Kaktus_86 Skrevet 11. september 2011 #51 Skrevet 11. september 2011 Tusler forsiktig inn her jeg da ettersom jeg ikke har fått hverken TR eller positiv test i uke 36 som forventet. Så er rimelig spent på hva uka her bringer!
Maiblomst28 Skrevet 12. september 2011 #52 Skrevet 12. september 2011 yes! 2 danger før IKM tester jet svakt positive på graviditetstesten før 5 min hadde gått. El-testen var positive. Jeg had absolute INGEN symptomer. Nå håper jet bare spiren sitter. KOM MAI DU SKJØNNE MILDE
Maiblomst28 Skrevet 12. september 2011 #53 Skrevet 12. september 2011 oi! Tastaturet er nok satt til autokorrektur på engelsk.. Jeg skriver virkelig ikke så dårlig norsk
Trilletrill Skrevet 12. september 2011 #54 Skrevet 12. september 2011 Grattis til alle gravide (MANGE som har blitt smelt på tjukka denne pp;)! Jeg har i likhet med deg Ønsker nr .2 ingen symptomer what so ever! Testet negativ idag og har IKM torsdag/fredag. Har bare hatt sex 2 ganger rundt el. Men er positiv så lenge jeg ikke får mensen. Det eneste jeg merker er bittelitt ømme pupper som godt også kan vær pms. Ellers er det et stort pluss for meg at jeg denne mnd ikke har spottet og har hatt eggløsning:) Gleder meg! Håper det har klaffet for oss andre også.
OktoberGutt09<3MaiPie12 Skrevet 14. september 2011 #55 Skrevet 14. september 2011 Jeg er også gravid:) da må jeg bare vente på tidelig UL, før jeg kan senke skuldrene! Håper at spiren sitter på rett plass denne gangen! Gratulerer til dere andre gravide, og masse lykke til ønskes dere som fortsatt prøver!
Trilletrill Skrevet 14. september 2011 #56 Skrevet 14. september 2011 Hurra oktobergutt! Det er så koselig å se at mange av de som har vært prøvere den korte tiden jeg har vært aktiv på "bli gravid" debatten er nå gravide! Det gir håp det gitt:) Selv har jeg IKM imorgen/fredag og har 0 pms. Vet ikke hva det kan komme av men lever i håpet, skal ikke teste før til helgen:)!
OktoberGutt09<3MaiPie12 Skrevet 14. september 2011 #57 Skrevet 14. september 2011 0 pms har vært et godt tegn for meg iallefall! jeg er ikke pms når jeg er gravid:) (iallfall ikke før IKM:P) jeg, merket tegn ganske tidelig, som murringer i ryggen. Disse murringene har jeg bare kjent når jeg har vært gravid, så forstod det var noe på gang. Ikke akkurat mens murringer, men sitter på samme området! Ønsker deg masse lykke til! Krysser fingre for spire hos deg også Trilletrill:)
anna t Skrevet 14. september 2011 #58 Skrevet 14. september 2011 Så mange gravide! Gratulerer til alle Her er det ikm i dag, og ingen tegn til mensen så langt. Begynner å tro at det kan bli noe det her Har sen hcg-produksjon, så tester ikke før fredag kanskje...
chamira Skrevet 14. september 2011 #59 Skrevet 14. september 2011 Hei anna, Hvordan vet du at du har sen HCG-produksjon? Har du barn fra før?
anna t Skrevet 14. september 2011 #60 Skrevet 14. september 2011 Hei Jeg har vært gravid to ganger, og har ei nydelig jente på to år. Begge gangene har jeg testet negativt på/rett etter ikm. Så må nok vente til minst to dager etter for å kunne stole på resultatet. Og på det tidspunktet vil jo manglende mens være et vel så godt tegn. Det er skikkelig irriterende å gå å vente altså. Skulle ønske jeg var blant dem som kunne teste før eller i alle fall på ikm...
chamira Skrevet 15. september 2011 #61 Skrevet 15. september 2011 Takk for svar anna t. Jeg er jo bare inn i min første pp og har ingen barn fra før. Aldri hatt en uønsket/ikke planlagt graviditet heller så da suger jeg til meg all informasjon jeg kan finne overalt. MEN man blir jo så forvirret. Det er ingenting som er med to streker under svaret!! Mulig det forteller endel om meg... hehe.. jeg liker to streker under svaret. Men i denne verden så finner jeg alltid en teori eller et utsagn som klarer å støtte opp om mine imaginære symptomer og min rasjonalisering av ting som skjer.. Nå har du akkurat gitt meg en grunn til å ikke tro på testene før jeg evt er på overtid eller tester positivt.. hehe.. Dette blir jo bare værre og værre:) Jeg har IKM på søndag, men har ikke testet enda fordi jeg er livredd for at jeg blir skuffet. Det er ikke mye som tilsier at jeg skal klare det på første forsøk etter 15 år på prevensjon.. hehe.. men jeg håper så utrolig sterkt uansett. Jeg tenkte nå jeg skulle teste i morgen tidlig.. men om den er hvit så skal jeg forsøke å ikke bli så veldig skuffet. Når du var gravid sist, hadde du noen symptomer før ikm da? Jeg tenker at da må jo også symptomene la seg vente på da jeg antar at produksjon av hormonet er noe av det som skaper symptomene..
anna t Skrevet 15. september 2011 #62 Skrevet 15. september 2011 Haha, ja jeg vet hvordan du har det. Jeg var også helt sånn før jeg fikk datteren min, og litt nå også forsåvidt. Dessverre er det eneste som er helt sikkert at tiden vil vise. Venting er det eneste som gir sikkert svar. Jeg har faktisk hatt symptomer før ikm og før testene ble positive. Men jeg tror det er en blanding av innbildning og at man kjenner altfor mye etter. Det er jo som du sier hormonene som gir symptomene, men jeg tror det er litt forskjell også på hvor små mengder hormon som gir symptomer hos folk. Nå har jeg hittil vært heldig og blitt gravid på første prøveperiode de gangene vi har prøvd, så jeg har ikke opplevd å prøve uten resultat. Men det virker som at jeg kanskje får mensen nå, og det til tross for masse symptomer. Så jeg tror jeg gir opp symptom-jakten altså. Som sagt, det eneste som gir sikkert svar er venting... Lykke til da, håper det klaffer for deg
Mammadino Skrevet 17. september 2011 #63 Skrevet 17. september 2011 Koselig med så mange gravide,lykke til alle:) tante rød kom her,mer presis enn noensinne dette var første etter SA forrige måned,så nå håper jeg på litt stabile sykluser siden tanta kom etter "bare" 35 dager. Det er en kort syklus til meg å være! jaja...mere venting skal det bli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå