Gå til innhold

<3 <3 <3 <3 IKM 37 <3 <3 <3

<3 drømmer <3 + <3 spire <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

velkommen hjerter4 :)

ja denne gangen får vi håpe det går :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venterpådeg28: jeg har testa positivt idag også på el test! Merkelig, trodde el bare varte ett døgn. Var to tydelige streker! Kanskje vi har sluppet to egg:P knis!

Skrevet

Fikk et flott smilefjes på EL testen igår på CD 16 som forventet :))

Så gjett hva mannen og jeg gjorde igår *knis*

Regner med at testen er positiv idag også, har ikke testet ennå:)

Ungene er hos mine foreldre, skal være der til imorra.

Så vi er barnefrie :))

Har ikke lagt store planer for helga, annet enn å få lagt inn aksjer *smiler*

Skrevet

Er så utrolig spent! Jeg har ikke begynt med EL tester enda, da vi tar det litt som det kommer foreløpig. Men tenker jo på det hele tia. Tror jeg hadde EL den 27. og forventer IKM den 10.sept. Er bare 2.pp, men kjenner jeg blir skuffa hvis TR dukker opp!

Tenker mye på hvilke følelser som dukker opp når man en gang får se den positive testen... :D

Skrevet

Slenger meg med her! har IKM 15.september,mange laange dager igjen... positiv el test onsdag 31.det betyr vel at el var ca dagen etter? Er så spent nå, hadde en tidlig SA for en mnd siden og håper virkelig det klaffer på første forsøk. Hvordan skal man klare å vente??

Har dere begynt å kjenne noe? kanskje litt tidlig, men jeg kjenner alt mulig;) hadde veldig sterke symptomer på el denne gangen, mensmurringer fra samme dag til 3-4 dager etter positiv test. Og har ennå veldig ømme bryster! håper og håper...

Skrevet

Jeg testet positiv på el 30. og 31. Har ikke "kjent" noe særlig, annet enn at jeg var utrolig kvalm og hadde hovdepine hele lørdags formiddag (veldig uvanlig for meg). I dag har jeg kjent meg "sliten" i korsryggen, men det kan også komme av mye reising. Spennende er det uansett, har IKM rundt den 17, tenker jeg tar en test søndag hvis ikke tr har kommet til da..

juhuuu....

Skrevet

Hallo=)

Melder meg inn her jeg også.. Hadde POS EL-test den 4, så da er vel IKM i slutten av uke 37;) Det er lov å håpe...;)

Skrevet

Sjeleglad over at jeg ikke har spottet denne pp:)!!!!!! Forrige pp kom Spottingen (som startet rundt el og varte helt til mensen) mest sa synlig av stress. Ellers har jeg 0 symptomer og heller ingen stor grunn til å tro jg er gravid siden vi hadde sex 1 gang rundt el. Men har IKM neste uke så den som lever får se. Lykke til!

Skrevet

Hei jenter!

Slenger meg på her jeg også:-) 1 pp på nr 2. Satt på første forsøk med nummer 1, men er vel for mye å håpe på at det skal skje igjen:-) Jeg har ikm 17.

Skrevet

Noen som har noen symptomer på noe som helst her? Hvor tidlig kan man egentlig få dette!??

Skrevet

Nei! Ingen symptomer. Men de færreste får vel det. Det er veldig mange her inne som blåser opp PMS symptomer :) Det er nok best å bare vente og se.. selv om det er vanskelig. Jeg har skikkelig lyst til å teste... men det er jo egentlig bare bortkastet penger. Det tar jo en evighet å bli gravid :/

Skrevet

Nei! Ingen symptomer. Men de færreste får vel det. Det er veldig mange her inne som blåser opp PMS symptomer :) Det er nok best å bare vente og se.. selv om det er vanskelig. Jeg har skikkelig lyst til å teste... men det er jo egentlig bare bortkastet penger. Det tar jo en evighet å bli gravid :/

Skrevet

Trilletrill: hva er det egentlig som skjer når man spotter? Og hvorfor er det negativt? Jeg gjorde det forrige periode. Da trodde jeg det var festeblødning, men det var det ikke.

