Gå til innhold

?(¯`°?.¸IKM uke 35¸.?°´¯)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre der ute som har IKM uke 35? da har vi vel i såfall eggløsning rundt om i disse dager!!! jippi!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på her, selv om ikm fort kan være i uke 36 (litt ustabil syklus for tiden) og ingen tegn til eggløsning enda...

Blir spennende, dette:)

Skrevet

sleng deg på så er jeg ikke alene på denne her :D hehehe ikm er vel 28 august for min del... så får vi jo se da om spiren sitter ;) masse lykke til med eggløsning!

Skrevet

Hei, hei!

Vi er flere med IKM uke 35, det er en tråd lengre ned... men den var ikke så aktiv ;)

Tror jeg hadde EL i går, og gjorde jobben som skal gjøres. Blir spennende å se om det blir en liten spire.

Skrevet

aha!!

tenkte å gjøre en jobb i kveld e da... om e orker ;) dette har vært en laaaang dag!!!!

Skrevet

Vet ikke helt om jeg skal tørre å henge meg på her. Har IKM i uke 35, men vi er egentlig ikke prøvere. Jeg har veeeeeldig lyst på baby, men samboer er ikke klar. Jeg går ikke på prevensjon og de foregående syklusene har vi holdt oss unna sex rundt EL. Samboer sa for litt siden at han ikke vil vite når EL er. Har virkelig prøvd å legge inn aksjer denne gangen, men han hopper jo av i svingen, så sjangsene er mikro-minimale!!!!

Igår tok jeg meg selv i å ligge å kjenne etter om jeg kjente noe svømming nedi der, hehe.

Jeg lurer nok bare meg selv, men jeg tror nok at jeg kommer til å føle meg veldig gravid mot TR, helt til TR kommer.

Skrevet

Slenger meg på her jeg.

Har IKM uke 35, etter kalenderen min så skal den IKKE komme 31. august. EL var nå på mandag. Så krysser fingre og tær:)

Er min første ordentlige prøveperiode:)

Skrevet

FrøkenFryd, så spennende med første prøveperiode!!! Kanskje du bare så vidt er innom her før du går videre :)

Når har dere jenter tenkt å teste?

Skrevet

Hei, hei jeg har også ikm i uke 35 så da vil jeg gjerne følge dere fremover:) Dette er vår 2 prøveperiode og jeg er så spent!!!!!

Aner ikke når jeg har tenkt til å teste...!

Lykke til alle sammen;)

Skrevet

Har blitt plantet mage frø inne i meg den siste uken, så håper at det vil spire og gro ;) Jeg tester meg ikke før ett par dager før IKM, tenker jeg. Kjedelig å vente så lenge, men.... Dette er vår første ordentlige perode. Men har prøvd halveis i 4- 5 mnd.

Skrevet

Hva er det som gjør at du overhodet ikke kan være gravid denne mnd? Samboer bortreist?

Hvis du er heldig så har ikke kroppen klart å slippe egget, så får du EL litt senere;)

Skrevet

Er litt i samme båt som deg, Babysyk85 - er eg. ikke prøvere, ilalfall ikke mannen, men han glemmer som regel prevensjon etter at han fikk ansvar for denne før sommeren...

Er tydeligvis ikke like fruktbar som før (de to andre kom på første forsøk) selv om jeg føler meg like gravid hver mnd... Gidder ikke teste før ikm mer, blir bare deppa av det.

Skrevet

Må le litt av mannen din Cayenne ;)

Virker som det er mange menn som ikke er så nøye med prev. når det er de selv som får ansvaret. Akkurat som at man ikke kan bli gravid da :)

Prøver å minne meg selv på at jeg må leve normalt og ikke kjenne så mye etter, men tar meg selv i å kjenne etter ganske ofte!! Og det har jo bare gått noen dager! Men så er jo dette det nærmeste jeg noen gang har kommet en graviditet også da ;) hihi

Skrevet

Ja, bare håper det ikke plutselig går opp for ham at det faktisk er slik man lager barn...:) Uansett - selv om han er negativ nå vet jeg at han hadde taklet det greit om det skulle komme en til. Han er jo en god far, litt for god kanskje, siden han lurer på hvordan vi skal klare å følge opp 3 stykker - mentalt, åndelig, fysisk etc. etc.... :-ll

Skrevet

Ja, bare håper det ikke plutselig går opp for ham at det faktisk er slik man lager barn...:) Uansett - selv om han er negativ nå vet jeg at han hadde taklet det greit om det skulle komme en til. Han er jo en god far, litt for god kanskje, siden han lurer på hvordan vi skal klare å følge opp 3 stykker - mentalt, åndelig, fysisk etc. etc.... :-ll

Skrevet

Veldig god refleksjon av din mann da! Jeg har alltid ønsket meg 3 barn, men tror jeg stopper på 2. Så håper spira sitter nå, så vi bare kan glede oss til å ha 2 barn i hus! :)

Skrevet

Cayenne: Det er vel bare å ikke skrike så høyt om symptomer og mistanke om graviditet, så "glemmer" han vel helt bort alt som heter prevensjon ;-).

Idag har jeg hatt noe som ligner på EL-slim, men ikke like mye, og i natt hadde jeg murringer i området rundt eggstokkene. Var nesten så det kilte. Noen som har hatt det? Hadde vel EL rundt tirsdag-onsdag. Trenger ikke enda lenger syklus, er jo allerede på dag 28!!!

Skrevet

He he, nei det snakkes ikke om symptomer her i gården, men det hender jeg leser fødselsannonsene for ham - om alle som får tre eller flere barn, selv om det ikke synes å påvirke ham...

Her i gården var det definitivt el-slim i går, men usikker på når el er ift dette (se annen tråd). Fikk lagt inn noen aksjer, da - tross alt...

Skrevet

melder meg litt inn her også jeg, trodde jeg hadde ikm 6 september, som da er i uke 36 men jeg har allerede hatt el så mulig at ikm min også blir tidligere, har en helt ustabil syklus.

lykke til alle sammen =)

Skrevet

Cayenne: Har svart deg i den andre tråden. Syns også det er vanskelig å vite mtp EL-slim og EL. Og i tillegg har man jo ingen garanti for at EL faktisk har vært. Nå er det nesten sånn at jeg mistenker at ikke kroppen klarte å slippe egget og at jeg er igang med en ny EL. Hadde vondt rundt den ene eggstokken i natt også - den er liksom øm.

Diora: Ja, hiv deg på!! ;)

Vet alt om ustabile sykluser. Jeg har hatt mellom 31-34 dager, men denne syklusen blir det ihvertfall 38 dager!!! Utrolig kjedelig! Samtidig så tenker jeg at det kunne vært veldig mye værre.

Skrevet

Tusen takk for svar, Babysyk85! Håper det ordner seg med syklusen etterhvert! For min del er det mulig jeg må joine "IKM uke 36" i stedet, siden el ser ut til å bli en dag eller to forsinket.

Diora: Så på IKM uke 36 at du mente du hadde hatt el pga positiv el-test for en dag siden. Det stemmer ikke! El-testene viser positiv to dager før el, slik at man er mest fruktbar de neste 48 timene og altså har litt tid på seg for å få lagt inn aksjer, det er jo hele poenget med dem;-)

Skrevet

Får slenge meg på her jeg da :) hadde EL forrige uke og la inn aksjer begge dager når ELtesten var positiv. Går nå her og kjenner etter symptomer men tviler egentlig på at det har klaffet for dette kjennes irriterende likt ut som begynnende pms. Har verk/ilinger i korsrygg og i perioder nedover bena. Dette er egentlig nytt siste halve året eller så, har pleid og kjennes annerledes ut før mensen tidligere. Har to barn fra før og da har tegnene på at jeg har vært gravid nettop vært INGEN symptomer eller pms- murringer i det hele tatt. Er i 4pp og begynner helt ærlig og bli litt oppgitt. Begge forrige gangene klaffet det på 1pp. Ja jeg vet jeg er heldig og at jeg surmuler nå, men nr 3 er egentlig en liten ekstrabonus som vi velger og prøve på selv om vi har for lite hus, travle jobber osv. Men jeg har bare ikke klart og forsone meg med at jeg aldri skal ha flere barn og mannen er helt enig :) så da så:)

Skrevet

Er i dag 7 DPO og jammen har det ikke dukket opp noe jeg håper er en festeblødning. Den har riktignok foreløpig vært liten, men var tydelig rosa/brunt.

Hadde litt rare "stikkinger" i magen i går også.

Krysser mine fingre små, er så klar for en liten maybaby:)

Skrevet

IKM 30 august etter AIH tirsdag 16 august..

SPENT!

Skrevet

Jeg slenger meg på her..hadde el på lørdag og regner med IKM enten 1. eller 3. september (litt ustabil etter kjemisk sist pp).

Er det noen som har tappetafset denne runden? Stemmer jo veldig, men er litt redd for å sjekkke nå etter el. Føler at det er noe rart ettersom jeg har veldig stikkinger i vcenstre side siden 3 dager før el..men får ikke tenke på det.

Denne ventingen er seriøst tortur,,eneste jeg tenker på.

Jeg fikk positiv el test fredag og koste da..samboer reiste vekk resten av helgen så ble med den gangen...får håpe det holdt.

Hva tenker dere om alkohol mens man venter..jeg skal ut på torsdag og tenker at normalt sett så hadde jeg ikke tenkt på det (om man ikke var ivrig prøver som jeg), men er jo livredd for at jeg skal fremprovosere noe festing osv ;)

Har en nydelig datter på 2 år fra før, men har også hatt en sa før henne så derfor litt i tvil. Jeg føler ikke at jeg kan "gi opp" hele mitt sosiale liv som inkuderer noen turer ut mens man prøver -det kan jo strengt tatt ta 1 år. Men som sagt litt usikker.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...