Lucianda Skrevet 22. august 2011 #26 Skrevet 22. august 2011 Jeg vil også gjerne være med her Vi er på første PP nå, og jeg hadde EL på torsdag. Vi hadde oss tirsdag og onsdag, fikk ikke gjort det på torsdag. Uansett, er kroppen helt merkelig. Startet på lørdag med litt utflod. Da jeg våknet i dag var trusen helt våt av utflod (beklager detaljene) - dette har jeg aldri opplevd før. Jeg tør ikke gå rundt og håpe, men synes de tingene er så merkelige. Men det er jo for tidlig å merke slikt nå.
3 i vannet:) Skrevet 22. august 2011 #28 Skrevet 22. august 2011 God kveld:) Må bare tømme litt frustrasjon når det gjelder denne ventinga....! Det er som du sier Nurket11, det er ren tortur!!! Og dette er bare vår 2 pp:) Går å kjenner etter hele tiden... Er redd jeg innbiller meg at jeg er gravid pga at jeg er så oppblåst i magen, og har ømme pupper. Men hjelpes det trenger jo ikke bety noe! Når har dere tenkt til å teste?! Har så lyst til å ta en test ,men det er vel bare tullete av meg... Jeg har jo ikke ikm før 30.aug:)))) Ha en fin kveld/natt!
Babysyk85 Skrevet 23. august 2011 #29 Skrevet 23. august 2011 Går også og kjenner etter symptomer hele tiden. Prøver å tenke på noe annet, men vips så er tankene tilbake. Igår hadde jeg litt milde mens-smerter, men det er jo aaaalt for tidlig!! Var også litt øm i eggstokkområdet. Hvis ikke det klaffer denne gangen, så skal jeg ihvertfall huske alt dette, og ikke la meg lure til falske forhåpninger!!! Jeg har også lyst til å teste!!! Men den blir sikkert bare negativ, og da er man jo like langt. Leste et sted at egget ikke graver seg ned før 6-8 dager etter befruktning, og at det først da skilles ut hcg, så det er vel en smule tidlig! Planen min er å vente til etter IKM, hvis jeg holder ut!
Lucianda Skrevet 23. august 2011 #30 Skrevet 23. august 2011 Har det akkurat på samme måte. Sier til meg selv at jeg innbiller meg ting, men så har man den lille stemmen som hvisker at det kan jo hende... Ikke lett å tenke på noe annet heller.
Briskeby Skrevet 23. august 2011 #31 Skrevet 23. august 2011 Jeg blir med her,jeg! Sluttet på p-piller september -10,og ble gravid i desember....men det endte i MA i uke 12:-( Har ikke vært gravid etterpå,og kjenner jeg begynner å bli litt utålmodig... Har startet med EL-tester nå, og da "lærte" jeg i alle fall at jeg har EL på dag 18-19(syklus 28 dager).Altså noe kort lutealfase,men håper på klaff denne syklusen allikevel!!:-) Lykke til alle sammen!
Babysyk85 Skrevet 24. august 2011 #32 Skrevet 24. august 2011 Så trist å høre om MA'en Briskeby! Håper det klaffer for deg denne pp og at spiren sitter!! Er det ikke noe du kan ta for å få lenger lutealfase? Kjedelig om du blir befruktet og egget ikke rekker å feste seg! Nå er det vel snart noen som begynner å teste? Noen som har IKM på mandag? Jeg har ikke før på fredagen, så det er enda for tidlig;(
Maya86 Skrevet 24. august 2011 #33 Skrevet 24. august 2011 Jeg har ikm ca 3.september. Hadde EL på lørdag, så jeg er 4 dpo i dag. Tenkte jeg ville teste til mandag, da er jeg 9 dpo. Noen flere som er 4 dpo i dag? Kjenner dere noe? Er på symptomjakt ;-)
Babysyk85 Skrevet 24. august 2011 #34 Skrevet 24. august 2011 Jeg er 6 dpo og syns ikke jeg har noen voldsomme symptomer. Har litt milde mens-smerter. Pleier å ha det noen dager før TR, men syns jo dette er vel tidlig! Prøver stadig å kjenne om jeg har ømme pupper, men nå tror jeg de begynner å bli ømme av at jeg klemmer så mye på de, hehe. Ellers så hadde jeg jo noe som lignet på EL-slim for noen dager siden, tror ikke jeg har hatt det før! Har du noen symptomer du da Maya86? Eller andre?
Briskeby Skrevet 24. august 2011 #35 Skrevet 24. august 2011 Jeg har tenkt å være "flink" denne syklusen!! Ikke noen testing før forventet mens;-) Og det er lenge til... Jo,er litt bekymret for den korte lutealfasen,Babysyk85...men er litt omdiskutert hvor stort problem det er. Tenkte å gi det frem til jul,men har jeg ikke blitt gravid igjen da blir det time hos gynekolog:-)
Nurket11 Skrevet 24. august 2011 #36 Skrevet 24. august 2011 Var min plan og, men har en cb og 5 strips liggende på badet - kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg ikke klarer det. Har vært gravid noen gng før og mener jeg pleier å føle noe rundt nå men gjør egentlig ikke det. Kanskje litt oppblåst men det kan være innbilning når er forventet IKM hos gjengen på tråden her? Jeg har enten 1,2 el 3 (ustabil syklus).
Lucianda Skrevet 24. august 2011 #37 Skrevet 24. august 2011 Jeg har IKM 1.9. Hadde tenkt til å teste på mandagen, da er jeg 11 DPO. (Hvis jeg klarer å la det være i helgen da). Føler at kroppen er rar, men tror jeg bare går og innbiller meg ting. Da jeg våknet i dag tidlig fikk jeg en veldig sterk følelse av at jeg ikke er gravid. Vet ikke hvorfor jeg tenkte det.
Nurket11 Skrevet 24. august 2011 #38 Skrevet 24. august 2011 Maja: jeg er også 4 dpo Er mandag litt tidlig min tro!?, men hva vet jeg Har ikke hatt feste løsning ennå men den pleier komme ca dag 7-8 tidligere. Ingen som har sjekket liv personen her? Min er forholdsvis lav, men ikke som v IKM.. Masse lotion utflod og litt oppblåst men det trenger jo ikke bety noe
Nurket11 Skrevet 24. august 2011 #39 Skrevet 24. august 2011 Mente livmorstappen (irriterende autocorrect på tlf)
Babysyk85 Skrevet 24. august 2011 #40 Skrevet 24. august 2011 Jeg har IKM 2.9 (tror jeg, litt ustabil syklus). Tenkte å vente lengst mulig med å teste, så får jeg se hvor lenge jeg holder ut! Har ingen test liggende, og drøyer med å kjøpe, så jeg ikke skal falle for fristelsen! Jeg tappetafser ikke, så aner ikke hvordan det står til der Nå har jeg ikke utflod i det hele tatt tror jeg. Noen som vet hvordan dette er hvis man er gravid? Er det likt mønster som ellers?
Briskeby Skrevet 24. august 2011 #41 Skrevet 24. august 2011 IKM er 31/8 og da er jeg 8 DPO(ja,det var denne dumme korte lutealfasen,da...snufs) Har uansett ikke helt tro på denne perioden,for mannens jobbreise spolerte litt for oss denne gangen;-)
Nurket11 Skrevet 24. august 2011 #42 Skrevet 24. august 2011 Jeg husker ikke helt hvordan det var frem til IKM, men husker at etter forventet IKM så hadde jeg masse vannete utflod,,sånn at jeg tenkte " nå enten blør jeg,,trodde mensen kom og ble sa eller at jeg rett og slett tisset lit tpå meg hehe....nice. Vet at tappen har vært helt sånn som den skal oppføre seg gjennom hele syklusen og kjente lett på tappen når el var på lørdag el søndag(testet også). Litt irriterende nå at vi ikke fikk kost oss mer enn den ene gangen på fredag..one shot -skal vel kanskje litt til da... Seriøst dette tar for lang tid,,,først vente på ikm, så stresse gjennom ikm, så stresse med testing og venting, så binge stress, så en evighet (føles det som) med venting i nesten to uker...gees. Orker ikke mange sånne runder,har så respekt og medfølelse for de jeg leser om her som er i sin 13, 16 og helt opp til 22pp...uff.
Nurket11 Skrevet 24. august 2011 #43 Skrevet 24. august 2011 Krysser fingrene for deg alikevel...en gang må den sitte og vi får bare håpe at det er DENNE gangen for oss alle her på IKM 35
Severine Skrevet 25. august 2011 #44 Skrevet 25. august 2011 Hei. Jeg har IKM på mandag og er i første pp. Ventetiden fra EL til IKM er de lengste dagene i mitt liv;-)
Babysyk85 Skrevet 25. august 2011 #45 Skrevet 25. august 2011 Nurket: Hvor fort satt jenta deres da? Håper virkelig jeg får vannete utflod om en uke!!! Veldig bra beskrivelse av denne ventetiden! Tar jo en evighet! Tenker også på de som har prøvd så lenge, skjønner virkelig ikke at de klarer, samtidig er det verdt all venting til slutt! Det kan jo godt hende at det holder at dere hadde dere på fredag, disse spermiene lever jo i flere dager, så det kan jo ha vært en luring som gjemte seg og spratt fram på søndag
Nurket11 Skrevet 25. august 2011 #46 Skrevet 25. august 2011 Det gikk fort heldigvis..hadd sa..og søtnosen satt på 2pp etter ( reiste bort 1.pp så fikk ) men jeg er 32 år og tar ingenting for gitt lenger. Tror ikke denne runden sitter.. Føler det på meg. Var ute idag. - siste dag før IKM , og glad for det - de savner meg og jeg savner de. (girsa).håper siste gang ute m alkoho og er gravidl tvileren men lov å håpe.
**Cayenne** Skrevet 25. august 2011 #47 Skrevet 25. august 2011 Har ikke ikm før søndag om 9 dager, eller muligens til og med mandag og har naturlig nok ingen symptomer whatsoever! Uansett - føler at det ikke har gått veien denne mnd, hadde kraftig forkjølelse med feber rundt el, så mannen holdt seg på god avstand bortsett fra antakelig 3 dager før el. Hva tror dere, jenter, kan det holde?
Nurket11 Skrevet 26. august 2011 #48 Skrevet 26. august 2011 Se bort fra innlegget over.. Skriver ofte fra tlf og da blir det så mye feil :/ Ikke noe nytt her, ingen symptomer så ganske sikker på at denne ikke satt Håper noen er heldigere enn meg.
Nurket11 Skrevet 26. august 2011 #49 Skrevet 26. august 2011 Cayenne: mener selvsagt mitt innlegg over, ikke ditt hehe. Det skal jo holde m 3 dager før sies det, men vanskelig å si. Hadde en til to dager før el- og kun den ene gangen :/
Mrs Georgine Skrevet 26. august 2011 #50 Skrevet 26. august 2011 Jeg har IKM på tirsdag. Ikke lenge til!! Jeg kan i grunn snart ta en test, tenker jeg! SPENT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå