Gå til innhold

?(¯`°?.¸IKM uke 35¸.?°´¯)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde også en sånn ekstra-mye utflod-periode over noen dager, men husker ikke helt når.

Tror det er i morgen, men det kan godt hende det er en gang i helga også (ikke stålkontroll). Det som er litt kjipt er at etter el, så fikk jeg noe som var nesten likt el-slim, men allikevel ikke likt, så hvis jeg har hatt en ny el, er IKM en gang i neste uke, tirsdag kanskje. Men syklusene før så har det stemt bra med det jeg tror er el-slim ihvertfall.

Nei, jeg skal vente. Har inngått avtale med ei her inne. så jeg må nok vente til søndag :P

Sjekket tappen nå, helt lik, nå er den lavt nede. Ingen spotting, bare lys lys lys rosa, men det er minimalt, så jeg vil nesten kalle det tørt. Min spotting er ganske udelikat så det er langt unna det. Har aldri spottet før, men begynte vel det siste halvåret med p-piller. Da spottet jeg en uke, det var kjedelig!!!! Etter pilleslutt har det bare vært en dag ca, og det skal jeg overleve ;)

Mor_2012, gikk du på pilla før? lenge siden du slutta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikm idag eller, imrg el lørdag...hadde eggløsning på lørdag så kanskje den dukker opp lørdag...ikke spottet ennå bare utflod..niice.

Tappen kan fortsatt åpne seg idag og imorgen om ikm er løardag..grøss. Skal innrømme at jeg får litt forhåpninger, men MÅ ikke for jeg vet jo at sjansen nå er minimal.

Åhh håper vi har litt flaks alle 3 :)

Skrevet

Briskeby hadde IKM igår, så hun ligger vel best an! Så er det Nurket og Mor, så jeg og tilslutt Cayenne på søndag.

Skrevet

Haha, liker at du holder avtalene dine/våre ;) Det er jo da vi fortjener den der positive testen vår. Både fordi vi venter, OG fordi vi holder avtaler! Flinke jenter fortjener fine ting. Deriblant positive tester. Tipper du har hatt el dersom du har en slags syklus til vanlig :)

Pilla ja. Gikk på den fram til rundt jul i fjor, uten at syklusene har skjerpa seg. Har kun at tr etter Primolut-spising. Legen mente det kunne være nok til at kroppen kom i gang igjen. Håper jo at det er det som endelig har skjedd nå :) Har fått meg en time hos gynekolog om ikke så veldig lenge, så om ingenting skjer snart, så får jeg ta det opp med ham. Hvor lenge siden er det du slutta? Var du rett inni syklus med en gang?

Skrevet

Åhh går litt i surr jeg,,,det er jo veldig bra :) Heja alle sammen.

Tror ikke jeg har fått lest alle innleggene. Beklager Briskeby, Mor og Cajenne.

:)

Skrevet

Derfor jeg laget en sånn minioversikt,så vi kan følge litt med! ;)

Mor_2012: Oj, trodde du akkurat hadde sluttet jeg! Ahh, da skal ikke jeg klage på mine sykluser ihvertfall. Jeg tok primolut forrige syklus, fordi jeg ventet tr når vi har i tyrkia, så jeg utsatt den ca 8-9 dager. Jeg slutta i mars, og har hatt sykluser på 31-34 dager, men den siste nå har vært på 38, trodde primolut klusset til syklusene jeg.

Håper virkelig syklusen din er i gang igjen nå! Hadde du tr når du gikk på pilla? Det hadde jeg. Vet ikke om det skal ha noe å si jeg. Ta det opp med gyn. når du kommer dit. Det er jo så mange hjelpemidler som man kan hjelpe.

Da fortjener du virkelig positiv test nå!!!

Skrevet

Minioversikt var luuurt, jeg hadde helt mistet kontrollen på oss alle!

Ikke helt nettopp sluttet, nei. Var ganske regelmessig før jeg begynte på pillene, og når jeg var i pillefri uke kom alltid tr som hun skulle. Dersom jeg forsøkte å hoppe rett på neste brett kunne hun dukke opp litt før neste pillefrie uke. Så hun har så absolutt vært tilstede, bare ikke nå når jeg faktisk vil! Eller - NÅ vil jeg jo ikke se snurten av henne, men heller tr enn ingenting. Satser på å kunne få noe Pergo dersom det ikke er noe i veien med meg, noe jeg ikke helt ser hvorfor det skulle være, et eller annet som kan få meg skikkelig i gang. Har allerede bestemt meg for at jeg ikke vil begynne på pillene igjen etter at vi får til denne etterlengtede spira, for verre(bedre) prevensjon har jeg aldri vært borti! :P

Skrevet

Jeg fikk også tr før pillefri uke hvis jeg gikk rett på neste brett. Du får bare være skikkelgi klar når du er hos gyn, har jo lest om de som ikke har fått noe fordi de må vente litt til.... så kjedelig da. Og når man har regelmessig syklus, så er det jo ikke sikkert det treffer på første forsøk da heller. det skal ikke være lett! Skjønner etterhvert at jeg bare skal være fornøyd med å å ha en syklus ;)

Leste et sted at det ikke er prevensjon som forandrer syklusen til kvinnen, men at kvinnen forandrer syklus iløpet av livet. Vet ikke hva som er mest riktig jeg, men er jo veldig mange som har syklustull etter p-piller. Jeg har så syyyykt menssmerter uten piller, og jeg blir dårlig, så jeg vet ikke hva jeg kommer til å gjøre etter fødsel. Kanskje spiral. Det blir uansett en stund til ;)

Skrevet

Lykke til i morgen da Briskeby!! Håper på positiv test!!

Fortell her hvordan det gikk da!!

Håper tr holder seg vekke for oss andre også, og hvis den uansett skal komme, så kan den bare komme NÅ!!!

Skrevet

Ja,da har jeg testet! 2 dager over IKM og 11 DPO(har kort lutealfase...) Og der var det jo 2 streker!! Men den var super-svak.... Men vi er vel enige om at "strek er strek"!?? Er litt sjokkert,litt glad og litt redd for at den svake streken er borte i morgen... Ny test i morgen tidlig i alle fall!

Skrevet

Grattis Briskeby:)

Jeg testet på nytt i dag og den var også positiv!!

Skrevet

Gratulerer så masse - nå ble jeg glad på deres vegne.

Jeg fikknlitt blod på fingeren når jeg sjekket tappen imorges ( sorry), men ikke noe etter det... Tr kommer nok for fullt imorgen alikevel.

Jeg kommer alikevel til å teste om ikke den kommer imorgen tidlig.

Ikveld skal jeg på middag og kommer nok til å nyte et pr glass vin.

Om jeg ikke er gravid så håper jeg at tr kommer imrg og slutter å tulle m meg:/

Ha en fin kveld :)

Skrevet

Grattis begge to! Jeg har kjempeømme pupper, men det hadde jeg forrige pp også. Tipper det er den møkkatanta som er på vei igjen. Eller hva tror dere? Har vært veldig trøtt også...

Skrevet

Skjønner lite nå.. Testet isted og da var det et veeeeldig svakt kryss der :):). Men nå er jeg livredd for kjemisk graviditet for det var det sist ... Klarer ikke glede meg ennå, ny test imrg el mand.

Hjelpes - hadde jeg aldri trodd!!

Skrevet

Å, gratulerer så mye alle tre!! :D Gratulerer deg også jeg, Nurket, et kryss må vel være et kryss :) Tester sannsynligvis i morgen, ihvertfall ikke før. Så gøy at tråden vår ble så full av positive tester etterhvert!!

Skrevet

Gratulerer,TurboMaria!!:-) Nurket: Høres ut som om vi har samme testsvaret.... Min var helt lik i dag som den var i går,altså svakt positiv. Men mannen sa i alle fall at "der er det jo klart to streker - er da ikke noe å lure på!";-)

Håper virkelig at testen din er sterkere i morgen,Nurket, og jeg sier i alle fall gratulerer til deg!! Jeg er selv forsiktig optimistisk og tester igjen i morgen. Er jo bare 12DPO selv om IKM var på onsdag,så kanskje det bare er tidlig...*håper*

Skrevet

Har harr en super hektisk uke på jobb, så lite aktivitet fra meg her.

Testet på torsdag da jeg hadde IKM (trodde det var tirsdag, men viste seg å være torsdag), på CB digital og fikk negativ. Så jeg slo fra meg at det gikk denne gangen. Men i dag våknet jeg superkvalm, så nå vet jeg ikke. skal til legen i neste uke uansett. Fortsatt ikke tegn til Tante rød. Den kan jo være uregelmessig pga hektisk uke. Men jeg våkner aldri kvalm ellers.

Gratulerer 3 i vannet, Briskeby og TurboMaria. Så moro!!!

Nurket11, nå er jeg kjempespent på dine vegne :)!!

Skrevet

Har harr en super hektisk uke på jobb, så lite aktivitet fra meg her.

Testet på torsdag da jeg hadde IKM (trodde det var tirsdag, men viste seg å være torsdag), på CB digital og fikk negativ. Så jeg slo fra meg at det gikk denne gangen. Men i dag våknet jeg superkvalm, så nå vet jeg ikke. skal til legen i neste uke uansett. Fortsatt ikke tegn til Tante rød. Den kan jo være uregelmessig pga hektisk uke. Men jeg våkner aldri kvalm ellers.

Gratulerer 3 i vannet, Briskeby og TurboMaria. Så moro!!!

Nurket11, nå er jeg kjempespent på dine vegne :)!!

Skrevet

Åhh dette er kjempe hyggelig, håper alle får streker nå.

Jeg kjøpte en sånn digital hvor det står enten gravud eller ikke geavid.. Tar den imrg så slipper jeg tyde streker :)

Lykke lykke til :) til oss alle

Skrevet

Har ikke fått lest her "på lenge".

Gratulerer til alle som har fått positive tester, det var jo kjempemorsomt å lese om den positive testen etter den andre!!! Tråden snudde jo helt om : *liker*

Husk at hcg dobler seg annenhver dag, så om den var like svak dagen etter, er den sikkert tydligere dagen etter det igjen! Håper dere får kjempetydelig positiv test, så dere slipper å lure, men bare kan glede dere! Nurket: håper det står GRAVID på din test imorgen!!! Utifra dine symptomer hadde jeg ikke trodd du skulle vende om - kjempegøy!

Og Mor:2012, du har enda ikke fått tr- det høres jo lovende ut!! Imorgen kan du teste med god samvittighet ;)

Håper du også får positiv test imorgen Cayenne72! Vanskelig å vite om det er pms eller graviditet!

Selv har jeg begynt å spotte litt mer idag. (Hadde et lite håp igår, for det stoppet helt opp) Syns også tappen har åpnet seg mer, nesten som en trutmunn, men virker ganske myk da. Har gått veldig treigt, det kommer ikke noe på papiret, bare på fingeren når jeg kjente på tappen (sorry....) Syns jo bare tr kan komme for fullt med en gang så jeg kommer meg til neste el. For alt håp er vel ute nå?

Syns det var veldig morro at så mange testet positivt, det hjelper liksom på!!!

Skrevet

Gratulerer folkens! Jeg testet for 1 uke siden, den var negativ. Har ikke testet etter dette, men har også hatt sykluser på opptil 34 dager, så det kan hende jeg ikke har IKM før på tirsdag.... Vanskelig dette. Har ingen symptomer, så har ikke trua denne gang. Men det ser jo ut som det er håp for oss, jenter!!! Glad på deres vegne :):):)

Tanken på baby har forresten begynt å synke mer inn hos sambo også nå... I går da vi skulle legge oss sa han: "Vi burde vel kanskje ha sex i dag også.... sånn i tilfelle? Må jo gjøre en innsats!" Og han som har vært så nervøs for dette fram til nå :D

Skrevet

Såå hyggelig curious :)

Jeg melder meg litt ut herfra nå - begynt å blø litt nå så da er det vel min andre kjemiske på 2 pp :(

Lykke til alle sammen.

Imens koser jeg meg med min nydelige datter på 2 år som får mamma intopp humør med en gang ;)

Skrevet

Godt å ha ei lita ei som lyser opp hverdagen da :) Har prøver vi på vår første, så vi snakket om det for et par dager siden... vi vet jo ikke en gang om vi gjør det riktig! :P

Skrevet

Jeg har fått positiv test etter jeg fikk "mens".

Skulle ha mens i dag,men fikk den på tirsdag. Tirsdag fikk jeg negativ test,onsdag var den positiv?

Torsdag var den sterker,fredag enda sterk,i går steeerk og i dag fortsatt sterk? Og i dag har blødninga minka betraktelig.. Så får bare se når jeg skal til gyn på mandag:)

Skal sies at jeg ikke har prøvd å bli gravid. Heller det motsatt,menmen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...