Briskeby Skrevet 3. september 2011 #151 Skrevet 3. september 2011 Jolene84: Positiv test etter mens!? Så utrolig spennende!!:-) Da må det jo ha vært en festblødning,da?! Lykke til hos gyn.:-) Curious: Koselig med en som muntrer deg opp i prøveperioden! Her har vi bare en hund til trøst,men han er ganske flink til å muntre opp han også;-) Nurket11: Nå ble jeg veldig trist på dine vegne....og mistet litt motet på egne vegne:-( Hadde tro på at vi begge skulle ha sterke streker i morgen for så å hoppe inn på 1.trimester sammen. Får ta en test i morgen,men litt negativ nå...
**Cayenne** Skrevet 4. september 2011 #152 Skrevet 4. september 2011 Hvordan går det med dere, jenter? Har du sluttet med spottingen, Babysyk 85? Fortsatt ingen tante her, men i verste fall kan det hende jeg ikke har ikm før tirsdag.(Opp til 33 dagers syklus.) Tar en test i morgen eller tirsdag tenker jeg, men har ikke helt trua...
Briskeby Skrevet 4. september 2011 #153 Skrevet 4. september 2011 Her går det i alle fall sånn passe...Ny test i dag(bruker de fra billigtester) og den er jo helt lik som de siste 2 dagene:-( Dvs veldig svak,men en tydelig strek. Ingen tegn til mens,så det er jo den store trøsten. Håper jeg bare er litt treg på HCG-produksjonen og det ikke er en kjemisk graviditet/tidlig abort. Er nå 12 eller 13 DPO. 4 dager over IKM. Hvordan er det med dere andre? Cayenne72: Krysser fingrene for deg!
Babysyk85 Skrevet 4. september 2011 #154 Skrevet 4. september 2011 Så trist å høre Nurket11! Ble så glad når det var håp for deg. Håper det bare er en festeblødning, men skjønner at du mister litt håpet. Så rart at du har to kjemiske på rad. Håper du blir å se på 1.trimester ganske snart! Sender deg masse klemmer ;-) Jolene84: Det gir jo håp for oss som har spottet litt. Gratulerer ;-) Cayenne72: Du får bare holde oss oppdatert! ;-) Briskeby: Du sitter vel litt med hjertet i halsen. Hadde jeg også gjort. Håper du bare produserer hcg sent. Om den ikke blir sterkere, så tror jeg at jeg ville dratt til legen for å ta en blodprøve og sjekke stigningen, Da får du nok roet nervene ;-) Mor_2012: Har du testet? Du er jo langt over ikm. Venter spent!! Igår spottet jeg ikke noe mer hele ettermiddagen og kvelden. Fikk litt "spott" på fingeren når jeg sjekket idag tidlig, men får ikke noe på papiret. Var kvalm fra igår ettermiddag og litt idag tidlig, og det murrer rundt eggstokkene, men tror det er psykisk. Leste at man kunne spotte litt rundt ikm og være gravid, men det bør vel snart stoppe. Må vel bare teste i morgen hvis ikke tanta har kommet.
Mamma til 3? Skrevet 4. september 2011 #155 Skrevet 4. september 2011 Det første jeg gjorde i dag morges var å teste. Helt hvit. Begynner å miste motet, er redd jeg ikke har hatt EL i det hele tatt. Sukk. Håper det går bedre når dere andre tester Lykke til!
SuperMoM <3 Skrevet 4. september 2011 #156 Skrevet 4. september 2011 Babysyk85: Nå vet ikke jeg om jeg spontanaborterer eller ikke da. Får svar på det med Gyn i morgen
**Cayenne** Skrevet 4. september 2011 #157 Skrevet 4. september 2011 Oppdatering fra meg: Den drittanta har kommet, så da hopper jeg snart over til ikm uke 40. Har blitt spådd graviditet i desember og rett over nyttår, har litt på følelsen også at det ikke kommer til å skje før.
Babysyk85 Skrevet 4. september 2011 #158 Skrevet 4. september 2011 Jolene84; Håper det ordner seg hos gyn i morgen!! Lykke til! Mor2012: Såååå kjipt, og du som har vært så flink å ikke teste! Dårlig gjort at du ikke engang får prøve å lage barn! Kroppen har ihvertfall prøvd å ha eggløsning da, så jeg håper at den prøver igjen. Hva gjør du nå da? Skal du bare vente til timen hos gyn eller? Cayenne72, kjipt med tanta! Syns det virker skummelt å bli spådd jeg, redd for å bli skuffet. Håper på klaff snart da, senerst rundt nyttår ;-) Ingen tante, forbanna pysetante! Gruer meg for hver gang jeg skal på do. Er på dag 41, og kan ikke skjønne at jeg kan ha tatt så feil mtp el.