Skrevet

Gynekologen min sa at å spotte (litt rød rosa blod/slim) er helt normal noen dager (2-3) før mensen. MEN ikke når du gjør det lenge før mensen. Langvarig spotting kan også være forårsaket av hormonell ubalanse, noe som kan hindre graviditet. Denne pp har jeg ikke spottet og det er deilig;)

Skrevet

Takk for svar Trilletrill!

Jeg har vært skikkelig dum i dag. Jeg har ikke selvkontroll. Jeg skulle egentlig vente til å teste til IKM... men det er neste som når jeg ikke skal spise godteri.. jeg gjør det likevel. Så i dag er jeg 7dpo, og jeg fikk en skyggestrek ca en halv time etter fristen. Det har jeg ikke fått før. Jeg vet at det skal tolkes som negativt, men jeg håper likevel at det er noe der.. og at den kanskje blir positiv i morgen... Vanligvis er testene mine helt hvite. Det var en svak strek på en el-test jeg tok også.

Skrevet

Oi så spennende! Hvilken test brukte du? krysser fingrene for at den blir sterkere og sterkere! :-)

Jeg har IKM på mandag eller tirsdag, men har litt lyst til å teste på lørdag...

Skrevet

Kjenner meg igjen, eier ikke selvkontroll selv om jeg vet at det er for tidlig å teste!

Ang skyggestreker er det vel nettopp derfor man ikke skal se på teste etter ti min, testene kan variere så at du ikke har hatt det før betyr ingenting. skyggestreker er bare en "innsynking" der streken skulle vært,når urinen tørker inn. har du hormonet i urinen vil det bli strek innen ti minutter, og er den veldig veldig svak skal den likevel vise litt farge..(Jeg har brukt mye tid på nettet på å tolke tester...)

Håper likevel det går rette veien! er uutholdelig denne ventetiden, har selv ikm onsdag, og dagene går så sakte!!

lykke til:)

Skrevet

Andre testomaner her som snart skal begynne å teste?:) noen symptomer?

Skrevet

Selv testoman, så skjønner godt det der...

Jeg begynte å teste, tro det eller ei, 5 dpo...hvite tester til i dag...svak men positiv...sambo ser den og å da er den der...tatt 3 i dag og alle er så å si like. Alle testene er billigtester fra samme posen. Håpe håpe...er på 8 dpo i dag og med lillemor fikk jeg først positiv 9 dpo.

Tenk om det klaffet på første forsøk da?!

Ellers så har jeg egentlig ikke noen symptomer bortsett fra at brystvortene klør noe vanvittig og så får jeg småvondt i livmorområdet innimellom.

Håpe Håpe!

Skrevet

JUHUU. Testa positivt i dag!!! IKM på tirsdag så trodde det var litt for tidlig....men GRAVID sto det.

Skrevet

Noen som har erfaringer med Wondfo One Step graviditets tester fra billige-tester? Jeg testa svaaaaaakt positivt med den i dag. Vet ikke om jeg skal tro den var positiv eller ikke. Har IKM tirsdag el torsdag.

Jeg har hatt veldig mye murringer i korsryggen de siste dagene, vondt å sitte. Også har jeg fått gul melk i puppene. Men, vil ikke tro noe før jeg har fått et klart svar. Noen damer med erfaring her?:)

Skrevet

testet i går, men på kvelden og den var negativ :S ikm 12- 14. er ikke over før tr kommer.

jeg bruker billigtester og har ikke fått noe strek hvis jeg ikke har vært gravid :)

så ett forsiktig gratulerer til deg Oktobergutt :)

Skrevet

Jeg har IKM på søndag.. Dette blir en spennende uke.. Jeg er helt tørr, ikke noe utflod eller noe.. Veit ikke om det er bra eller dårlig tegn jeg.. Har hatt en del stikkinger på den ene siden i kveld ved eggstokk området.. Og det har ploppa ut enda en kvise. Å jeg som aldi har kviser da.. Den er driiiit vond også!!=p

Skrevet

Positiv test etter 15 min på ettermiddagsurin i dag. Jeg var bortreist i helga så fikk ikke testet før. Nå venter jeg bare på at morradagen skal komme. Kanskje den er positiv i morra! Vet at den eeegentlig ikke er gyldig etter 15 min... men jeg håper!!!!

Skrevet

gratulerer til de med positive tester!!håper det klaffer her åsså snart..vurderer å teste imorgen men tror ikm er mellom onsdag og fredag så kan være litt tidlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...