Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

E d virkelig muli å bli så svimmel?? E svimmel fra æ står opp t æ lægg mæ. E gravid me min tredje no, å har aldri vært så svimmel før.. E vi fler som går å svimle rundt om dagan, å e d nån som veit ka som gjør d?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svimmel, ør, kvalm, trett, ja. Alt sammen. Vet ikke om det er så mye å gjøre annet enn å skru ned tempo, sove nok og spise smått og ofte.

Skrevet

jeg får sånne svimmelhetsanfall. Hatt to stk hittil der jeg må holde meg fast, ser stjerner!

Skrevet

Svimmel er mellomnavnet mitt nå....Svimmel hele dagen, og befinner meg stort sett liggende på sofa eller i senga. Kjempeslitsomt er det.

Svimmelhet har med blodtrykket å gjøre, rett og slett lavt blodtrykk, eller blodtrykksfall når man reiser seg fort eller står oppe lenge.

Vi får slite sofa'n jenter, kommer jo noe godt ut av detta :)

Skrevet

Kjenner meg igjen i dette! Svimmel - ser stjerner og ekstremt kvalm og trøtt! Er 7+1 og er gravid med vår tredje :) Kommer noe godt ut av det ja, men dæven det e slitsomt å ha det sånn no :P

Skrevet

Det er normalt å bli litt svimmel av og til når ein er gravid, det kjem ofte av blodtrykksfall. Men om du er så svimmel heile dagen, ville eg tatt det opp med lege/jordmor, og bedt om ei blodprøve. Kan vere blodmangel e.l..

Skrevet

Er også veldig svimmel. Har vært småsvimmel og kvalm i flere dager, men i dag toppa det seg. Ble plutselig kjempesvimmel og kvalm og kastet faktisk opp. Rakk ikke å løpe på badet heller : ( I et par timer etter det klarte jeg ikke å røre på hodet uten å bli veldig svimmel og kvalm. Litt bedre nå og håper at det ikke blir så ille igjen. Skal en tur til legen i morgen for å ta blodprøve så får høre da : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...