Gå til innhold

Når gikk barnet deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammelt var barnet ditt når hun/han begynte å gå/gikk stødig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var rundt 1år når han gikk stødig med støtte. Også var han 14mnd når han gikk stødig alene. :)

Gjest Kira 1+1 underveis ♥
Skrevet

Hun tok sine første skritt da hun var omkring 14 mnd.

Skrevet

Hun tok sine første skritt da hun va 11 mnd å gikk stødigt da hun va 1 år.

Skrevet

Hun gikk med gåvogna si da hun var rundt 8 mndr og tok sine første 3 sammenhengende skritt uten støtte da hun var ca 9 mndr! :)

Skrevet

Eldstemann gikk langs møbler og hvis vi holdt ham i hånden da han var 8 mnd. Han gikk selv uten støtte ved 10 mnd og helt stødig en ukes tid etter det.

Skrevet

Hun gikk sine tre første selvstendige skritt da hun var 11 måneder og gikk stødig et par uker etter det.

Skrevet

Hun gikk stødig da hun var 11 måneder, og med hjelp fra hun var 8 måneder.

Skrevet

Jenta mi gikk med støtte fra oss og rundt møbler da hun var 7,5 måneder. Tok sine første steg da hun var 9mnd og 3uker og det tok ikke lang tid før hun gikk akkurat hvor hun ville. Hun er nå 11mnd og springer og går overalt på barnehagen både ute og inne!:)

Skrevet

Eldstejenta mi tok sine første skritt 11 mnd gammel, og 1 mnd senere gikk hun stødig alene (1 år gammel akkurat). Minsta er 10,5 mnd nå og har såvidt begynt å slippe seg litt, men går foreløpig bare med støtte og langsmed møbler osv.

Gjest ♥ JuniGull10 ♥
Skrevet

Min begynte å gå bra langs vegger og møbler da han var 9 mnd, men han turte ikke å slippe seg før han var ca 13 mnd, da tok han 2-3 skritt. Etter ca 3 uker gikk han plutselig nedover gangen i huset her, så nå har han gått bra i litt over 1 uke! :-) Han løper ikke ennå akkurat, men han går.

Skrevet

Tok sine første skritt rundt 10 mnd, men ventet til hun var 14 mnd før hun gikk tvers over gulvet:)

Skrevet

Han gikk rundt bordet og etter gå-bil ved 8 mnd alder. 12 mnd turte han endelig å sleppe seg, 1 uke før han ble 13 mnd begynte han å løpe.

Skrevet

Sønnen min gikk langs møbler da han var 6 måneder. Tok de første skrittene da han var 8 måneder og 1 dag. Gikk (relativt) stødig alene kort tid etter dette.

Skrevet

10 mnd da hun gikk uten støtte. Ble utrolig hektisk for mor og far altså.... hehe.

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Gutten min var 11,5 mnd når han tok sine første skritt. Det tok vel rundt en måned før han gikk stødig.

Skrevet

Gutten mi gikk rundt bordet fra han var 9mnd, men slapp seg ikke før han var 20mnd. Gikk først stødig uten støtte 2-3 uker etter han slapp seg.

Jenta mi gikk med støtte da hun var rundt 8mnd, slapp seg da hun var rundt 11mnd, og gikk stødig uten støtte da hun var rundt 12mnd.

Skrevet

Eldste var 12,5 mnd, da gikk hun veldig stødig alene.

Yngste var vel 14,5 mnd da hun gikk, ikke like stødig som søstra si gjorde, men bra nok:-)

Skrevet

Han tok de første skrittene rett før 1 års dagen. Gikk stødig da han var 13 mnd.

Skrevet

ca. 1 uke før hun ble 14 mnd tok hun sine første skritt uten støtte. Omtrent to uker etterpå løp hun.

Skrevet

Gutten min satt av gårde alene over verandagulvet i påsken. Da talte vi talte over 25 skritt, snudde han rundt og der gikk han jammen tilbake også. Fra den dagen gikk han støtt, uken etter stakk/løp han av. Koden var tydeligvis knekt (litt for raskt for mor og far) Han hadde gått rundt bord, møbler etc lenge før han tydeligvis hadde fundert lenge nok på "gåmysteriet" så når han var klar gikk han ;-)

Skrevet

Her begynte han å gå når han var 13,5mnd og gikk stødig alene når han var 14mnd.

• 2 uker senere...
Skrevet

Gikk ganske tidlig rundt bordet og andre ting, kanskje rundt 8 mnd?

Da hun var 10.5 mnd tok hun sine første skritt uten støtte av noe slag:)

Hun blir 11 mnd om to dager, og for en uke siden var vi på besøk i barnehagen, inspirert av de andre små begynte hun virkelig å gå. Mange skritt, den ene gangen telte jeg vel til 11 før jeg kom ut av det!

Jeg tyvstarter litt her inne ;) Har ikke særlig å snakke om på 0-1

Skrevet

Eldstejenta gikk da hun var nesten 11 mnd, men gikk rundt møbler allerede da hun var 6 mnd.

Minstegutten gikk allerede da han var 8 mnd, aktiv med stor kroppskontroll veldig tidlig den karen. Han krøyp da han fyllte 5 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...