Gå til innhold

?(¯`°?.¸IKM uke 35¸.?°´¯)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...har du noenbsymptomer Mrs Georgine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ne, har egentlig ingen symptomer. Det hadde jeg ikke sist heller. kvalmen og pupper kom en ukes tid etter IKM. Jeg har kanskje litt ømme bryster, når jeg tenker etter... Men det får jeg når jeg skal ha TR også. Blir gal av spenning!!!!!

Skrevet

Jeg var så dum å teste meg i dag, selv om jeg vet at man som regel ikke merker noe 8 dpo ( var selvsagt negativ den testen). Huff, jeg hater denne ventingen. Noe av det verste jeg har vært med på. Man går og tror at man kjenner ting, men det kan like gjerne være hodet som lurer deg.

Skrevet

Cayenne: Det skal jo kunne holde med 3 dager før. De er jo ganske levedyktige disse spermiene! Håper på det!

Nurket: Godt du tok deg lov til å unne deg alkohol! Håper det blir siste gang på LENGE!!! hihi ;)

Lucianda: Kjedelig med testen! Men du kan jo trøste deg med at det er alt for tidlig, og at den kan bli positiv litt senere!

Jeg har ingen symptomer! Bortsett fra murring ved høyre eggstokk. Det gjør liksom ikke vondt, men det er veldig ubehagelig! Noen andre som har hatt det sånn? Kan ikke husket at jeg har hatt det sånn i tidligere sykluser, men så har jeg jo ikke kjent så godt etter før heller! Mulig det bare er fordi jeg kjenner ekstra godt etter!

Skrevet

Jeg har symptomer i form av menssmerter! Hihi! Det har jeg før mensen, OG hadde det da jeg var gravid....så her kan alt skje;-) Skal teste på onsdag. Ikke en dag før! Full av viljestyrke,altså;-)

Skrevet

Briskeby; Du er flink. Selv skal jeg holde ut til mandag nå. Har hatt veldig mageknip og stikkinger i dag *ikke tolke* *ikke tolke*

Skrevet

Her er det viljesterke jenter ser jeg! ;)

Klarte ikke å holde meg borte herfra en fredagskveld! Måtte en snartur innom å se etter dere ;)

Briskeby, så spennende at du hadde mens-smerter som symptomer! Da er det jo håp til siste slutt! Selv om det kanskje blir litt for mye spenning! Huff... Om det har blitt en spire her, kommer jeg sikkert til å skremme den bort med all symptomjakten!

Skrevet

Håper at jeg hører til under IKM 35 :)

Er ikke helt sikker. Syklusen er ikke kommet skikkelig i gang etter p-pilleslutt, så er ingen garanti for at jeg har hatt EL engang. Hadde det jeg tror var EL-slim fra tirsdag-torsdag/fredag sist uke, og fikk plutselig en god del blank/hvit utflod i går. Ikke noe i dag. Lurer på om dette er østrogentoppen som skal komme en uke etter EL? Kan toppen komme uten at EL har vært? Noen med peiling?

Satser på at kroppen endelig har bestemt seg for å oppføre seg litt. Isåfall har jeg vel IKM fredag uke 35, glede!

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Hva mener du med "østrogentoppen"?

Jeg har hatt den samme utfloden og håper at det er et godt tegn ( vet jeg har hatt EL) Har heller ikke noe i dag. Der ut som vi er ganske like i syklus. Hadde El torsdag i forrige uke.

Skrevet

Leste på pernille.info at det (ofte?) kommer en ny liten østrogentopp ca. en uke etter EL, og at den ville føre til litt ekstra utflod. Vi har ei spennende uke i vente :)

Skrevet

Betyr det at dere kun har hatt utflod bare en gng etter el? Jeg har hatt masse lotion/melk siden el..vet ikke hvordan jeg skal tolke det. Pleier egentlig å være veldig oppblåst tidlig om jeg er gravid men er ikke det nå så derfor jeg ikke tror det er håp.

Tappen er lav, ganske myk, lukket og veldig fuktig m denne utfloden over hele tiden.

Har hatt festeblødning de andre gng også - ikke sett noe til dt nå...

Kanskje godtroende å tro at jeg kan være gravid etter kun en kosestund 1-2 dager før el (tester).

Skrevet

Har ikke vært mye utflod etter EL her nei, men noe er det jo. Halvvått. Var bare denne ene dagen at det var så mye, det meste om morgenen. Rester etter sengekos var det ikke.

Krysser fingrene for oss alle :)

Skrevet

Mor_2012, ut ifra det du skriver ville jeg trodd at du har IKM i uke 35 ja, i slutten. Jeg tror jeg har lutealfase på 15 dager, så det kan godt være du har IKM på lørdag eller søndag. Aner ingen ting om man har den østrogentoppen om ikke kroppen har klart å slippe egget. Men ville ikke trodd at man hadde det. Leste også det samme om østrogentoppen - og håper man har den selv om man er gravid!!! Har hatt lotion melk fra torsdag til fredag.

Nurket, er mønsteret ditt likt som de andre syklusene? Leste noe om at ikke alle følger "malen" til pernille, men at man stort sett har samme mønster hver mnd. Man trenger ikke ha de samme symptomene på graviditet fra gang til gang, så jeg har fortsatt et håp hos deg!!

Tenk, om èn uke jenter, da får vi svar på spekulasjonene og symptomjakten!

Skrevet

Jeg har egentlig ikke vært så veldig ivrig rundt prøving (og feiling),siden barneønske har kommet litt snikende på meg. Men nå merker jeg at jeg blir revet med av all entusiasmen deres!! Hihi! Jeg blir jo rene prøve-monsteret,her;-) Morsom opplevelse i dag forresten: Mannen sa (helt uoppfordret) "du må jo være gravid!". Jeg var nemlig så utrolig trøtt,og når han kommentere det så ble jeg bare sur. Akkurat sånn jeg var da jeg var gravid før det endte i MA. Nå var det ikke før i uke 5-6 jeg fikk symptomer sist,men var litt gøy allikvel,da.... Håper han er klarsynt;-)

Skrevet

Babysyk: jeg har vært heldig de andre gng jeg har prøvd.. 1gng ble jeg på 1pp, mistet i sa, 2gng i 2pp - res: datter , denne gng 1pp kjemisk graviditet...og er i 2pp nå.. Har derfor ikke sjekket så mye sykluser og ikke tappen heller men den skal jo gi en god indikator (jeg er tydeligvis bate dårlig på å tolke den ) på om man er gravid.husker godt sist at jeg var oppblåst og hadde ømme pupper.. Nå ikke oppblåst og litt innbikkt ømme pupper...hadde også festeblødning sist gangene men ikke nå.

Har ikke helt gitt opp håpet men er allerede forberedt på at det blir 3pp også. Ikke mange som kjenner på tappen tydeligvis for har ikke fått mye svar!

:)

Skrevet

Jeg slenger meg på her...IKM til Tirsdag og negativ test i dag..grrrrr

Skrevet

Tiden etter EL føles så uendelig laaaaang!!! Teller timer til man kan begynne å ta gr.tester.... Begynte å prøve ordentlig forrige mnd. Ble gravid også, men endte i sa. Blødningen kom bare 1 dag etter mensen skulle ha vært her, så håper den ellers så stabile syklusen min er det den mnd her også. Da skulle jeg isåfall ha hatt EL torsdag og da er det et lite håp denne mnd også. Sambo dro nemlig bort onsdag og kommer hjem først i morgen. Så det blir spennende å se ;) IKM 10. eller 11. sept (30 dagers syklus)

Krysser alt jeg har for alle her :)

Skrevet

Ups, skal egentlig være på uke 36-tråden jeg, my mistake ;) Uansett, lykke til!

Skrevet

Nurket11: Jeg har også hatt masse lotion/melk hver eneste dag siden EL, noen dager føler jeg at det bare renner og renner. Jeg mener bestemt at jeg aldri har hatt det sånn før, men så har jeg vel aldri fulgt så godt med heller. Jeg har vært mye oppblåst og hatt magenknip de siste dagene, men går ikke mye på do og er ikke spesielt trøtt.

Jeg har aldri kjent på tappen. Er sjelden inne med hendene der, må innrømme at jeg synes det er litt skummelt/rart. Er kanskje teit, men har liksom aldri gjort det.

Man sier vel egentlig at man har størt sjanse for å bli gravid om man har sex de to siste dagene før eggløsning, slik at svømmerne kan ligge og vente på egget.

Skrevet

Lucianda: ikke så glad i tagsing jeg heller hehe, men veninnene mine har gjort det og funket hver gng. Var greit når jeg fks ikke hadde el tester. Penis dytter jo borti den støtt og stadig hehe så da er det en mye roligere/renere behandling tappen får av meg som bate sveiper over.

Tenker samme som deg vedr utfloden, virker mer enn vanlig men ikke tenkt på det før egentlig.

Har "alltid" att symptomer før på veldig oppblåst i magen men det er jrg ikke nå, pluss hatt festeblødning jeg heller ikke har hatt nå.

Tr onsd- lørdag (ustabil etter kjemisk graviditet sist ikm).

Skrevet

Briskeby: Håper mannen din er klarsynt ja! Morsomt når disse mennene kommer med sånne kommentarer! ;)

Nurket; jeg tenkte jeg skulle prøve meg på litt tafsing igår. Syns egentlig det er litt skummelt, for jeg har lest at man ikke skal tafse når man er gravid, men var veldig forsiktig. Må le litt av meg selv: jeg tafset og fant ut at den var høyt plassert og lukket (glemte å sjekke om den var myk eller hard). Tenkte meg en gang, yes! jeg er gravid. Men så kom jeg på at jeg jo ikke aner hvordan den skal være hverken ved graviditet eller før IKM!! Hehe. Snakk om å tolke det dit man vil!

Har jo ingen erfaring, så det er mulig at jeg er helt på jordet! Men hvor er vi nå? Etter EL eller like før/under mensen? ser på oversikten til pernille. Skulle likt å sett fargen, er den blålilla, så er det jo ingen tvil!

Ellers finner jeg ingen tydelige symptomer! Blir GAAAAAAL ;)

Skrevet

Jeg er motsatt, føler jeg har masse symptomer og blir helt gal av det. Skikkelig vondt i magen, hormonell og gråter for ingenting. Hadde ikke trodd at det og prøve skulle være så tøft.

Skrevet

Lucianda: Her kommer en "fra-en-prøver-til-en-annen"-klem! Å skulle få barn viser seg jo å være en hard kamp....og det før man i det hele tatt er blitt gravid;-)

Vi får prøve og tenke på andre (og mindre stressende) ting,og - i alle fall for min del- unngå facebook der alle virker å legge ut bilder av babyer for tiden;-)

Skrevet

IKM en gang i løpet av uka i allefall :) Ikke helt stabil, men likevel... ;) Første pp for oss, og jeg ser jo allerede symptomer som jeg ikke vet om er symptomer en gang (se eget innlegg om det... :P) Jaja, får vel evnte og se. Blir vel sikkert en test i løpet av uka om ikke TR kommer meg i forkjøpet :D

Lykke til folkens!! Håper i allefall noen av oss lykkes denne gangen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...