dpo i dag, IKM onsdag 7. september. Klarte ikke å dy meg og svidde av en test i dag, og tror dere ikke den ble svakt positiv. Men velger å ikke ta gledene på forskudd, vil ta en ny test på IKM før jeg velger å stadfeste graviditet. Spennende!
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 2. september 2011 #39 Skrevet 2. september 2011 WOW, her virker det som det er på sin plass med en gratulasjon!!! Hipp hipp hurraaa! Håper vi er flere som følger etter deg.
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 3. september 2011 #40 Skrevet 3. september 2011 Aiaiai tok en test jeg også, men ble nok negativ. Hvis jeg virkelig studerer så syntes jeg jeg så en svaaaaak strek, men er nok innbilt. Så venter og tester igjen på mandag elr tirsdag. Spennende og se flere som begynner og teste, like spennende hver gang.
meg og mine <3 Skrevet 3. september 2011 #41 Skrevet 3. september 2011 Jeg testet nå i ettermiddag, har ikm på mandag/tirsdag, tok cb digital, den viste negativ. Det sto at man må teste med morgen urinen når man tester tidligere, men regner med at den er negativ da. Selvom jeg har hatt maaange symtomer, denne pp. Får vel bare vente på at tr skal dukke opp, selv om jeg håper den ikke kommer å jeg får en positiv test. Kjenner jeg blir frustrert snart av å vente på at det skal klaffe for oss.
***Curious*** Skrevet 3. september 2011 #42 Skrevet 3. september 2011 Heisann folkens! Med mine ustabile sykluser ser det ut til at jeg må krype inn her etter å ha vært på IKM uke 35-tråden en stund. Dersom syklusen er 34 dager som forrige er IKM nå på tirsdag. Optimist som jeg er tok jeg en test forrige helg som selvfølgelig var negativ. Samboer er mye ut og reiser, så sjansen for at det klaffet denne gang er liiiiten! Nå er det bare å vente på TR... any day nå! Ser det er en som kanskje allerede har vært heldig denne gang. Så bra!! Når skal dere andre teste?? Om det ikke er tegn til tanta innen tirsdag blir det nok en test da også...
Ming82 Skrevet 3. september 2011 #43 Skrevet 3. september 2011 Hei jenter Gratulerer til den som har testet positiv Jeg har ikm torsdag eller fredag, tok en test i dag morges, og den var da negativ. Jeg temper, tempen min er fortsatt høy, håper den holder seg høy resten av uke. Kjenner jeg blir små deppa her jeg sitter, jeg ser at det er så mange som prøver som ikke få til. Krysser fingrene for at det snart ordner seg for oss alle.
Nettie+jentungen Skrevet 3. september 2011 #44 Skrevet 3. september 2011 Hei jenter:) holder meg litt unna rundt el, men nå skal det snart testes da har ikm på tirsdag (tror jeg, vært litt tull med syklusen, varierer med noen dager). Hadde en bitteliten blødning, type litt rosa blod på papiret ca 5 dager etter el. Men er jo ikke sikker på om jeg hadde el fem dager før.. Pleier å få ganske ømme bryster uken før tr, men ikke kjent noe enda.. Vært veldig mye kvalm de siste dagene, men har opplevd det før og tør ikke håpe.. Lyst til å teste i morgen, men får smørja en vond følelse rett før jeg tester, vet på en måte at den blir negativ og at det ikke er no poeng i å teste..
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 5. september 2011 #45 Skrevet 5. september 2011 Så var uken "vår"her jenter. La oss krysse fingrene for mange positive tester Lykke til
_iris_ Skrevet 5. september 2011 #46 Skrevet 5. september 2011 Takk alle sammen! :-) Tok en clearblue digital i dag, der lyste det gravid mot meg. Det har egentlig ikke godt opp helt for oss enda, det gikk fortere enn vi hadde trodd. Så vi anser oss som svært heldige og håper at dette går bra:-) Lykke til med testingen alle sammen, håper flere tar følge med meg!!! :-D
Kaktus_86 Skrevet 5. september 2011 #47 Skrevet 5. september 2011 Tiden lister seg saaaaaakte av gårde. 9 DPO idag og lurer på når jeg skal tørre å teste. Har IKM på lørdag, så er ikke mange dagene å vente. Men det hadde jo vært så utrolig koselig å få sett en positiv test før det! Samtidig er det så kjipt om den er negativ Har hatt litt symptomer (småkvalm, stikkinger/murringer i underlivet fra 3-4 dager etter EL, trøtt, mer sulten osv), men vet jo at dette kan være bare innbilning. Kjipt denne ventinga. Merker at sambo kvier seg for å glede seg, så han spør ikke om jeg merker noe. Men han var nysgjerrig på når det går an å teste igjen!
Hilde_85 Skrevet 5. september 2011 #48 Skrevet 5. september 2011 IKM til søndag. Men føler ikke det er noe der i det hele tatt. Ingen symptomer i det hele tatt. Men har kjøpt test som jeg skal ha liggende vis jeg ikke har antydning til mens på søndag. Men er litt redd jeg ikke klarer å holde meg å tester før :S
Mortee Skrevet 5. september 2011 #49 Skrevet 5. september 2011 IKM på lør/søn, og som deg Hilde_85 har jeg også 0 symptomer Hadde 1 dag med MASSE symptomer, men d kunne ha vært så mye annet Så jeg forbereder meg på negativ test....
Hilde_85 Skrevet 5. september 2011 #50 Skrevet 5. september 2011 er så spent så jeg kunne begynt å grine. er litt mer spennende når noen har ikm på samme dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå