Blomstrose Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 Hei Jeg kjenner trykk nedover i skjeden, klarer ikke å gå fort. Jeg går saktere, hvis jeg prøver å gå fortere, føles som knivstukking nede. OM natta, klarer ikke å sove på sidene, da får jeg vondt på sidene, og snur jeg meg, vondt nede i skjeden igjen, På sidene skjønner jeg at det er bekkenløsning, men innni i skjeden hva er det?
katta81 Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 Hei Det er akkurat slik jeg har også. Det er en del av bekkenløsningen det også. Det kjennes ut som at det kommer fra skjeden, men det er fra symfysen. Altså nederste del av skambenet. Ofte kjenner man det stråler fra lysken og nedover også. Det er akkurat som du beskriver at man føler man sitter på kniver. Jeg hadde bekkenløsning på nr 1 men da fikk jeg det i korsryggen, på nr 2 nå så har jeg fått det i symfysen. Er straks 23 uker på vei, hvor langt er du kommet ? Anbefaler varmt bad, det hjelper. Og legge en pute mellom knærne når du ligger på siden avlaster litt. Ellers er det bare mye hvile og ta det med ro som hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå