Babysyk85 Skrevet 7. september 2011 #176 Skrevet 7. september 2011 Så kjedelig at du kanskje har PCO, men det er kanskje greit å ha fått en diagnose, da er det vel kanskje lettere å tenke framover. Og pergo!!! Måtte du "grine" deg til det eller var det han som foreslo det? Skal du til noe oppfølging hos han for å se om kroppen er i gang igjen? Kanskje feil å poste mer her nå, men visste liksom ikke hvor jeg skulle skrive Håper du snart får el, så du kan prøve å få en spire! Briskeby, hvordan har det gått med blodprøven?
Briskeby Skrevet 8. september 2011 #177 Skrevet 8. september 2011 Hei! Veldig leit med PCO,men er jo bra med diagnose som Babysyk85 skriver. Da har man noe man kan gjøre noe med:-) Selv er jeg en lykkelig sjel i dag:-) HCG med fin stigning fra 110 til 260 på nøyaktig 48 timer! Og nå har jeg klare symptomer også. Så jeg våger meg inn på 1.trimester og håper å se dere der alle sammen riktig snart! Tusen takk for følge og støtte!! Lykke til videre:-)
Babysyk85 Skrevet 8. september 2011 #178 Skrevet 8. september 2011 Så glad jeg ble for å lese det Briskeby!!! Gratulerer med spire i magen! Så lettet du må være nå! Ja, kom deg over på 1.trimester, så kommer vi gjerne fort etter, hihi Lykke til med spiren Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå