Mamma til 3? Skrevet 31. august 2011 #101 Skrevet 31. august 2011 Testet i morges, ja. Var, som ventet egentlig, kritthvit. Gir ikke opp håpet, men blir jo litt deppa likevel :/ Nå skal det ikke testes igjen før lørdag/søndag - det SKAL ikke testes! Babysyk85, tester du i morgen da?
Babysyk85 Skrevet 31. august 2011 #102 Skrevet 31. august 2011 Gir deg en trøsteklem! Jeg som hadde tro på at den skulle være positiv! Nei, ikke gi opp håpet! Tror ikke jeg rekker å teste i morgen tidlig. Og innerst inne vil jeg ikke teste før søndag. Ingen tegn til tr og ingen tegn på graviditet!!!
Mamma til 3? Skrevet 31. august 2011 #103 Skrevet 31. august 2011 Takk for klemmen, det hjelper Du får en tilbake! Ingen tegn til noe særlig her heller. Skal vi forsøke å holde oss til søndag begge to? Jeg klarer det (muligens) om du klarer det
**venter** Skrevet 31. august 2011 #104 Skrevet 31. august 2011 Jeg ville hatt ikm i dag om det hadde vært normal syklus. Men jeg har sluttet på pillene siden forrige tr så det blir vel ikke helt normalt. Ventet nesten tr med engang jeg sluttet slik det pleier å være når jeg glemmer ei pille, men har ikke sett noe enda. Våknet kvalm i natt, og fånt ut at nå måtte jeg bare teste. Blendahvit. Så da får jeg bare vente enda litt til...
Babysyk85 Skrevet 31. august 2011 #105 Skrevet 31. august 2011 Hmm, det kan bli vanskelig, Enten så sprekker jeg nå i kveld, eller så SKAL jeg klare det!!! Prøvde å finne ut hvor sikre CB var uten morgenurin, men fant ikke noe. Må på apoteket etterpå uansett, så det kan bli vanskelig å unngå. Håper jeg ser noen kjente der, så jeg ikke tør å kjøpe
Babysyk85 Skrevet 31. august 2011 #106 Skrevet 31. august 2011 Mor_2012?, jeg klarte å la vær å kjøpe test istad *stolt*, hehe. Så nå skal vi holde ut sammen, eller få tr. Merker at jeg er fryktelig nysgjerrig, men men!! Imorgen bør jeg begynne å spotte hvis jeg får tr til normal tid. Har du barn fra før? Husker ikke om jeg har spurt om det før ;( **venter**: Jeg fikk mensen rett etter at jeg sluttet på piller, men det kan jo bli litt kluss etter pilleslutt. Kanskje du ikke rekker å få mensen, men at du er gravid isteden:) De første mnd etter pilleslutt hadde jeg normal syklus, men så har den bare blitt lenger og lenger! Håper ikke det skjer med deg Lykke til med prøvingen!
Mamma til 3? Skrevet 31. august 2011 #107 Skrevet 31. august 2011 Oioi, du er flink! *Tommel opp og klemme på* Da klarer vi det begge to. Og neida, du skal ikke spotte, vi skal over på 1. trimester begge to Har ingen barn fra før av nei, så det er ikke helt enkelt å vite hva som er symptom og hvordan kroppen vil reagere dersom det skulle skje noe. Kan ikke si at jeg merker noe, men er vel lov å håpe at det er ei spire der som bare ikke gjør så mye ut av seg? Du har ikke barn du heller?
Babysyk85 Skrevet 31. august 2011 #108 Skrevet 31. august 2011 Syns nesten jeg var mer på symptomjakt forrige uke! Håper innerst inne at det er en spire der uten symptomer, det hender jo det også. Men har nesten mistet troen. Har på følelsen av at jeg kommer til å føle det på kroppen den dagen jeg er gravid. Har ikke barn nei. Gleder meg supermye til den dagen kommer. Igår leste jeg om gratis-pakker man kan bestille, og hva som skjer på første svangerskapskontroll Jeg har fått litt ømme pupper, men det kan være fordi jeg stadig klemmer på dem for å kjenne om de er ømme Sikker på at vi ikke skal teste i morgen???
**venter** Skrevet 31. august 2011 #109 Skrevet 31. august 2011 Babysyk85: Jeg fikk mensen nå i kveld, så hopper over på ikm 39 jeg også Håper det fortsetter med normalsyklus gitt! Orker hvertfall ikke lengre!
Babysyk85 Skrevet 31. august 2011 #110 Skrevet 31. august 2011 Det var kjedelig, **venter**!!! Håper du kommer i orden med syklusen! Lykke til videre med prøvingen. En juni-baby er jo absolutt ikke ille det heller
Mamma til 3? Skrevet 31. august 2011 #111 Skrevet 31. august 2011 IkketesteførpåSØNDAG! Ikke for min del ihvertfall; utsetter skuffelsen så lenge jeg kan. Har også hatt halvømme pupper, men sannsynligheten for at det skyldes klemming på jakt etter ømhet er så absolutt til stede. Lykke til på neste runde **venter** - plutselig sees vi!
Mamma til 3? Skrevet 31. august 2011 #112 Skrevet 31. august 2011 Og dessuten har du vel ikke løpt og kjøpt tester i kveld?
**venter** Skrevet 31. august 2011 #113 Skrevet 31. august 2011 Dere får ha lykke til begge to, håper vi ikke sees på uke 39;) Ømme pupper ER ømme pupper, så lykke til! (om det var meg, jeg har hatt tester liggende lenge pga teite sykluser;) )
Superduperfin Skrevet 31. august 2011 #114 Skrevet 31. august 2011 Tanta dukket opp her også. Hopper over til ikm uke 39 og min 2 pp.
Nurket11 Skrevet 31. august 2011 #115 Skrevet 31. august 2011 Skjønner ingenting... Ingen tr og synes plutselig tappen hadde gått langt opp nå isted??? Pluss litt ømme pupper...testet billig test = neg , kliner til m cb imorgen tidlig. Nå var jeg så innstillt på tr at nesten litt synd å få lite håp igjen. Da virker det som vi er 3 igjen her. Jeg har ikm imrg tror jeg men må teste for jeg orker ikke vente mer. Lykke til jenter
**Cayenne** Skrevet 1. september 2011 #116 Skrevet 1. september 2011 Jeg er også igjen:) Men har veldig pms-symptomer, da. Tør iallfall ikke håpe... IKM er ikke før søndag antakelig. Nekter å teste, da jeg gikk amok på apoteket forrige pp:)
Babysyk85 Skrevet 1. september 2011 #117 Skrevet 1. september 2011 Mor_2012?: Nei, jeg har ikke tester liggende. Har ikke testet Drømte inatt at jeg tisset i et plastkrus, for så å kjøpe test, men så veltet kruset, hehe. Fristet ikke å teste i morges. Nå har jeg begynt å spotte såvidt!! Virker mer lovende hos deg!!! Nurket: Akkurat det samme skjedde meg!! Igår kveld og idag tidlig syns jeg tappen var lenger opp! Skulle spørre deg hva det betydde. Men jeg har jo begynt å spotte, så da kan jeg vel ikke være gravid. En ting jeg lurer på når tappen trekker seg opp: "Krumper den/blir kortere, eller går den bare lenger opp, men like lang? Om du skjønner... Hvordan gikk det med testingen idag? Nå er det nesten så jeg bare vil ha tr og få det overstått, eller få noen klare tegn på graviditet!!!! Føler dette er den store TR-tråden!!! hehe
Maya86 Skrevet 1. september 2011 #118 Skrevet 1. september 2011 Jeg har vist ikm neste uke, hadde EL 22 august i stedenfor. Så er bare 10 dpo i dag. Lykke til alle sammen! Og gratulerer til 3 i vann som fikk positiv test!
Briskeby Skrevet 1. september 2011 #119 Skrevet 1. september 2011 Jeg har heller ikke testet ennå!(føler meg veldig disiplinert og flink) Skal teste i morgen.... IKM i går og ingenting har skjedd foreløpig. Men har kanskje hatt litt mensmurringer i dag...eller så er det bare noe jeg tror. Blir jo helt paranoid av dette her;-)
Babysyk85 Skrevet 1. september 2011 #120 Skrevet 1. september 2011 Syns vi i denne tråden har vært veldig flinke til å ikke teste!!! Virker som det er så mange som tester hver dag, flere ganger daglig, men her snakker vi disiplin jenter!! Syns vi er flinke, og fortjener positiv test som premie ;-D Høres jo lovende ut for deg da Briskeby!! Håper du får positiv test i morgen! Du må si ifra når du har testet da! Kjenner jeg blir glad når jeg leser at det er håp for noen Selv har jeg mensmurringer av og på. Pleier å bli skikkelig dårlig når jeg får mensen, så den er ikke helt på vei, men gravid er jeg nok ikke!
Mamma til 3? Skrevet 1. september 2011 #121 Skrevet 1. september 2011 Alle disiplinerte jenter burde få en positiv test som premie, helt enig!! Liker måten du tenker på Briskeby: Så spennende! Håper inderlig at du tester positivt, er så mye kjekkere å være med i en tråd der ihvertfall noen gjør det! Hold oss oppdatert Jeg kjenner ingenting i dag. Absolutt ingenting. Kjedelgie greier.
Nurket11 Skrevet 1. september 2011 #122 Skrevet 1. september 2011 Tok ikke test idag...og tr har ikke kommet ennå. Tappen kryper oppover,,eller trekker seg oppover. Den skal jo være lav og hard når tr kommer...min er litt lavere igjen enn i går kveld, men hard på en siden synes jeg og myk på en annen. Innbiller meg ømme pupper og litt oppblåst, men er ganske sikker på at det er i hodet. Er fortsatt innstillt på at TR kommer men kommer nok til å ta en test på lørdag om den fortsatt ikke har kommet.
Nurket11 Skrevet 1. september 2011 #123 Skrevet 1. september 2011 Har foressten gul utflod (sorry)...
Babysyk85 Skrevet 1. september 2011 #124 Skrevet 1. september 2011 Mor_2012? Du har IKM idag, og ingen tr, det er jo spennende. Nurket11, du har også idag, dette virker lovende til tross for få symptomer! Litt rart med den tappen din som flytter seg opp og ned, men kanskje det har noe med hva du har spist og tid på døgnet. Man skal vel kjenne på samme tid på døgnet og med like tom/full mage for at det skal kunne sammenlignes. Tappen din burde vel være tr klar nå egentlig? Pleier du å ha gul utflod før tr rød da? hmm, eller har du sagt at du spotter, da ligger du jo veldig godt an!! Jeg har IKM imorgen, så jeg er rimlig spent nå! Har ikke kjent på tappen ikveld, skal gjøre det etterpå. Hadde minimalt med spotting istad, blandet med hvit utflod (tar igjen jeg ,hihi) det kommer ikke ut, men jeg merket det når jeg kjente på tappen idag tidlig. Er egentlig ganske spent nå, og tror jeg kommer til å bli litt irritert når tr kommer. Er jo såååå lenge til neste gang man kan håpe!!! (føles ihvertfall sånn)
Mamma til 3? Skrevet 1. september 2011 #125 Skrevet 1. september 2011 IKM i dag, i morgen, i helga... Har ikke helt kontroll på syklusen min :/ I morgen er det ei uke siden jeg hadde en sånn ekstra-mye-utflod-dag (er da helt naturlig å undersøke og snakke om slikt? ), østrogentopp eller hva det kalles, så da er det kanskje i morgen som er min IKM? Usikker. Men er forsåvidt fornøyd med ingen spotting/TR Magen min er svær for tida. Er det et tegn? Dere snakker om oppblåste mager og slikt, visste ikke at det kunne tyde på noe. Uff, leter etter det jeg kan av symptomer her. Babysyk, IKM i morgen, spennende! Blir det testing da, eller skal du vente? Håper at tanta di holder seg borte de neste 9 månedene Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå