Gå til innhold

Dette med at kroppen lager ett hormon som gjør at man bonder når man har sex

Anbefalte innlegg

Stemmer dette? i så fall er det vel rart at man kan ha sex mange ganger med en person uten å få følelser.Hadde det vært så enkelt kunne jeg vel "fått" elskern til slutt da,bare vi får pult nok

Fortsetter under...

står noe om det her på kk: http://www.kk.no/843210/hormonet-du-bor-elske

Nå tror jeg ikke det er slik at dette hormonet automatisk binder to personer sammen, men det har en positiv og beroligende effekt, noe som feks er veldig bra i et parforhold og som kan knytte paret tettere.

Mannen og jeg har merket dette, jo mer sex vi har, des bedre sover vi, mindre krangel, mindre stress, bedre humør og ikke minst så er vi mye mer kjælne sånn generelt uten om sex også.

Feks i helgen elsket vi vel 6-7 ganger, så i går lå vi bare å strøk hverandre og kysset før vi sovnet.

Fikk nesten lyst å gråte når jeg leste den linken jeg.Har følt med litt nedpå og har tenkt at det er pga mangel på kos.Men nå fikk jeg det svart på hvitt.savner så fælt å ha noen jeg kan kysse og kose med

Sånn har samboeren min og jeg det også. Går det noen dager uten sex, så blir vi litt irritable begge to, får litt kortere lunte, glemmer småkosen og er egentlig ganske teite. Men med en gang vi har hatt sex er det som en knute løser seg opp, vi flørter mer, smiler mer, ler mer og føler oss generelt sett mye bedre, og sjansen er bedre for at det blir sex hver dag, gjerne flere ganger om dagen, i en periode! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...