Briskeby Skrevet 4. september 2011 #159 Skrevet 4. september 2011 Så leit,Cayenne72! Kos deg og slapp av resten av helgen,og så er det bare å prøve igjen! Kommer til å ordne seg til slutt:-) Spådd,ja... Må bare innrømme at jeg tror ikke på noe som helst som er i nærheten av "overnaturlig". Men er jo stilig å høre om andre som prøver seg på sånt:-) Jolene84:Lykke til hos gyn! Oppdater oss når du har vært der! Babysyk85: Kjenner den "gruer seg til dobesøk"-følelsen... Hvis ikke testen min gir sterk strek i morgen må jeg nok vurdere blodprøver for å stresse litt ned,ja...
SuperMoM <3 Skrevet 4. september 2011 #160 Skrevet 4. september 2011 Skal oppdatere:) For å si det sånn så er det mer skremmende å ikke miste enn å miste. Ikke misforstå,men siden jeg har en gutt som blir 5år,ei jente som ble 3 år i juni og tvillingguter på 2mnd og 20dager,så er det skremmende å tenke på st jeg kanskje har et (muligens 2) barn til i mai neste år..
Babysyk85 Skrevet 4. september 2011 #161 Skrevet 4. september 2011 Briskeby, du må si hvordan det går i morgen da! Kjenner jeg blir nervøs på dine vegne! Misunner deg ikke den følelsen du har nå. Du kan vel nesten ikke smile eller gråte! Jolene84, oj oj, du har litt å henge fingrene i om dagen ser jeg!! Er vel kanskje til det beste at du mister da ja. Kroppen trenger vel litt tid på å komme seg etter forrige svangerskap, særlig når det var tvillinger!
Mamma til 3? Skrevet 4. september 2011 #162 Skrevet 4. september 2011 Må vel nesten bare vente til jeg kommer til gyn nå ja. Noen som har erfaring på dette området? Hva man bør spørre om, hva som skjer etc.? Kan man mase seg til Pergo?
Babysyk85 Skrevet 4. september 2011 #163 Skrevet 4. september 2011 Hmm, kanskje du kan spørre ute på forumet her, tror det er mange som har slitt med samme problemet. Aner egentlig ikke hva som skjer på et sånt møte. Men jeg ville mast om pergo tror jeg. Eller, jeg er ikke så flink til å mase om sånn, men anbefaler deg å gjøre det ;-) Er vel nesten bare å håpe at tr kommer nå da, for da må man vel ha hatt el? Er det ikke noen "kjerringråd" du kan prøve? Kanskje dumt å prøve det rett før du skal til gyn. Når skal du dit forresten? Du hadde jo tydelig el-slim og sånn, hadde du ikke det?
Mamma til 3? Skrevet 4. september 2011 #164 Skrevet 4. september 2011 Kanskje jeg får høre med de erfarne folka på forumet ja :-) Takk for tips! Skal forsøke å mase litt. Eller mye. Jeg skal gjøre det jeg kan ;-) Tror ikke man må ha hatt EL dersom tr kommer, men sjansen er vel større for det. Har lest at man kan blø uansett. Jeg får leve som normalt fram til gyn, har time kommende uke, så det er ikke så lenge å vente heldigvis :-) Synes nå slimet var ganske så tydelig ja. Er slik jeg husker det fra før jeg gikk på pillene. Forstår ikke helt at kroppen ikke kan ha fått til å slippe et egg denne gangen, var liksom så sikker :-/ Har du ikke testet ennå du? Det er jo søndag!
Babysyk85 Skrevet 4. september 2011 #165 Skrevet 4. september 2011 Bra det ikke er lenge til! Da er det nok greit å ikke klusse det til. Du rekker det jo ikke heller. Har ikke testet nei. Trodde jo liksom tr var på vei siden jeg begynte å spotte. Men det har jo vært så mye til og fra. Har ikke blitt at jeg har kjøpt test. Angrer jo litt på det nå, for jeg har jo litt forhåpninger. Lurer meg selv til å tro at det er festeblødning jeg har... Skjønner ikke helt at ikke tanta kommer, den har alltid kommet i tide før i forhold til det jeg har trodd var el. Tror du testen blir positiv selv om jeg ikke tester med morgenurin i morgen?
Briskeby Skrevet 4. september 2011 #166 Skrevet 4. september 2011 Snufs....litt blod på papiret ved siste dobesøk:-( Nå er jeg så utrolig skuffet og har mistet motet helt!!
Babysyk85 Skrevet 4. september 2011 #167 Skrevet 4. september 2011 NEI, Briskeby, det var trist å høre!!! Ahhh! Nei, nei, nei! Vet ikke helt hva jeg skal si, men gir deg en god trøsteklem ihvertfall
Nurket11 Skrevet 4. september 2011 #168 Skrevet 4. september 2011 Klarte ikke holde meg helt ute.. Måtte se om det var gode nyheter for dere. Jeg har hatt en kjemisk graviditet igjen !! 2 på 2 pp.. Sååå leit å høre Briskeby- jeg vet akkurat hvordan du har det MEN vi gir ikke opp..vi får starte/kaste oss på ny tråd. Neste gang MÅ det være vår tur. Stoor klem til deg
Briskeby Skrevet 5. september 2011 #169 Skrevet 5. september 2011 Tusen takk for all støtte! Dere er så snille alle sammen:-) Nurket11:Jeg krysser alt for deg i neste pp!! Her vet jeg ikke helt hva som skjer...ikke blødd noe mer,og test som er litt(!) sterkere enn i går. Burde selvfølgelig ta blodprøver,men tror jeg bare skal stresse ned....er mye mer på tuppa nå enn da jeg mistet i uke 12 forrige gang,for da prøvde vi ikke og jeg oppdaget det ikke før i uke 6. Så nå skal jeg bare tenke på andre ting,og se hvordan det går. Bestiller evt UL til uke 6-7 hvis jeg ikke blør mer før det:-) Skal holde dere oppdatert:-) Jobb i ettermiddag og ikke hjemme før i morgen tidlig,så da får jeg tenkt på noe annet enn testing;-) Har gått helt i surr med resten av dere må jeg innrømme....Hvem er det som ikke har testet!?? Eller skal teste igjen!? Nå er jo "uken vår" egentlig ferdig...og det eneste rettferdige var jo om vi alle hadde testet klart positivt spør du meg!! Ha en strålende uke alle sammen:-)
Babysyk85 Skrevet 5. september 2011 #170 Skrevet 5. september 2011 Hyggelig at du titter inn til oss Nurket11 Leit å høre at du har hatt enda en kjemisk graviditet! Håper det klaffer på ordentlig neste pp!!! ;-) Skal du slutte å være på bim? Briskeby, så bra du ikke har blødd noe mer, men nå er det jo umulig å vite hva som skjer! Håper du klarer å stresse ned! Kanskje jobbingen får deg på andre tanker, ellers ville jeg absolutt tatt blodprøve. Skal virkelig krysse fingre og tær for at spiren din klorer seg fast i lang lang tid! Jeg har ikke testet. Litt sur på meg selv nå for at jeg ikke har gjort det, for jeg har jo ikke fått ordentlig tr enda!! Kom bittelitt blod på papiret istad, men ikke kommet noe mer utover kvelden. Skal teste etterpå, men kjenner at jeg gruer meg! Den er sikkert negativ, og så får jeg tr rett etterpå ;-)
Nurket11 Skrevet 5. september 2011 #171 Skrevet 5. september 2011 Titter inn igjen... neida ikke vekk fra bim men flytter meg til ikm 39/40 tråden...trenger litt blanke ark. Krysser alt jeg har for at du får pos test :) Lykke til..sjekker inn og forhåpentligvis gratulerer etter testen din
Briskeby Skrevet 6. september 2011 #172 Skrevet 6. september 2011 Hei gjen! Ja,jeg klarte ikke la være å følge rådet ditt,Babysyk85....jobber på sykehus og i et øyeblikks svakhet ramlet jeg inn på laben og tok en HCG;-) Den var 110,og det er jo helt fint 13-14 DPO. Men det eneste som betyr noe er jo om den stiger eller synker,så blir spennende når jeg tar ny etter 48 timer ,dvs i morgen! "Blødningen" ble aldri noe mer enn brunlig uflod,og ingenting av det siste døgnet! En del mensliknende ubehag nederst i magen,da... Blir nå enten stor jubel i morgen,eller så sees vi med godt mot på IKM 39/40,Nurket11:-)
Babysyk85 Skrevet 6. september 2011 #173 Skrevet 6. september 2011 Så glad jeg ble for å lese dette Briskeby!! ;-) Skal krysse alt jeg har for deg, til og med beina ;p Tok test igår, den ble negativ enda så mye jeg stirret på den, hehe. I natt kom tr på besøk også. Syns det var rart at tr var sein, for jeg var ganske sikker på når el var. Men nå er jeg bare glad for at tanta kom og at det ikke var noe annet tull. Har ikke regelmessig syklus, så usikker på neste IKM, tipper uke 41. Oppdater her imorgen da, før du vandrer bort herfra! Har vært hyggelig å holde følge med dere jenter ;-)
**Cayenne** Skrevet 6. september 2011 #174 Skrevet 6. september 2011 Masse lykke til i morgen, Briskeby! Selv vandrer jeg nå inn på IKM uke 40. Ja, har vært koselig, jenter - håper vi møtes snarlig på 1. trimester! :-)
Mamma til 3? Skrevet 7. september 2011 #175 Skrevet 7. september 2011 Bare en liten oppdatering fra meg: Har nettopp kommet tilbake fra gyn. Han mente jeg kunne ha PCO, og ga meg resept på Pergo. Begynner sannsynligvis på Pergo om ikke så lenge. Han kunne se på innvendig UL at jeg ikke hadde hatt noen EL, og at det ikke var tegn til kommende tr med det første. Kroppen har med andre ord "hengt seg opp", og håper er at Pergo kan hjelpe så jeg får i gang en eggløsning. Takk for følget her inne, håper at vi treffes igjen på 1. trimester en gang i snarlig framtid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå