Gå til innhold

<3 <3 <3 <3 IKM 37 <3 <3 <3

<3 drømmer <3 + <3 spire <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja ja jenter,da var det å sette i gang igjen. el forventes mellom den 29-3 :)

håper denne mnd er DEN mnd som spira sitter <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg slenger meg på her jeg. min el blir nok 31 tror jeg. La oss håpe den sitter denne mnd!

Skrevet

ja det ser ut som det er bare oss to som har ikm i uke 37 hehe. jaja får virkelig håpe det klaffer for oss da :) :)

Skrevet

jeg også! håper på eggløsning 25.08

Skrevet

Jeg slenger meg på her jeg også :)

Venter IKM i slutten av denne uka. Håper på en spire nå *smiler*

Har venta lenge nok, det tærer på tålmodigheten må jeg si, og blir like skuffa hver gang TR banker på døra.

Men denne gangen skjer ikke det.

VI skal bli gravide jenter :))))

Skrevet

denne mnd skal den sitte Dossa <3

Skrevet

Yes! Da var det påan igjen... Snart på tide med kaninadferd igjen. Denne mnd må det gå!!! Vi må stoppe et par pp etter denne mnd.. men om det skjer nå eller om et halvt år spiller vel ikke så stor rolle egentlig. Hver dag som går så er vi en dag nærmere å møte barnet vårt jenter :)

Skrevet

Jeg og!

Akkurat ferdig med mensen nå, forventer el ca 31.8. og ikm ca 14.9. Rundt eggløsningstid er det 15 år siden jeg ble sammen med mannen min, det hadde jo vært litt gøy om det skjedde noe da. Jeg er av de heldig som aldri har prøvd å bli gravid uten å bli det, så håper det blir sånn denne gangen også :)

Skrevet

Hei Jenter ;)

Vi er nå i vår 1. pp.

Lillemor satt på 2. pp så vi håper jo det skal klaffe fort denne gang og.

Venter el mellom 1. og 3.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

jaja jenter, da nærmer el seg med stormskritt ( eller museskritt føles det mere ut som). skal jaggu ikke gå glipp av el nå eller ha forlite svømmere klare haha begynner å bli lei denne prøvinga. dette må være mnd!

Skrevet

Det er helt klart Drømmer at nå skal spiren sitte, synes vi har venta lenge nok :))

Jeg venter EL ca torsdag - fredag neste uke, og da er det bare å hoppe i senga *ler* eller egentlig hvor som helst, gjelder bare å få tatt mannen *gliser*

Dagene frem til EL går sååå sakte, men jeg er vel ikke sikkert den eneste som synes det :))

Skrevet

her kommer el den 1 (sier appen på tlf), den 29 i følge ladycompen ( 1mnd jeg bruker den da) den 31 i følge el kalkulatoren

hahaha kommer til å bli gal, så nå har jeg kjøpt el tester. det var jo derfor jeg kjøpte meg ladycomp sann at jeg skulle slippe å kjøpe el og g tester :P men men :P

helt enig,synes dagene generelt går sykt sakte hehe frem til el og etter el :S

ja Dossa, nå skal den sitte :) ser vi har prøvd like lenge,er på tide den sitter hos oss nå <3

Skrevet

jaja jenter,nå er el rett rundt hjørne :) lykke til ;)

Skrevet

Har dere fått EL ennå jenter?

Jeg er på dag 14 idag, har ikke testet ennå, men regner ikke med å få positiv EL test idag. Pleier å ligge på dag 15-17 :)

Masse lykke til :))))

Skrevet

her er el over, fikk positiv test den 28 :) har lagt inn aksjer annen hver dag hele uka og litt til :P

håper du får positiv test snart Dossa :)

lykke til :) nå er det nedtelling :)

Skrevet

Nå skulle jeg veldig gjerne ploppet ut over hele siden med masse stygge ord (men skal la være)

EL på CD10!!!!

Mannen kommer ikke hjem før i overmorgen :(

Streken var så sterk som det går ann å få den så EL er nok snart over...rekker det uansett ikke til fredag ettermiddag!

Da blir det nok over til pp2.

Lykke til damer;)

Skrevet

Helledussen!!

Jeg trekker tilbake forrige innlegg.

Jeg er vist fruktbar mellom 30. og 04.!!

Kan fortsatt klaffe;)

Skrevet

Jeg har også ikm i uke 37! Forventer mens mellom 11 og 13 september! Tror jeg hadde tidlig EL, fikk først to streker på el- test, dagen etter var det bare en.. tolket det som at jeg allerede hadde hatt el (28 aug). Spennende;) masse lykke til alle sammen:)

Skrevet

Jada, i gang igjen gitt. Hadde eggløsning 31.8, og hadde en runde i senga da pluss de to dagene før, stakkars mann, han får jaggu kjørt seg, og nå er han glad han får "fri" noen dager, hi hi!!!! Så IKM 14.september her. Har ikke kjent så mye til El denne gangen, så det blir vel ikke så mange symptomer å kjenne frem til IKM heller håper jeg. Det blir jeg jo bare sprø av. Men denne gangen skal jeg prøve å slappe av og ikke tenke så mye på det. Tror faktisk jeg skal fikse det. Er litt ekstra spent bare fordi jeg drakk en spesiell te denne gangen. Som skulle sette fart på østrogenet og hele forplantningsssytemet, så da får vi se. Teen var uansett god den, og ga meg mange gode stunder! Lykke til alle damer!

Skrevet

Jeg er på CD 15 og ennå ikke fått positiv EL test.

Regner med at den kommer imorra og på lørdag, så veit hva mannnen og jeg skal gjøre de neste dagene *ler*

Har ikke tenkt å gå glipp av EL *knis* Synes ventetida har drøyd lenge nok, vil ha min etterlengta spire nå :))

Så jeg får bare krysse fingra for at jeg slipper å måtte skriv tallet 14 bak nicket mitt :))

Skrevet

da er vi 2 Dossa :S får håpe at det går denne mnd.

er litt usikker jeg, fikk jo positiv el test den 28 og negativ den 29. jeg temper også,så fikk ett fall i tempen,men den har steget tilbake til der den var.. men ikke noe høyere. alle sier jo at tempen skal stige en del etter el :S :S

Skrevet

Oi! Fikk positiv el test i kveld;) jeg som trodde den hadde vært! Testet fordi jeg hadde el slim og vonde pupper idag. Morro å se at tegnene stemte;)

Skrevet

Jeg hadde også positiv test i går. Jeg tror egentlig at testen var positiv to dager. Er det mulig? Nå er det bare å vente 14 dager. Denne gangen skal jeg ikke kaste bort penger på tester før tiden :)

Skrevet

Hadde masse slim igår så el er nok nå/var igår. Har hatt sex 1 gang rundt el denne mnd for første gang på ni dager så sellene er nok ikke de beste. Men deilig å slappe av:) Regner med å få TR i uke 37...mandag kanskje? Var hos gynekolog og alt så bra ut, hun så til og med el som var på vei og på hvilken side den kom. Så det er en stor trøst, da er nok spottingen hormonelt.

Skrevet

Nei, nå har jeg vært "leser" lenge nok, og registrerte meg her i dag! Hører også til i denne gruppen jeg, testet positivt på el-test 30.08. Dette er 6 pp, åååå det hadde vært så flott hvis det gikk denne gangen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...