~Mita~ Skrevet 16. august 2011 #1 Skrevet 16. august 2011 E d virkelig muli å bli så svimmel?? E svimmel fra æ står opp t æ lægg mæ. E gravid me min tredje no, å har aldri vært så svimmel før.. E vi fler som går å svimle rundt om dagan, å e d nån som veit ka som gjør d?
Nurkfrid Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 Svimmel, ør, kvalm, trett, ja. Alt sammen. Vet ikke om det er så mye å gjøre annet enn å skru ned tempo, sove nok og spise smått og ofte.
Niau82, ♥mars12♥ Skrevet 17. august 2011 #3 Skrevet 17. august 2011 jeg får sånne svimmelhetsanfall. Hatt to stk hittil der jeg må holde meg fast, ser stjerner!
KulPåMagen4 Skrevet 17. august 2011 #4 Skrevet 17. august 2011 Svimmel er mellomnavnet mitt nå....Svimmel hele dagen, og befinner meg stort sett liggende på sofa eller i senga. Kjempeslitsomt er det. Svimmelhet har med blodtrykket å gjøre, rett og slett lavt blodtrykk, eller blodtrykksfall når man reiser seg fort eller står oppe lenge. Vi får slite sofa'n jenter, kommer jo noe godt ut av detta
2 tette og 1 badehette Skrevet 17. august 2011 #5 Skrevet 17. august 2011 Kjenner meg igjen i dette! Svimmel - ser stjerner og ekstremt kvalm og trøtt! Er 7+1 og er gravid med vår tredje Kommer noe godt ut av det ja, men dæven det e slitsomt å ha det sånn no
Fru.Vestavind Skrevet 17. august 2011 #6 Skrevet 17. august 2011 Det er normalt å bli litt svimmel av og til når ein er gravid, det kjem ofte av blodtrykksfall. Men om du er så svimmel heile dagen, ville eg tatt det opp med lege/jordmor, og bedt om ei blodprøve. Kan vere blodmangel e.l..
frydfrøken Skrevet 18. august 2011 #7 Skrevet 18. august 2011 Er også veldig svimmel. Har vært småsvimmel og kvalm i flere dager, men i dag toppa det seg. Ble plutselig kjempesvimmel og kvalm og kastet faktisk opp. Rakk ikke å løpe på badet heller : ( I et par timer etter det klarte jeg ikke å røre på hodet uten å bli veldig svimmel og kvalm. Litt bedre nå og håper at det ikke blir så ille igjen. Skal en tur til legen i morgen for å ta blodprøve så får høre da : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå