Gå til innhold

Må bare få si til alle jentene her inne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere er fantastiske :)

Så mye "eder og galle" som jeg har spydd ut de siste 2-3 ukene og dere trøster og oppmuntrer. Hva skulle jeg gjort uten når dagene blir lange og tung. Har hatt en del av de :( Men her er det alltid ett godt ord å få. Selv om vi ikke kjenner hverdandre personlig føler jeg omsorg fra dere! Er ikke det fantastisk?

Så tusen takk til dere som faktisk bryr dere om mennesker dere ikke kjenner! For meg har det betydd mye. Dere er supre!!

Sender ut klemmer til dem som vil ha, med ønske om en super dag :)

Kanskje miraklenes dag for noen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

<3 sender en klem og masse positiv energi din rettning! Du er fantastisk- hold ut!! :) klem

Skrevet

takk det samme til deg også Petrine +spire=❤! :)

håper virkelig babyen din kommer snart, så du slipper å vente mere.. høres helt forferdelig kjedelig ut.

jeg krysser fingrene for deg :)

klem

Skrevet

Herregud jag hade klickat i vinkel om jag varit dig - klart vi tåler detta! Det är väl vad vi har varandra för här inne? :0)

Skrevet

Du er søt da Petrine!

Tror vi alle "føler" med deg her inne. Tenkte i dag da jeg gikk inn her - lurer på om Petrine har født eller er her i dag også! :) Du har jo grunn til å være utålmodig, vi andre som syter da - og har dager og uker igjen til termin... Nei, syt ivei. Hvem forstår deg bedre enn oss?? Men HÅPER selvfølgelig at vi slipper sytingen din snart! (",) Lykke til i dag!

Skrevet

Klem klem!

Er spennende å følge med deg Petrine :) Skal bli så kos når du endelig får lille i armene :)

Skrevet

Signerer at det er mange fantastiske jenter her inne. Og jeg synes du har hatt all grunn til å spy ut litt eder og galle. Jeg syter og klager allerede jo og har flere dager til termin.

Synes det er godt å ha et sted å få ut litt frustrasjon når man går rundt på nattevandring. Er mange her som vet at innspurten på graviditeten kan være superslitsom og når en da må gå overtid på toppen og på toppen av det igjen ikke bli møtt på en ordentlig måte av helsevesenet. Da kan det bli mye for noen og enhver.

Lykke til med siste innspurt!

Skrevet

Kjære Petrine +spire=❤

Håper du snart slipper å vente mer, på ditt lille under! 10 dager over er ikke tull, tror alle her inne føler med deg - og er spent på dine vegne!

Har selv 16 dager igjen til termin, og kjenner jeg blir fustrert over tanken på at det kanskje er hele 26 dager igjen +/-! Så, om ikke annet er du en motivasjon for meg, til å holde motivasjonen oppe :)

Krysser alt jeg eier og har for at ting skjer hos deg ila. dagen :)

Stor klem

Skrevet

Skulle da bare mangle om vi ikke skulle tåle litt syting, Petrine.. Det er veldig godt å ha noen å dele meninger med, klage til, le med osv.. Sender derfor en klem tilbake og håper på fødsel for deg snart:)

Skrevet

Ja her ser dere hva jeg mener =)) Alle er så søte :)

Nå skal jeg og mannen ut å kjøre så om jeg ikke kommer meg ut av bilen på egenhånd har jeg hjelp hehehe. Er det mulig?

Klemmer tilbake og tuuuusen takk for gode ord fra dere alle.

Skrevet

Hei:)

Det er mange supre damer her:) Mye trøst å få:)

Håper virkelig at babyen din kommer snart. Hard fotmassasje kan kanskje hjelpe. Godt er det iallefall:)

Lykke til

Skrevet

Du er super selv du, Petrine :) Du ahr alltid noe godt å si til oss andre selv om du er den som hr holdt ut lengst her nå!! Og det er en fantastisk egenskap :) Kjenner jeg blir frustrert med tanken nå som jeg er på termin og ikke merker noe mer til fødsel, bare tanken på at i morgen er det overtid får meg til å vri meg. Du er tøff du, Petrine :)

Håper vi ikke sees her i morgen tidlig, nå er det din tur!!! Klem

Skrevet

Haha Petrine nå har jeg vært her inne så mye og fulgt med deg at i natt drømte jeg at du fødte :P Så nå skal du se jeg er sanndrømt ;) Håper for deg!

Skrevet

Åååå blir helt rørt av alle sammen :) Blir litt snufs på en god måte! Dette gir jo også enorm inspirasjon til å holde ut det hele. Dette skal både jeg og alle dere andre klare!!!!

Blir spennende å se om du er sanndrømt hehehe. Hunn ikke greit når en begynner å drømme om folk på nettet thihi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...