Gå til innhold

Tror det skjer noe her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg sier hjelp!

Dette er litt vondt, hehe :) Men tror jammen jeg endelig skal få treffe jenten min <3

Våknet halv fire av veldig vondt i magen, gikk på do og der var det endel blod og slim (beklager detaljer). Nå sitter jeg her med veldig sterke menssmerter, kan bare glemme å få sove mer. HÅPER dette er begynnelsen på mer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Har det akkurat likt!!

Termin idag og våkner til en del blod og slim....:o Men har ikke vondt enda da.....

Hadde jevne tak igår fra kl 19-21 men så ga det seg......

Bare å krysse fingrene for at dette er starten :D

Hvordan går det med deg? Tatt seg opp?

Skrevet

ÅÅ, så spennende!!

Ikke tatt seg opp nei.. prøver å hvile å spise litt :) Håper virkelig hun ikke bare lurer meg altså! Vil bli ferdig nå :D

Hvordan er det med deg da?

Skrevet

Ikke noe mer her heller :)

Får vel spise frokost og se hva som skjer :))

Får vel sende mini i bhg ettervært..Time til fysio...osv :D

Har skolestarter imorgen,så jeg kunne tenkt meg og blitt med han dit da:S Men vil jo også VELDIG gjerne bli ferdig..

Oppdatering kommer! :)

Skrevet

Da er vi foreløpig tre her da. Terminen min var i går. Hadde vonde sammentrekninger i går morges, og i dag tidlig var de tilbake, sammen med brunlig utflod. Har hatt 4-5 vonde tak siste 2-3 timene. Spent på hva dagen bringer...skal til kontroll hos jordmor i formiddag, spent på hva hun sier.

Skrevet

Å jeg blir så msunnelig på dere alle. Jeg vil også.

10 dager over nå.

Ønsker dere masse lykke til.

Skrevet

Jeg sitter inne på rieteller å følger med.. har hatt noen veldig vonde sammentrekninger nå, som varer i nesten ett minutt, men er lang tid mellom hver av dem :)

Blir spennende å følge med på dere andre her i dag, sender alle masse fødestøv..

Får nesten dårlig samvittighet for deg Petrine +spire=❤... Er ikke meningen å snike i køen..

Skrevet

Er jo såå spennende dette, selv om jeg syntes det er litt urettferdig at "alle" føder før meg heheeh. Du skal ikke ha dårlig samvittighet for dette er ikke noe vi kan styre.

Når det er sagt kan jeg alltids ta dere igjen. Ingen vet hva dagen bringer.

Skrevet

Termin i dag jeg også :) Og her er det også litt røring, så får man bare vente og se om det er ekte saker eller tull. Har hatt litt slim på papiret, og jeg har ellers omtrent aldri utflod, hatt noen "milde" tak i magen sånn passe jevnt siden i 4-5 tiden inatt. Magen har også vært "hardere" nå enn ved kynnere.

Gubben er på jobb mede båt i dag da, og i verste fall kan han bruke to timer på å komme seg hjem. Så det passe fint med full action i ettermiddag først, når han er kommet hjem ;) Hehe..

Ble nesten litt lei meg da jeg så at du var her inne i dag også, Petrine!! Tenkte på deg isted og håpte at du var dratt for å føde. Men ingen vet hva dagen bringer... ;)

Skrevet

Roet seg veldig her, men har vondt i magen hele tiden..

Skal ta meg en liten tur nå, så slappe av resten av dagen :) Håper hun kommer i kveld <3

Hvordan går det med dere andre?

Skrevet

Slimer med litt blod enda,men ellers stille og rolig.. har sovet en stund,vært til fysio :)

Kjente noen tak da jeg var til fysio,men de går over.

Så at nr 3 er en luring er jaggu bra sikkert!! :D

Skal hente mini i bhg og så blir det å slappe av resten av dagen :D

Oppdatering kommer :D

Skrevet

Jeg er så spent på dere andre her også :) Hvordan går det?

Her er det fortsatt rolig..håååper på i natt :D

Skrevet

Noe skjer her, men vet ikke om det er vonde kynnere eller smårier...

Skrevet

Spennende!

Jeg merker jeg er så urolig i hele kroppen, redd for å ligge meg å kjenne på vondten :)

Skrevet

Ingenting her heller foreløbig.....eller....kjenner at ting er på gang...men vil ikke at ting skal skje før i morgen utpå dagen :) Håper jeg rekker å bli med skolestarter`n min et par timer iallefall :D

Men våkner vel med vannavgang eller noe:S Litt skummelt.Siste ferja gå 01.00 og første 05.30 :o Så håper virkelig ingnting skjer imellom den tiden!!

Lykke til!! :D I morgen er kanskje dagen vi får møte våre nusk!! :)

Skrevet

Ikke noe nytt her heller damer :)

Går her med mine faste smårier som av og til er litt sterke. Men det er det. Kanskje i natt??? Vi venter og venter.....

Skrevet

Zoia!!! FERJA???? Jeeeezzz, jeg hadde ikke turt å bodd et sted hvor jeg var avhengig av ferje for å fø.. :P

Hvor bor du, om jeg får spørre???

Skrevet

Åj, ferge! nei, da tror jeg at jeg og hadde hatt litt småpanikk, sikkert campet på fergekaien jeg da...:)

Skrevet

Haha... :D Jeg berga natten!! Jeg bor på fosen! I trøndelag :)

Våkn et til enda mer blod & slim... Så nå er det jammen ikke langt unna.

Ikke nok med at jeg må ta ferje,men veien mellom her og der ferjen går er stengt på dagtid fra kl 09-15 og igjen fra 17-22 :o De holder på å utbedre den...Så da må vi kjøre over skogen. En grus vei som er lengre og humpete :S

Jadda...Bor ikke så sentralt kanskje :D

Skrevet

Hvordan går det nå, jenter?? Mange er jo likt i forløpet, spent på hvordan dere har det!

Petrine; har du kanskje kommet kontrollen i forkjøpet??

Skrevet

Desverre :((

Ikke noe nytt her. Nå er jeg bare innstilt på at jeg må vente til i morgen. Usj, jaja, får nå kanskje vite noe om jeg har modning, åpning eller hva. Bare det er jo ett fremskritt hehehe :)

Skrevet

Huff, kjedelig!! Har du hatt noe slim eller blod? Enda mye smårier?

Skrevet

Ja dette er kjedelig, men nå føler jeg at hjernen min har distansert seg litt fra det hele hehehe. Har hatt litt slim uten blod og rier som er litt mer enn små vil jeg si. Men disse riene har jeg jo hatt i 3 uker. Kjenner de i rygg, mage, bekken og underliv. Huff ja vi får se hva som skjer i morgen. Er spent...

Skrevet

Sender kilovis med fødestøv til deg, Petrine.. Her skjer det ikke så mye mer så jeg må nok smøre meg med tålmodighet..

Skrevet

Virker jo som om det trengs tonnevis her hehehe :)

Skjer ikke noe nytt her heller.

Men Cocopuffs*fødeklar*, Kanskje det har sjedd noe der i dag. Ikke vært her på lenge.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...