~ spiren ~ Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 Vi er et par som har begynt å prøve på nr. 2. Sist sluttet vi bare med prevansjon, og "håpte på det beste". Sjekket ikke EL eller noe. Gikk på 2-3 mnd. Denne gangen er jeg litt mer "opptatt" av EL. Har lastet ned en 'app' på I-phonen min, der jeg registrerer siste mens. De to siste syklusene mine har vært 26 dager. På applikasjonen står det at jeg skal ha eggløsning ons 17. og tors 18. (har to forskjellige ’apper’). Siste mens begynte fredag 05.08. Neste mens foventet 1. sept (om jeg regner 26 dagers syklus). MEN, til saken… lørdag 13. august gikk jeg med sånn små stikk i magen (el-smerter), og på kvelden kom el-slim (liten klump). Så blir så usikker. Var dette eggløsning, eller bare ”starten” på den? (Jada, vet at dere ikke kan vite det sikkert, men om noen har opplevd det slik…). Har verket veldig i puppene i det siste, spesielt ene puppen. Sååå, kan jeg ha hatt eggløsning 8 dager etter første dag i siste mens? Jeg trodde det var ca 14 dager, etter... Blir glad om noen svarer :-)
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 JeØmme pupper pleier vanligvis å være et tegn på at EL er overstått, ihvertfall for min del. Det er også vanlig å "tørke" litt inn etter EL, dvs. at utfloden blir mindre. Men det finnes jo alltid unntak fra slike "regler". Jeg tror bare at jeg ville fortsatt å ha sex denne uken også, for sikkerhetskyld. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå