Nurket11 Skrevet 28. august 2011 #76 Skrevet 28. august 2011 Babysyk: vi er nå enten i tidlig svangerskap el etter el.. Så forandrer min seg sånn to dager før tr ca. Om den er "plugget igjen" ( det jeg sliter litt m å tolke, men litt snurpet sammen og litt myk utenpå og hard i ni. Min var høyt oppe sist jeg var gravid og det er den ikkenå så ganske overbevist om ! Ikke farlig, bare ren på hendene og korte negler.. Penis støter borti denne ofte. Men ikke noe vits i å kjenne etter positiv grav test Vil bare at tk skal komme så jeg kan starte ny periode. Ingen symptomer her.. Styrke klem til alle
Severine Skrevet 29. august 2011 #77 Skrevet 29. august 2011 Da ble det ingen spire denne mnd. så nå er det bare til og telle dager til EL og prøve igjen.
Babysyk85 Skrevet 29. august 2011 #78 Skrevet 29. august 2011 Endelig vår uke! Måtte vi få masse positive tester!!! Denne tafsingen blir jeg ikke klok av. Men må nok ha litt mer erfaring og tafse hele sykluser! Blir bare så ivrig på å finne tegn! Nå syns jeg min er lavt plassert, hard på sidene og litt myk på "toppen/tuppen" Finner ikke helt ut om den er lukket eller åpen, men tror den er åpen. Ellers har jeg vondt i brystvortene. Det kjennes som de har fått skrubbsår. Når jeg gikk på p-piller fikk jeg alltid superømme bryster når TR nærmet seg, men kan ikke huske at de har vært det etter pilleslutt (de er ikke det når heller så...). Er trøtt, men har fått lite søvn, og blir kvalm med lite søvn, så det er ikke et tydelig tegn. Nå har jeg mistet helt lysten på å teste! Føler den blir negativ, og da får jeg først en negativ test ;( og så TR ;( Da er det bedre å bare få TR. Noen som har testet idag?
Briskeby Skrevet 29. august 2011 #79 Skrevet 29. august 2011 Jeg skal teste på onsdag.....men føler mensen er på vei,og har helt mistet troen på denne perioden:-( Enig med deg Babysyk85! Bedre med bare EN skuffelse tross alt..... Jeg ender vel med å hoppe videre til neste IKM-gruppe. Håper jeg ikke treffer dere der,og lykke til med testing denne uken!:-)
Mrs Georgine Skrevet 29. august 2011 #80 Skrevet 29. august 2011 Da kom TR, gitt.... Æsj. Da er det bare å gå inn i 2. pp med godt mot. Lykke til og tvi tvi for dere andre!
3 i vannet:) Skrevet 29. august 2011 #81 Skrevet 29. august 2011 For en start på uka! Jeg er gravid!!!!!!!! En dag over ikm og idag klarte jeg ikke vente lenger, og testen var positiv! Krysser fingrene for resten av dere, og håper at uka blir positiv på alle måter;)
Babysyk85 Skrevet 29. august 2011 #82 Skrevet 29. august 2011 Så kjedelig Mrs Georgine!! da er det bare å brette opp armene og gå inn i en ny pp!! Lykke til Gratulerer så mye til deg, 3 i vannet !!! Heldiggris! Har du hatt noen symptomer? Innerst inne vet jeg vel nesten sikkert at jeg ikke er gravid, men klarer ikke å legge bort det lille håpet. Lurer jo bare meg selv! Jeg har syklus på 38-39 dager denne gangen, så det føles som en EVIGHET til neste IKM uke. Det blir i 41!!!
Mamma til 3? Skrevet 29. august 2011 #83 Skrevet 29. august 2011 Gratulerer 3 i vannet!! Så gøy! Er vanskelig å la være å teste når uka endelig er her, men skal holde meg til onsdag ihvertfall. IKM torsdag eller fredag, er jeg skikkelig flink holder jeg meg helt fram til da
3 i vannet:) Skrevet 29. august 2011 #84 Skrevet 29. august 2011 Tusen takk! Veldig gøy:) Har merket at kroppen har forandret seg denne mnd! Jeg tok en test forrige uke, men den var negativ.(Klarte ikke la vær, der er vanskelig å gå å vente...) Ble på en måte ikke skuffet for jeg visste innerst inne at jeg var gravid... Vanskelig å forklare men hadde en sånn rar rolig og "varm" følelse innvendig!!! Samtidig som brystene har vokst veldig, og en oppblåst mage som har vært der i godt over en uke:) Litt sint og negativ har jeg også vært denne helgen, når jeg tenker over det!!!!!! Håper som sagt uka deres blir positiv;)
Nurket11 Skrevet 29. august 2011 #85 Skrevet 29. august 2011 Gratulerer til 3 i vannet Vi andre får bite i tapeten. Jeg er også nesten 100% sikker på at tr kommer nå snart. Jeg mangler nemmelig de ømme puppene og spesiellt den oppblåste magen som jeg alltid har hatt før..arrggg. Hater denne vente tiden. Er vel den minste % andelen som er gravid uten å ha noen symptomer hehe. Skjønner at du sliter med å tolke tappen, jeg sliter selv. Den er hard på ene siden og litt mye på andre siden...men synes å huske at den var det før sist tr også. pluss at den er lukket, men ikke snurpet sammen så da får vi holde sammen vi som må traske videre til ny tråd
Babysyk85 Skrevet 30. august 2011 #86 Skrevet 30. august 2011 Istad kom jeg på at jeg pleier jo å spotte 1-2 dager før TR. Nå heier jeg bare på at spottingen skal komme sånn at jeg snart kan begynne på nye, blanke ark. Noen som har testet eller fått TR? Syns jo ihvertfall en av oss burde få positiv test da!!! Egentlig alle, men det er vel lite sannsynlig. Klem fra meg!
Tina-30 Skrevet 30. august 2011 #87 Skrevet 30. august 2011 æsj..da kom tanta.Prøver igjen i sept,lykke til alle sammen;)
Nurket11 Skrevet 30. august 2011 #88 Skrevet 30. august 2011 Pleier å spotte jeg og.. Ingenting ennå. Men som sagt vet at den kommer så enig m deg babysyk... Bare la den komme så jeg kan begynne på scatch. Tappen min er kjempe lav- rett på innsiden nesten..hard/myk men ikke gravide tapp. Åhhh blir gal av dette
Mamma til 3? Skrevet 30. august 2011 #89 Skrevet 30. august 2011 Har ikke testet ennå, men var et øyeblikk ganske sikker på at tanta var kommet. Den gang ei Er sannsynligvis noen dager til IKM, så hun burde vel holde seg borte litt lenger. Satser på å slippe unna! Vurderer å teste i morgen forresten, da tror jeg at jeg er 12 dpo. Må da være mulig å teste positivt da?
Babysyk85 Skrevet 30. august 2011 #90 Skrevet 30. august 2011 Blir også gaaaal Er ikke ofte jeg heier på tanta, hehe Hadde egentlig trodd at jeg skulle bli mer skuffet, men har fortsatt et bitelite håp, så det kommer vel med tanta! Uansett skal jeg ta lærdom av denne syklusen, og minne meg selv på hvordan det var, sånn at jeg ikke får for store forhåpninger!! En junibaby er jo ikke så ille det heller Har ikke kjent på tappen, men hvis min er lik din, så er TR rett rundt hjørnet. Har igrunn ikke symptomer på tanta heller!
Babysyk85 Skrevet 30. august 2011 #91 Skrevet 30. august 2011 Mor_2012?: Så først innlegget ditt etter at jeg hadde skrevet. Ja, det er mulig å teste positivt da, men ville nok brukt morgenurin. Om den blir negativ, er ikke håpet ute for det, for det er noen som produserer hcg senere enn andre. Krysser fingrene for deg! Trenger en med positiv test i tråden vår!!!
Mamma til 3? Skrevet 30. august 2011 #92 Skrevet 30. august 2011 Tusen takk, Babysyk85! Kjører morgenurin ja, litt derfor jeg ønsker å gjøre det i morgen, da har jeg litt bedre tid enn ellers Ellers håper jeg også på flere positive i denne tråden. 3 i vannet er vel den eneste så langt - satser på at vi kan bli flere
Nurket11 Skrevet 30. august 2011 #93 Skrevet 30. august 2011 Har ingen symptomer på noe hehe. Men ikke tr før torsd..kan bli fred lørd og - puh! Ikke skuffet jeg heller. Har lyst til å bli gravid innen nov slik at jeg ikke trenger å bekymre meg for bhg plass... Latterlig, men sånn er jo systemet. Så har sept, okt, nov igjen hehe. Gir ikke opp etterpå altså men hadde vært så fint og ha detvpå plass. Veldig ønskede barn disse vi får da.. Tilslutt
Babysyk85 Skrevet 30. august 2011 #95 Skrevet 30. august 2011 Tror 2 Bellerose og 3 i vannet var på IKM uke 34. Eneste jeg merker er at eggstokken min gjør litt vondt/murrer.(Det har de jo gjort hele tiden) Lurer på om det er normalt. Syns det er lenge å gå med "ubehageligheter fra litt før EL og fram til etter TR. Men om det tilslutt kommer en spire, så er det verdt det Ja, veldig ønsket disse barna. Bhg plass ja, det har ikke vært i mine tanker, men det er jo sant! Syns også vår/sommerbarn virker greit mtp å gå turer. Syns det virker stress med vinterbarn med masse snø og 20 minus- blir mer bundet! Men lysten gir seg ikke etter det her heller;) Samboeren min var jo litt skeptisk, men nå har han sagt et par ganger "kanskje du har en baby i magen," så har han ledd litt og smilt. Nurket, fører du noe slags skjema for tappen? Så pernille hadde et ganske stort skjema for temp, sekret og diverse. Vet du om noen andre gode sider om tafsing?
Nurket11 Skrevet 30. august 2011 #96 Skrevet 30. august 2011 Nei ikke skjema... Bare sjekket morgen og kveld fra tr var ferdig... Skal innrømme litt hyppigere nå i vente perioden. Vet jo at det er bra når den er høyt oppe nærme tr- og det er jo ikke min MEN kan være nede også.. Festeblødning har jeg også hatt før men ikke nå - har du sett det? Når er tr for deg?
Babysyk85 Skrevet 30. august 2011 #97 Skrevet 30. august 2011 Sjekket nå for litt siden, min er lavt nede og fortsatt hard på siden og myk oppå. Er åpen-ihverfall hvis jeg har tolket riktig. Har litt kremaktig utflod, bare inni der, det kommer liksom ikke ut. Har ikke noe system på når jeg sjekker, men må få det fra neste syklus. Den kan jo være lavt nede om man er gravid også, men da hadde den jo vært lukket.... dårlig tegn - om ikke vi er skikkelig dårlig til å sjekke, Gjort det lenge? Man trenger vel ikke alltid ha festeblødninger, men når alle tegn peker mot TR, så skal det jo litt til! Arghh!!!! hehe Tror tr kommer fredag. Litt usikker på når el var, men tror det var torsdag, og så har jeg 15 dager lutealfase, tror jeg- har ihverfall lenger enn 14. Om ikke tr har kommet til søndag, daaaaa kommer forventningene for fullt!! Hvor lang syklus har du?
Nurket11 Skrevet 30. august 2011 #98 Skrevet 30. august 2011 Jeg har mellom 28 og 30 dager... Har tafset en del denne tappen denne perioden :/ men sikker på at det ikke er sprekken(født før) eller hullet(ikke født før) du kjenner da. Jeg kjenner sprekken men ikke åpen enda tror jeg..men det kan skje brått rett før tr. Veldig lett å kjenne el på tappen- er som Pernille beskriver at den er myk som lepper. Kremet/lotion der jeg og...tror at vi er ganske like nå - på godt eller vondt. Har du barn eller er det din første?
Nurket11 Skrevet 31. august 2011 #99 Skrevet 31. august 2011 Idag morges var tappen helt hard så da fikk jeg bekreftet at tr kommer. Lille håpet er borte.. Ja ja neste gang da kanskje
Babysyk85 Skrevet 31. august 2011 #100 Skrevet 31. august 2011 Mor_2012, har du testet? Er så spent på svaret Krysser fingrene!! Nurket, jeg har ingen barn fra før, så her er det "hull" Den kjentes lik ut i morges, kjente bare raskt da - dårlig tid,hehe. Jeg har jo ikke noe å sammenligne med (har ikke tafset så mange dager vet du), så jeg vet jo egentlig ikke om det jeg kjenner er lukket, og at den er enda mer åpen når den er åpen.Men syns ikke den kjennes snurpet ut heller ;( Akkurat nå fikk jeg veldig lyst til å teste, men det er vel dumt å ikke bruke morgenurin. Håper tr kommer fort hos deg, så du får begynt på nytt, hvis allikevel håpet er ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå